Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JPitty schreef:Ik zit met verbazing naar dit lijstje te kijken Wendy. gerbils, slangen en slakken/ kevers heb ik beeld van wat dat voor dieren zijn. Maar mag ik vragen wat de rest zijn voor dieren? Klinkt wel als niet-standaard-huisdieren...
Olga89 schreef:Zo wat een exotische dieren heb je Wendy
Hier ook druk geweest voor jullie logeerpartijtje, de wei heeft een nieuwe bovendraad gekregen en een aantal nieuwe palen erin. Was aan vervanging toe en hadden nu een extra 'deadline'![]()
Wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie de paarden kwijt zijn![]()
[ [url=m/aLDgir.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wendy_Komen schreef:JPitty schreef:Ik zit met verbazing naar dit lijstje te kijken Wendy. gerbils, slangen en slakken/ kevers heb ik beeld van wat dat voor dieren zijn. Maar mag ik vragen wat de rest zijn voor dieren? Klinkt wel als niet-standaard-huisdieren...
Hahaha. Nou kijk :
- Viper = Madagascar Reuze Dag Gekko
- Splut = Prachthoorn Kikker
- Xena = Baardagaam
- Jaapie = Russische vierteen Landschildpad
En dan hebben we nog Loena en Katie, dat zijn onze honden.
En de katten Sam en Max wijzen voor zich dus hoeven niet op het lijstje
Wendy_Komen schreef:JPitty schreef:Ik zit met verbazing naar dit lijstje te kijken Wendy. gerbils, slangen en slakken/ kevers heb ik beeld van wat dat voor dieren zijn. Maar mag ik vragen wat de rest zijn voor dieren? Klinkt wel als niet-standaard-huisdieren...
Hahaha. Nou kijk :
- Viper = Madagascar Reuze Dag Gekko
- Splut = Prachthoorn Kikker
- Xena = Baardagaam
- Jaapie = Russische vierteen Landschildpad
En dan hebben we nog Loena en Katie, dat zijn onze honden.
En de katten Sam en Max wijzen voor zich dus hoeven niet op het lijstje
Olga89 schreef:Zo wat een exotische dieren heb je Wendy
Hier ook druk geweest voor jullie logeerpartijtje, de wei heeft een nieuwe bovendraad gekregen en een aantal nieuwe palen erin. Was aan vervanging toe en hadden nu een extra 'deadline'![]()
Wil het niet op mijn geweten hebben dat jullie de paarden kwijt zijn![]()
[ [url=m/aLDgir.jpg]Afbeelding[/url] ]