Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Macs schreef:Marije_jiplover schreef:
Wow! Wat tof dat Bit een artikel heeft gemaakt. Ik wist van niks, maar helemaal prima.Hoe meer bekendheid het krijgt hoe beter!
Ingrid_92 schreef:fransje23 schreef:Misschien is het wel een idee om de petitie, te paard, aan te bieden aan de boswachter en een contactpersoon van Natuurmonumenten?
De boswachter beslist dit niet, dit komt van hogerhand, dus ik denk dat je die moet benaderen.
Djilna schreef:Macs schreef:Ik ga over een uurtje de petitie online gooien en heb contact gehad met de KNHS die hier niet van op de hoogte was. Die zijn in contact met Natuurmonumenten.
Waarom ruiteren en mennen niks heeft gedaan weet ik eigenlijk ook niet... Maar is misschien ook niet aan hen?
Onze stalhouder wist ook van niks terwijl hij in een groep zit die gaat over beheer en ruiterpaden in het gebied.
Als er iemand is die binnen dit uur nog met mij mee wil kijken naar de tekst dan graag via pb contact opnemen!
Ik zit officieel ook in die contactgroep (oa ivm stal in Rheden) en ook niks gehoord. Daar heb ik nu wel excuses voor gekregen nav mijn email die ik van de week verstuurd had. Maar ik ga nog even broeden op een reactie want ik vind het allemaal veel te plotsklaps en vraag me af hoeveel onderzoek er daadwerkelijk is gedaan naar het aantal ruiters wat er volgens hun wel of niet gebruik van maakt.
Hun redenering van paarden komen er al heel weinig sinds Midden Heuven dicht is en dus halen we die gebruikersgroep er maar uit om de natuur daar meer rust te geven vind ik ietwat scheef...