Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:01

pjer schreef:
Mijn enige km's van deze maand tot nu toe waren niet met mijn eigen paarden, maar wel heeeeeeeeel gaaf:
met de arreslee.
[ Afbeelding ]

Inmiddels is de sneeuw hier bijna weg. (in de wei ligt nog wat en ik vermoed in het bos ook) En de paarden mochten eindelijk weer beide paddocks gebruiken.
Verder vandaag ruim 3,5 uur bezig geweest met uitmesten van de paddocks (2 stuks) en het opruimen van al het gemorste hooi en het anti-gladheidshooi pfffff wat een klus.
Is een uitmest relive uitdaging ook een ding? :-)

Wauw, wat super gaaf met de arreslee!
En hahaha ik moet erg lachen om je uitmest relive uitdaging idee :+

Ik heb vandaag eindelijk m'n 1e ritje gedaan van dit jaar! Vanwege (voor)ijzers moest ik helaas alle sneeuw pret overslaan! Daarom erg blij dat 95% hier nu weg is haha.

Jokonootje

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:01

Helaas heeft mijn merrie veel stress gehad op stal dus is afgevallen. Die krijgt even rust. Gewicht is altijd een dingetje bij haar.

We hebben wel het eerste rondje gedaan met de pony van mn dochter. Op dit moment niet de beste match dus ik fiets met haar mee met de pony aan de leadrope.
Even weer vertrouwen krijgen.

SjonnieZ

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:26

Ik heb sinds vanaf 17.30u vrij.. ik hoop de komende 1,5 week wat bescheiden km te maken. Vrijdag in elk geval al eennrit met de ijsco’s opstaan.