maar hij wist niet hoe snel hij weg moest komen, ik was er niet op voorbereid want normaal is hy echt nergens bang voor, dus hij begon wat gek te doen , sprongetjes te maken en vooruit dribellen, hij ging scheef langs de berm oplopen maar die ruiters bleven gewoon door galoperen terwijl ze zagen dat mijn pony ieder moment op hol kon slaan.
het paard van mijn vriendin moest natuurlijk ook even meedoen en vloog een veldje in,, het is een jonger meisje dus ik was me eigenlijk meer over haar druk aan het maken
nou ze gingen eindelijk draven toen ze langs ons kwamen enik had me paardje een beeetje rustig en was hem wat aan het aaien en aan het zeggen dat het goed was, hij bleef beetje gespannen staan,. komen ze langsn, zegt die man; nou dat is wel een drukke he,,
ik had echt zoiets van; als jetoch zelf op een paard zit en je ziet dat er eentje van je schrikt, knal je dan gewoon door
nou toen waren ze weg, en als klap op de vuurpijl komt er nog een koets een berg af gevlogen,, nou daar gingen we weer
maar voor de rest was het gezellig hoor
van honden heb ik neit zo vaak last eerljk gezegd ze blijven meestal wel uit mijn buurt.
Die zal dus niet zo snel zomaar achterwaarts lopen, zodat de koets gaat scharen.

Gelukkig zijn wij ze toen niet tegen gekomen, maar ruiters die we tegen kwamen wel. Is toch niet normaal!