spatter schreef:
Wauw een zebra! Ben wel erg benieuwd naar waar dat was

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hoezo saai? Vind het niet saai hoor.Citaat:Dit was vorige week, vlakbij het militaire terrein bij Kleve. De paden zijn hier wat saaier.
Ieder nadeel heeft zo ook z'n voordeelCitaat:Dit was tussen Nütterden en Kleve in geloof ik. Ik vond de paden wat saaier omdat het allemaal rechttoe, rechtaan zijn. Voordeel is wel dat je wat meer tempo kunt rijden, dan de kleine kringelpaadjes aan de andere kant van de weg.
Juist, dat doen wij ook geregeld en dan kom je op heel wat mooie plekjes .Citaat:Hier ook veel 'saaie' paden, ik probeer nu zo veel mogelijk de leuke kleine paadjes op te zoeken maar helaas zijn dat meestal geen ruiterpaden, maar toch ga ik regelmatig eens op onderzoek uit en kom je wel eens per ongeluk op een niet-ruiterpad. Ach, op zo'n doordeweekse dag zijn er toch nooit wandelaars. Vandaag weer veel nieuwe paden ontdekt, ponylief was erg blij en het was ook heerlijk weer
Is toch ook lekker relaxt, lekker stapritje en uitwaaien op de dijk.Citaat:Vandaag lekker naar de dijk gereden. Kort stapritje (40 min) maar
evengoed enorm van genoten
Citaat:Op het strand waren wat binnenmeertjes, die vond ze erg leuk, zelfs in draf er doorheen.
Ja, is een aanrader, misschien ook leuk te combineren met de eraan vast liggende (Duitse) Tevenerheide, hoewel je voor deze laatste een Reiterplaquette moet hebben, anders krijg je een flinke bon als ze je aanhouden. Op de Brunssummerheide heb je die niet nodig.Citaat:Mooi hoor zo de Brunsummerheide.
Staat hoog op mijn lijstje om eens te rijden
Ziet er prachtig uit!Citaat:Was inderdaad in de kempen ja, van ons maar dat duinstukje is er volgens mij maar op 1 plek, bij Gruitrode dus.
Kijk er al naar uit!Citaat:Heeeerlijke foto's weer en fijn dat we ook een beetje offtopic mogen! Zal ook weer eens wat plaatjes van Been en onze ritten plaatsen, vorige week een bloktraining afgesloten en in 2 weken heel veel mooie plekjes bezocht!
Citaat:Vandaag rondje door de achtertuin gedaan....
Dank jeCitaat:Wat een prettig filmpje van de rit over de Brunsummerheide.
Prachtig!! Wat een uitzicht!!!Citaat:Vandaag naar de andere helft v/d Ginkelse Heide gereden. Normaal blijven we aan de rechterkant van de weg (richting Ede naar Arnhem gezien) maar vandaag eens de weg overgestoken en daar was het me toch enorm prachtig! Enorm veel leuke kleine paadjes en onwijs mooie uitzichten. We stonden uiteindelijk op een heuvel en je kon nog zo'n 15km aan hei zien, als het niet nog minder was. Genoeg mogelijkheden om te rijden dus!
Al benieuwd nar de foto'sCitaat:Vandaag een rondje 'Broekland' gedaan, en een leuk pad ontdekt waar we heerlijk kunnen draven en galopperen! Heerlijk! Volgende keer ga ik DAAR foto's maken (was nu heerlijk van mijn drafje/gelopje aan het genieten)
Mooie plaatjes!!Citaat:Gisteren was het genieten in de zon. Dit was bij de St. Jansberg vlakbij Groesbeek. Tweede foto is aan de linkerkant het Reichswald en rechts het Limburgse platteland
AlexVB schreef:Dit zagen wij gister tijdens ons buitenritje. (Rondje Zutendaal-Lanaken-Opgrimbie-Zutendaal)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gisteren heerlijk een rondje gemaakt van ± 23km tbv onze training voor de endurance in Renesse 27 april.