Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nobillity schreef:L_iek schreef:Manege grol in Renesse.
Ja die is goed

fooks schreef:hoeveel rijervaring moet je hebben om zoiets te gaan doen? Ik rij nog maar net maar een buitenrit lijkt mij het einde.
nobillity schreef:fooks schreef:hoeveel rijervaring moet je hebben om zoiets te gaan doen? Ik rij nog maar net maar een buitenrit lijkt mij het einde.
Bij manege grol moet je 3 jaar rijervaring hebben. Ongeveer. Je moet daar kunnen stappen, draven galopperen.

Hahaatje schreef:Kan iemand mij de link naar de site van Manege Lisidina geven??
Mijn ouders hebben sinds kort een vakantiehuisje in Burgh-Haamstede en de planning is om daar in de zomer regelmatig weekendjes heen te gaan en dan wil ik natuurlijk wel een paar strandritten plannen en als ik het zo lees is deze manege daar heel geschikt voor![]()
Kan iemand mij ook vertellen hoe ver van te voren je je op moet geven als je met een strandrit mee wil (ik ben in mijn eentje), omdat het wel een beetje afhangt van het weer wanneer we besluiten naar Zeeland te gaan...
Dat noem ik dus niet echt een goede manege
(Ik rijd er zelf vooral in de lessen)
. nielsleon schreef:Natuurlijk op manege lisidina in burgh haamstede waanzinnige omgeving zit zo in het bos en in 10 min op het strand![]()
het is er beter dan op manege grol want dan moet je eerst door heel renesse en dan mag je maar heel kort op het strand