Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maya schreef:Tja, zo kan ik idd ook wel aan mijn kms komen, gewoon 10 km met de auto rijden en 'm pas daarna uitzettenEigenlijk vind ik dat je dan dat soort tracks moet verwijderen of aanpassen. Zie dat er weer wat buitenlanders in de challenge zitten (die Salla Auroora uit Finland) of is dat toch een Bokker? Dan heb ik niks gezegd
Zelf gewoon momenteel te druk om te rijden, en werk fulltime, in het donker is ook niet echt een optie... Dan maar wachten tot volgend voorjaar
Maya schreef:Tja, zo kan ik idd ook wel aan mijn kms komen, gewoon 10 km met de auto rijden en 'm pas daarna uitzettenEigenlijk vind ik dat je dan dat soort tracks moet verwijderen of aanpassen. Zie dat er weer wat buitenlanders in de challenge zitten (die Salla Auroora uit Finland) of is dat toch een Bokker? Dan heb ik niks gezegd
Zelf gewoon momenteel te druk om te rijden, en werk fulltime, in het donker is ook niet echt een optie... Dan maar wachten tot volgend voorjaar
Sok schreef:Wat mij betreft mag iedereen die dit soort dingen vaker flikt er best uitgeknikkerd worden, net als mensen die in de bak rijden ook meetellen!
Grit schreef:We kwamen er ook een keer achter dat er een stuk met de auto meegerekend was, zo'n 6-7 km. Zou normaal niet erg zijn, maar nu ze meegeteld worden heeft mijn vriend dat toen meteen aangepast![]()
Als je het hebt over eerlijk of in dit geval een uitdaging, zou het aantal kilometers eigenlijk ook per combinatie moeten tellen. Dus niet meerdere ruiters met een paard op hetzelfde account of een ruiter met meerdere paarden op een account.
Maar zo zullen er altijd "verstorende" factoren zijn, het is immers geen officiele challenge met bijbehorende strenge regels en controles.
Het is ook gewoon leuk om de "challenge" met jezelf aan te gaan door endemondo, bijvoorbeeld kijken of je het gemiddelde tempo wat kunt verhogen. Maar we hebben ook ritten dat we gewoon relaxt wat willen rondrijden en de km/snelheid ons niks uitmaken.
kim345 schreef:Maar een week?
ik heb hem namelijk vorige week verwijderd. maar goed hij staat er niet meer tussen dus zal misschien over een maandje of 2 wel gedaan zijn ?
Is je nieuwe paard (nouja bruikleen dan maargoed wel nieuw!) nou een vos of toch een bruine?
moonforever schreef:Grit schreef:We kwamen er ook een keer achter dat er een stuk met de auto meegerekend was, zo'n 6-7 km. Zou normaal niet erg zijn, maar nu ze meegeteld worden heeft mijn vriend dat toen meteen aangepast![]()
Als je het hebt over eerlijk of in dit geval een uitdaging, zou het aantal kilometers eigenlijk ook per combinatie moeten tellen. Dus niet meerdere ruiters met een paard op hetzelfde account of een ruiter met meerdere paarden op een account.
Maar zo zullen er altijd "verstorende" factoren zijn, het is immers geen officiele challenge met bijbehorende strenge regels en controles.
Het is ook gewoon leuk om de "challenge" met jezelf aan te gaan door endemondo, bijvoorbeeld kijken of je het gemiddelde tempo wat kunt verhogen. Maar we hebben ook ritten dat we gewoon relaxt wat willen rondrijden en de km/snelheid ons niks uitmaken.
Daar ben ik helemaal mee eens, ik heb paar x in de bak aan gedacht puur om te kijken hoelang ik ree vanwege ik altijd gevoel had dat ik 10 min zat Omdat gps eigenlijk altijd aan staat telt die de km, en als ik combi ga maken buiten zet altijd aan als ik nog in de bak zit grenst aan stal ruiterpad dusja, Zal de gps in de bak/buitenrit wel uit zetten aan zetten als ik weg rij... en vandaag vergat ik hem de hoefsmit zei wat toen praten iemand anders, werdt gebeld niet door hebben dat vergat uit te zetten, ik heb geen idee hoe ken weizigen enzo.
Grit schreef:Een persoon met meerdere paarden of meerdere ruiters per paard geeft voor mij hetzelfde resultaat, meerdere kilometers op een account gereden door verschillende combinaties.
Er zal altijd verschil zijn, de een heeft doordeweeks wel tijd voor een buitenrit, de ander niet. Het ene paard loopt gemakkelijk in een uur 10 kilometer en een ander paard niet. Dat is ook niet aan regels te leggen en dat hoeft ook niet, je moet dit vooral zien als iets leuks. En door het overzicht daagt het soms net wat meer uit om eens wat verder of vaker te rijden.
Maar ik denk wel dat het een stuk overzichtelijker en meer vergelijkbaar zou zijn als de kilometers geteld worden;
- per combinatie (dus dezelfde ruiter op hetzelfde paard)
- gereden te paard. Dus niet met de fiets, wandelend of mennend
Tellen menkilometers eigenlijk ook mee??
Die zou ik dan liever ook in een aparte challenge willen zien. Dat vind ik nog net iets meer challenge voor alleen het paard dan de combinatie. Met mennen maken wij in elk geval gemakkelijker meer kilometers dan onder de man.