Vandaag weer een lekker ritje gemaakt. Ruim 23 kilometer. Morgen nog een rondje en dan krijgt Alanda weer een paar dagen vrij. We zijn flink gestegen in het aantal kilometers de afgelopen dagen, maar daar komt in de loop van de week weer verandering in aangezien ik flink wat lange dagen krijg op mijn werk.

Het wordt trouwens wel een beetje een saai rondje, steeds weer dat rondje om de hei heen
Binnenkort maar weer eens op avontuur gaan een andere kant op. We zijn zo verwend met dat bos dat ik het saai begin te vinden

. Gisteren was het al een stuk beter te doen en vanmiddag heb ik zonder kou beide paarden gereden.
Ik gebruik geen endomondo, mijn vriend wel en hij staat in de challenge (hij is uitgenodigd door een andere bokker, ik kende deze challenge niet). Maar hij is dus geen bokker. Dus TS, kijk maar wat je ermee doet. Anders maakt hij wel een account aan, hij zit toch geregeld op bokt en is meer met deze challenge bezig dan ik.
) en verder rij je toch voor jezelf? En OK, een beetje om foto's en verslagen te maken waar anderen 'jaloers' op zijn. Serieuzer dan dat moet je het in mijn ogen niet nemen