En Fennadev: je shet blijft echt wel megastoer
Zo'n aantal kilometers .. echt knap! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar niks van dat alles, gewoon oortjes naar voren en verder sjokken alsof we dat constant doen
We gaan het zien hoe het wordt als het weer slechter wordt, hoewel het 2 weken geleden toen het die dagen zo slecht ging eigenlijk hetzelfde weer was als nu (ik heb het opgezocht
). Dus misschien kan ik stilletjes aan zeggen dat die monnikspeper wel werkt voor hem ... hoewel het misschien wat vroeg is daarvoor, geen idee.

zijn dus twee delen en er ontbreekt een stukje. 

maar ik mis maar een klein stukje en heb dus twee metingen van vandaag.
Paard en vriend gaan altijd een soort wedstrijdje doen wie er harder kan en m'n paard wil graag voorop. Als ik me er dan mee bemoei en tegen m'n paard zeg dat ik gewoon op een normaal tempo wil draven krijg ik een hups en boksessie om m'n oren omdat paardlief geïrriteerd is dat ik hem laat verliezen in het wedstrijdje met m'n vriend
Komt iemand anders dit bekend voor haha? Als ik alleen rij zou hij zich echt noooit zo gedragen 

Rijd niet veel en zal dus zeker niet meedingen naar de Bokkers Bokaal, maar vind het wel leuk om bij te houden en andermans bevindingen/verhalen te lezen.