Met mn shet ga ik al vanaf hij 2 was alleen naar buiten (nu sinds een paar maanden met de kar
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
) maar soms gaat er wel iemand mee op de fiets. Ik heb wel áltijd mijn mobiel op zak, voor het geval er iets gebeurt (hetzij met de pony, hetzij met mij).. tsja.. ik snap best dat als ik val en ik ben niet in staat te bellen dat ik dan een probleem heb, maar er is geen andere oplossing, ik vertrouw de pony 100% en zij mij, ik rij met halster buiten.. zonder zadel.. maargoed,ik rij dus gewoon buiten, ik zie de gevaren wel en besef me dat ook, maar voor mij is er geen andere optie (anders zou de pony vrijwel de hele winter stilstaan
mocht er wat gebeuren. Mijn vriendin rijd 1 van mijn merrie`s en ik heb er geen moeite mee dat zij alleen op pad gaat, vertrouw haar voor 1000% samen met mijn paard. Wel neemt zij ook altijd haar gsm mee.

alleen moet je wel zorgen dat je je paard goed kent en dat je weet waarvan hij kan schrikken
en je moet hem natuurlijk vertrouwen
Mijn ouders werken allebei in een ziekenhuis en ik rij al zo'n 3 jaar alleen buiten
Soms met mensen soms zonder .
dan ga ik ook in kleine paadjes
soms ook geen mobiel bij dat is wel ontzettend dom, maar in de zomer ging dat ook zo moeilijk. in de winter heb ik altijd een dikke jas aan met zakken dus dat is fijner
!