Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:01

pjer schreef:
Mijn enige km's van deze maand tot nu toe waren niet met mijn eigen paarden, maar wel heeeeeeeeel gaaf:
met de arreslee.
[ Afbeelding ]

Inmiddels is de sneeuw hier bijna weg. (in de wei ligt nog wat en ik vermoed in het bos ook) En de paarden mochten eindelijk weer beide paddocks gebruiken.
Verder vandaag ruim 3,5 uur bezig geweest met uitmesten van de paddocks (2 stuks) en het opruimen van al het gemorste hooi en het anti-gladheidshooi pfffff wat een klus.
Is een uitmest relive uitdaging ook een ding? :-)

Wauw, wat super gaaf met de arreslee!
En hahaha ik moet erg lachen om je uitmest relive uitdaging idee :+

Ik heb vandaag eindelijk m'n 1e ritje gedaan van dit jaar! Vanwege (voor)ijzers moest ik helaas alle sneeuw pret overslaan! Daarom erg blij dat 95% hier nu weg is haha.

Jokonootje

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 20:01

Helaas heeft mijn merrie veel stress gehad op stal dus is afgevallen. Die krijgt even rust. Gewicht is altijd een dingetje bij haar.

We hebben wel het eerste rondje gedaan met de pony van mn dochter. Op dit moment niet de beste match dus ik fiets met haar mee met de pony aan de leadrope.
Even weer vertrouwen krijgen.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 21:26

Ik heb sinds vanaf 17.30u vrij.. ik hoop de komende 1,5 week wat bescheiden km te maken. Vrijdag in elk geval al eennrit met de ijsco’s opstaan.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 13:12

Ik hoop van het weekend ook wat kms te kunnen maken. Zondag zeker dan komt chantal mee rijden :D

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-26 15:16

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de gratis en betaalde versie van Relive behalve dat foto's en filmpjes er automatisch in komen. Heb het een week gratis geprobeerd, maar dat is eigenlijk het enige verschil dat ik kan ontdekken. Of zijn er meer?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-26 08:09

pinkie87 schreef:
Ik hoop van het weekend ook wat kms te kunnen maken. Zondag zeker dan komt chantal mee rijden :D

Ja leuk, heb er zin in! *\o/*

@Bloodymary, volgens mij kan je ook wat meer met de challanges. Maar dat heb ik niet helemaal scherp meer. Maar voornamelijk inderdaad foto's en filmpjes toevoegen en je acitivteiten aanpassen.

@PJer, had al in je topic gereageerd. Maar hoe super vet is dat!!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 08:21

Bloodymary schreef:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de gratis en betaalde versie van Relive behalve dat foto's en filmpjes er automatisch in komen. Heb het een week gratis geprobeerd, maar dat is eigenlijk het enige verschil dat ik kan ontdekken. Of zijn er meer?

Het verschil is idd niet zo groot
- wat meer keuze aan deuntjes
- foto’s en filmpjes invoegen
- de mogelijkheid om te exporteren (al lukt mij dat nooit)
- achteraf meer aanpassingen kunnen doen. Bijv van fietsen omzetten naar paardrijden (handig als je dikke vingers de verkeerde keuze maakt)

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 08:36

Die laatste kan ik ook zonder de betaalde versie.
Met de overgang naar een nieuwe telefoon had ie alles op fietsen gezet en kon het allemaal zo terugzetten naar paardrijden.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 08:40

Audesta schreef:
Die laatste kan ik ook zonder de betaalde versie.
Met de overgang naar een nieuwe telefoon had ie alles op fietsen gezet en kon het allemaal zo terugzetten naar paardrijden.

Ik in eerste instantie ook maar na een wat langer gebruik, stopte die mogelijkheid.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 14:33

Ah oké. Bedankt allemaal. Dan vind ik het niet echt de moeite waard en houd ik de gratis versie. Maak wel filmpjes en foto's maar die hoeven niet persé in relive.

Vanmorgen leek het wel lente! Helaas had ik les en geen buitenritje. Maar de les was ook fijn. En ook lekker buiten.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 21:25

Het was idd zalig. Ook een rit gemaakt.
Alleen maak ik eens echt km, kom ik er halverwege achter dat relive niet aanstaat :')
Morgen krijg ik nog een kans…

Helaas wel een aanvaring gehad met een hekje.. knie bont en blauw maar gelukkig geen interne schade.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 10:52

SjonnieZ schreef:
Alleen maak ik eens echt km, kom ik er halverwege achter dat relive niet aanstaat :')

Helaas wel een aanvaring gehad met een hekje.. knie bont en blauw maar gelukkig geen interne schade.

Ja dat is ook irritant, dat je dan niet handmatig alsnog de route in kunt geven zodat de km's mee tellen. Ook al een paar keer gehad. Vroeger kon dat wel.

En ook geen schade aan het hekje? :P

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 11:09

Mijn app stopte er gister na 4 km opeens mee zag ik achteraf pas. Wel jammer want we hadden een rit gemaakt van 14 km :')

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 13:56

Balen SjonnieZ en Em_

Hier ook pech. Mooie 7,5km gister maar een deel in onbedoelde ervandoor galop en een deel wat ik daarna zelf kon lopen. Drukke pony en barebackpad is niet de ideale combinatie. Dus ook hier ietwat blauw en moeilijk lopen :+

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 13:57

Oei, sterkte Chantalla, schrok ie ergens van of was het door te veel energie?

