Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NienkeV1994

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 23:52

Ja, ik heb nu maar alles op Friends gezet, dan kunnen m'n mede-challengers het inderdaad niet zien, maar vind het niet prettig dat mensen kunnen zien waar ik rijdt.. Had ik nog niet over nagedacht

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 00:10

Ik heb hem ook overgezet naar friends.
Vind niet nodig dat onbekenden weten waar ik sta met paard...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 00:30

Chouchou schreef:
Cchanny schreef:
Mooi :)
Wat voor paardje rij je?

Ik heb wel rondes ingetekend omdat hij dan de GPS niet pakte ofzo. :(
Maar doe niet het intekenen om meer KM te krijgen. Endomondo gaat aan zodra ik van het erg af ga. en gaat uit zodra ik naast mijn paard sta op het erf.

Ik rij een hele leuke IJslander :D

Dat dacht ik al. Op een een of andere manier herkende ik de maantjes en de heerlijke punt oortjes

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 00:33

Nessa schreef:
Ik heb hem ook overgezet naar friends.
Vind niet nodig dat onbekenden weten waar ik sta met paard...

Goed dat dit ook even wordt aangekaart. Moet hem morgen maar even omzetten.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 01:28

Ik rijd onder het zadel en ik men
Doe altijd keurig mijn endomondo uit als ik weer voor mijn land sta
Met de kar rijd je sneller langere routes maar opzich valt dat voor mij persoonlijk wel mee
Woensdag gaan de ijzers er onder vandaan want in de winter men ik niet
Routes later intekenen heb ik vorige week ook gedaan omdat ik eerder met runtastic reed
Toch zonde van de gemaakte kilometers
Maar ik heb de routes exact op de km nagetekend
Het lijkt me erg flauw en kinderachtig als mensen ritten gaan verzinnen
Ook erg flauw hem aan te zetten op de fiets
Dan neem je alle challengers in de maling maar ook jezelf
Wat zou je daar mee willen bereiken ?
Dan moet je uit de challenge stappen en jezelf lekker voor de gek gaan houden

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 08:04

Yes! Dat dus. Helemaal gelijk!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 08:48

Even over rechte stukken trouwens: die zal je bij mij ook wel vinden. Om bij de binnenbak te komen moet ik een stuk langs de weg stappen en terug dus ook. Eenmaal bij de bak pauzeer ik endomondo en op de terugweg zet ik hem weer aan. Maar daar kan je aan het gemiddelde tempo wel zien dat ik niet aan het fietsen ben :o

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:13

Over die ritten zichtbaar of niet: ik ga even een paar mensen toevoegen dan, want ik wil - met name van de top 5 uit de challenge - ter lering graag zien hoe die het doen (welke afstanden, hoe vaak, etc). Dus als je ineens allemaal verzoeken krijgt: that's me :')

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:53

ik had mijn ritten op openbaar gezet omdat een aantal mensen op facebook mijn ritten niet konden zien maar sinds ik screenshots maak via mijn mobiel, heb ik de boel terug gezet op vrienden

de hele discussie gelezen wat betreft wie wel wanneer mag mee doen en ga mee met de meeste, alle buitenrij kmters tellen, de rest niet
maakt mij ook niet uit op welk paard of de koets, zolang het maar om dezelfde persoon gaat die ze aflegt

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:10

Snadrem schreef:
Het wordt trouwens wel een beetje een saai rondje, steeds weer dat rondje om de hei heen :') Binnenkort maar weer eens op avontuur gaan een andere kant op. We zijn zo verwend met dat bos dat ik het saai begin te vinden :')

Haha, dit vind ik echt erg hoor! Mijn paard en ik moeten 3 uur met de auto & trailer enkele reis om een rondje over de hei te kunnen doen :')

Btw, ookal ben je vrienden met iemand, het is mogelijk dat je hun tijden/km's niet ziet. Ik heb zelf bekenden in mijn lijst waarvan dan alleen de melding komt " *persoon* was out riding... En meer niet. Dus dan moeten ze hun instellingen wel openbaar hebben staan ofzo.

Chouchou, leuke foto's zeg. Mooie afwisselende route ook. En die oortjes <3

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 10:59

ik heb alles openbaar staan behalve de peptalk
maakt mij niet uit hoor dat andere mijn ritten kunnen zien niks geheims aan
en anders zien mijn fb vrienden mijn gereden ritten niet

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 11:41

Ik heb (nu nog) 2 paarden en dus ook mijn ritten op beide paarden gelogd. Echter rij ik eigenlijk nooit beide op 1 dag.
Helaas heeft een uit Nederland meegebracht griepje ervoor gezorgd dat ik deze week maar weinig heb kunnen rijden.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 12:14

Dais_ schreef:
Snadrem schreef:
Het wordt trouwens wel een beetje een saai rondje, steeds weer dat rondje om de hei heen :') Binnenkort maar weer eens op avontuur gaan een andere kant op. We zijn zo verwend met dat bos dat ik het saai begin te vinden :')

Haha, dit vind ik echt erg hoor! Mijn paard en ik moeten 3 uur met de auto & trailer enkele reis om een rondje over de hei te kunnen doen :')

I know, het is schandalig :') De eerste vijf kilometer tel ik niet eens mee bij mijn buitenritten, daar is het interessante helemaal vanaf omdat ik er altijd langs kom. En dan zit je gewoon al midden in het bos. Al waardeer ik de bossen waar we rijden wel nog altijd enorm hoor, zeker als ik zie waar sommige anderen het mee moeten doen. Dan besef ik dat het allemaal echt niet zo vanzelfsprekend hoeft te zijn dat je in de buurt van bossen staat. We zijn gewoon onwijs verwend met onze plek.

