ik heb van de week een hartslagmeter bij de lidl gehaald, hij lijkt het prima te doen maar vind de waardes zo laag, binnenkort maar even de hartslagmeter van een vriendin lenen om te kijken wat die aangeeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van schreef:ik ben die dikke koudbloed van mijn zus gewend, die zit met een normale draf rond de 125, Wolf zit in een flinke draf rond de 105
maar dat soort spreiding is niet vreemd.
. 105 in draf vind ik niet zo gek trouwens.
Toen we begonnen was het even droog en we hebben lekker hele stukken kunnen draven. De paden waren bij ons nog goed te doen, maar je moet wel weten welke
Ging Alanda naast de auto van de boswachter nog even leuk in de modderplas staan kappen, bijna een hele golf modder de boswachterauto in
In de bossen bij ons was het maar rustig.Snadrem schreef:@ Van: hoe en waar bevestig je zo'n hartslagmeter bij je paard?

Ik heb een rit van 2 uur erop zitten, heerlijk!

Filmpje is ook leuk om te zien! Die natte oortjes
connecties met de boswachter zijn zeker handig!! Nu helaas weer twee dagen wachten voor ik weer kan rijden. In 2013 zal het denk ik wel lukken om een kleine vakantie in de duinen te komen houden!