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 14:14

Ik ga nu oppad! Of nouja eerst even naar stal fietsen en dan nox inspannen.

Komt vandaag bijrijder kijken of er klik is tussen ons. Maandag komt er nog 1 kijken hoop eigelijk dat dat beste klikt maar je weet het nooit,

De gene die ik nu heb/had werd hem gewoon echt niet vet vaak ziek enz

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 14:27

Em_ schreef:
Oei, sterkte Chantalla, schrok ie ergens van of was het door te veel energie?
Teveel energie. Ze was al heel druk en meestal is dat weg na een galopje. Nu werd dat galopje een kwestie van dat ik niks meer te vertellen had. Een halve kilometer volgehouden maarja, toen was er t-splisting, door het bos en een laaghangende tak. Ach, het is de eerste keer in de 7 jaar dat ik haar heb dat ik ernaast lig.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 14:39

Oh jeetje, vallen is nooit leuk. Gelukkig nog goed afgelopen op wat blauw na!

Hier is Elano vet spastisch. Eigenlijk altijd wel rond dit tijdstip van het jaar.
Alle vogels eng, alles wat blauw is eng, etc. Maar een hond die in je been hapt? Jaa daar is ie wel super chill onder. Rustig een waarschuwing schop geven en oren in de nek van 'rot op?' >;) ' 8)7
Niks aan overgehouden en baasje checkte ook even voor mij, daarna verder gereden alsof er niks gebeurd was. Vandaag was ie weer net zo spastisch, maar even flink laten lopen in het mulle zand in de duinen en weer super chill. Hopelijk houden we het chille er weer in! Rijdt wat relaxter voor beide. :D

Foto van vanochtend. <3
Afbeelding

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-26 18:56

Ik heb vandaag voor het eerst sinds november weer met Anton gereden <3
Een klein rondje van 6 km (onze standaard is minimaal 8), en vooral gestapt. 2 mini stukjes draf geprobeerd maar dat houdt hij nog niet lang vol. We waren wel allebei heel blij om weer even op pad te zijn <3

Afbeelding

Balen van je val Chantalla!
Hopelijk klikte de bijrijder Pinkie!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 11:13

Bloodymary schreef:
SjonnieZ schreef:

Ja dat is ook irritant, dat je dan niet handmatig alsnog de route in kunt geven zodat de km's mee tellen. Ook al een paar keer gehad. Vroeger kon dat wel.

En ook geen schade aan het hekje? :P

Nee gelukkig niet. Heb keurig m’n excuus aangeboden aan het hekje en hoop dat we Bij de volgende doorgang weer vriendjes zijn.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 11:32

CChany en Pinky fijne rit vandaag en pinky ik hoop voor je dat het gelukt is met de bijrijder.

Ai chantalla.. dat klinkt echt niet fijn. En ook super jammer hè, maar zo zie je maar dat zelfs het meest betrouwbare rijpaard af en toe een off the kan hebben.
Hoop dat je er weer gauw bovenop bent.

Elano gelukkig dat het goed afgelopen is met die hond. Ik sta aan de rand van Maastricht en dan maak je af en toe ook wel eens van die stuntjes mee. Gelukkig is er nog nooit een paard (of ruiter) zwaar gewond geraakt, maar het is gewoon gevaarlijk voor alle partijen.

Lisa wat fijn dat je weer een ritje hebt kunnen maken.

Em mijn relive is gistermiddag ook uitgevallen, toen ik mijn ieniemiene rondje deed met mn eigen paard. Wel balen want vrijdag had ik heb te laat aangezet, dus nu mis ik zeker 7 km op het totaal. Heb nog geprobeerd om van het rondje van gisteren de resultaten van Equilab te importeren maar dat lukt niet.

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 12:45

Beterschap chantalla!

Jammer van de niet opgenomen ritjes zeg.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 18:29

Die bijrijder was echt 100% niks
Maandag andere waar ik meer hoop op heb.

Was gezellig vandaag ons rondje

Afbeelding

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 18:59

Wij hebben vandaag twee rondes gedaan. Helaas is mijn merrie nog steeds uit de running. Dus met mijn dochter eerst op pad samen met een vriendinnetje.
Aansluitend impulsief besloten om de trailer te parkeren, pony er weer uit en een rondje door het dorp en een puntzak Vlaamse friet gekocht en toen lopend door het dorp weer terug met mn dochter die een frietje zat te eten.
Het is een draak die pony maar dit soort acties vind ook die draak leuk.

Afbeelding

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-26 19:20

wat leuk met de pony een frietje halen, heeft hij er ook een gekregen?

Wij hebben sinds kort een groom (vanuit het groom zoekt koetsier topic, Avelienvd) En vandaag sinds een tijd weer eens tweespan gereden.
Afbeelding

En vrijdag een koets gekocht (nummer 3 :D ) Dus binnenkort hebben we echt een mooie wagen voor lange ritten waarbij iedereen comfi kan zitten. De voorrem moet nog 'even' gerepareerd en daarna is hij gebruiksklaar.