Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Cchanny schreef:Mooi
Wat voor paardje rij je?
Ik heb wel rondes ingetekend omdat hij dan de GPS niet pakte ofzo.
Maar doe niet het intekenen om meer KM te krijgen. Endomondo gaat aan zodra ik van het erg af ga. en gaat uit zodra ik naast mijn paard sta op het erf.
Ik rij een hele leuke IJslander
Snadrem schreef:Het wordt trouwens wel een beetje een saai rondje, steeds weer dat rondje om de hei heenBinnenkort maar weer eens op avontuur gaan een andere kant op. We zijn zo verwend met dat bos dat ik het saai begin te vinden
Dais_ schreef:Snadrem schreef:Het wordt trouwens wel een beetje een saai rondje, steeds weer dat rondje om de hei heenBinnenkort maar weer eens op avontuur gaan een andere kant op. We zijn zo verwend met dat bos dat ik het saai begin te vinden
Haha, dit vind ik echt erg hoor! Mijn paard en ik moeten 3 uur met de auto & trailer enkele reis om een rondje over de hei te kunnen doen![]()
Delaja schreef:Even over rechte stukken trouwens: die zal je bij mij ook wel vinden. Om bij de binnenbak te komen moet ik een stuk langs de weg stappen en terug dus ook. Eenmaal bij de bak pauzeer ik endomondo en op de terugweg zet ik hem weer aan. Maar daar kan je aan het gemiddelde tempo wel zien dat ik niet aan het fietsen ben