Ik ga zo maar weer eens richting paard. Ik heb niet heel veel tijd om te rijden, dus waarschijnlijk wordt het weer "het saaie rondje" :P

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 12:57

Ik heb mijn workouts nog wel openbaar staan, maar alleen vrienden kunnen de kaart zien, als het goed is. En mijn hele profiel heb ik op 'alleen endomondo gebruikers' gezet, dus je moet eerst al een endomondo account hebben om bij mij te komen, en dan kunnen alleen vrienden ook echt het kaartje zien. Ik weet niet helemaal hoe dat eruit ziet omdat ik niet echt bij mezelf kan kijken op die manier, maar zal vast wel goed zijn zo :)

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 13:09

Oh vreemd, bij mij verspringen dan beide, zodat zowel kaart als work-out alleen zichtbaar zijn voor vrienden..

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 13:22

Zou goed kunnen dat dat bij mij ook gebeurt hoor, maar bij de instellingen heb ik het zo gedaan! Ik heb geen ander endomondo account om het mee te bekijken, dus kan ook niet controleren hoe andere mensen het nou echt zien.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 14:59

Delaja schreef:
Even over rechte stukken trouwens: die zal je bij mij ook wel vinden. Om bij de binnenbak te komen moet ik een stuk langs de weg stappen en terug dus ook. Eenmaal bij de bak pauzeer ik endomondo en op de terugweg zet ik hem weer aan. Maar daar kan je aan het gemiddelde tempo wel zien dat ik niet aan het fietsen ben :o

Maar dan kom je wel weer terug op stal, en dat kun je ook zien, ik rijd ook wel eens heen en weer over de dijk...

Maar geen 1 echte lijn van punt À naar B

Waar kun je dat veranderen?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 15:40

Volgens mij kan je bij de workout zelf een optie "delete workout" aanklikken, op de computer.

Net weer 13 kilometer gedaan, voor ons doen een kort rondje (en weer een keer een ander rondje _O- )

Afbeelding

Het is maar goed dat Alanda nu een paar dagen vrij heeft, want bij terugkomst ging ze op de teugel staan en brak de musketon af :( Ik heb dus meteen nieuwe touwteugels kunnen bestellen. Gelukkig ging de teugel kapot (13 euro) en niet het hoofdstel (70 euro) :$

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:20

Balen Sandra! Wel handig voor ons dat jij nu een paar dagen niet meer rijdt, je gaat veel te hard met je gemiddeld 20 km per keer :D Zal denk ik niet lang duren voordat je me hebt ingehaald (ik sta op 4)!

Edit: spelfout
Laatst bijgewerkt door Chouchou op 19-11-13 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:25

Hier helaas al drie dagen geen rondje, zondag had ie sowieso vrij, gister ging ik dagje op pad en vandaag is het guur en koud en vooral erg nat, dus ik heb gewoonweg geen zin :o Morgen hopelijk weer!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 17:30

Ik mag maar 2 keer in de week. Probleem van geen eigen paard :+

Zie weer fijne rondjes langskomen. Morgen ga ik weer!
De bedoeling was weer een lang ritje naar de duinen. Maar ik moet werken tot 14.00
Dus dat red ik niet qua tijd. Dus waarschijnlijk wordt het weer een rondje van +- 10 km
Volgende week nieuwe poging :+

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:33

Gelukkig allleen je teugel kapot
Vandaag weer een ritje van 14 km gemaakt met prince. Ik kwam weer bevroren terug, aangespannen rijden in deze periode is niet voor watjes en jammer genoeg ben ik een watje :+ :brr:
Vanavond mag de andere aan het werk. Voor hem geen buitenrit maar trainen in de bak ~~}>

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:37

oef mennen met dit weer. Goed inpakken!
Ik zou nog een keer meegaan mennen in de duinen met de vader van een vriend.
Heb gezegd dat ik volgend jaar in de lente/zomer wel meega :+

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 18:51

Straks als er sneeuw ligt knoop ik de slee erachter en dan ga ik ook vlot drie kwartier weg met hem 8)7 :brr:
Rij nou met een sjaal handschoenen en een menschort, heb alleen altijd koude voeten. Vandaag stond er een guur windje bij de open velden. Straks als het nog kouder word trek ik meer laagjes en thermo kleding aan. Mennen is eigenlijk het enigste wat ik met prince kan doen en om hem de hele winter stil te laten staan vindik ook niks. Dan maar kou lijden en als ik terug kom op stal mn voeten tegen de kachel in de kantine. Zo komen wij wel de winter door (al heb ik wel liever de lente en zomer)
Hier mijn rondje van vanmiddag

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 19:52

Nu het weer kouder wordt, had ik ook een vraagje.
Wat trekker jullie onder jullie rijbroek aan?
Ik heb al van die grote warme onderbroeken, maar toch zit dat niet helemaal lekker.