Ik ben heel blij met een bak met een dak erop. Op onze vorige stal is de bak nu ook een zwemvijver.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
fransje23 schreef:Een te natte buitenbak vind ik een goede reden voor een rondje buiten

SusanH schreef:Ojee ganzen zelfs![]()
Ik ben heel blij met een bak met een dak erop. Op onze vorige stal is de bak nu ook een zwemvijver.

.
De regen maakt haar niet uit. Ik rijd morgenochtend wel, ik had geen zin in de regen. Vroeger stond ik naast de bosrand met het paard en dan ging ik altijd wel het bos in, het weer maakt me dan niet uit. Als het regent is een bosrit nog steeds leuk, het is dan lekker rustig en het ruikt zo lekker. Waar ik nu sta is het open en rijd ik in de buitenbak, dat vind ik toch minder met dit weer.
. Je krijgt mij echt niet naar buiten te paard in weer en wind. We rijden dan ook eigenlijk alleen echt buiten ( bos vlakbij) als het een beetje mooi weer is maar met kou, vriesweer en regen rijden we lekker binnen. Maar "vroeger" reed ik wel bij weer en wind, in de buitenbak en ook buitenritten. Nu dus verwend met onze eigen binnenbak
. Daarbij zijn onze paarden ook van die mietjes die als het regent alles doen om die regen niet in het gezicht te krijgen dus dan wordt het buiten grotendeels achterwaarts en zijwaarts
.