Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jolliegirl schreef:Ik ben benieuwd naar de test die ikku vandaag gedaan heeft.
Jolliegirl schreef:er kan weldegelijk wrijving ontstaan, heb vandaag een exper gesproken wat betrefd electiciteit enz enz,,,
Stroom en spanning staat er NIET op, maar er kan wel lichtelijke schokken ontstaan. en dat voelt aan als een 9 volt baterijtje wat je op je tong legt, dat bijt en prikt een beetje.
Een paard reageerd daar dus weldegelijk op.
Jolliegirl schreef:leg eens uit wat vdc is
Jolliegirl schreef:Jij riep toch hard dat een paard geen schok kan krijgen? wat dus wél zo is
maargoed. ik weet genoeg nu. Ik kijk in het vervolg uit bij het spoor, en begeleid mijn paard er overheen zodat ze geen klappen meer krijgt.
Ik roep al vanaf de eerste post dat er spanning opstaat, en geen enkele keer gaf je me gelijk. Wat ik dus wel heb.
ik weet wel beter nu na wat info gehoord te hebben, en ga deze discussie ook verlaten, want ben tot mijn conclussie
Jolliegirl schreef:Ik heb vrijdag les, dus het wordt zoiezo niet naar het spoor, de eigenaar zit er ook niet op te wachten.
Ik wil gewoon weten wat eht dan wél is, een paard heeft meer gevoel dan de mens hoor..