martijn1998 schreef:ik ga zaterdag tussen 11 en 12 en ik rij met de trekpaarden groep mee, nog meer mensen hier die met deze groep rijden?
ja met trekpaard!
zou leuk zijn als je je trekpaard voorstelt bij het [foto] trekpaardentopic
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
kionasuppie schreef:Murosch schreef:Zouden de kenners mij misschien wat uitleg willen geven over hoe dit in zijn werk gaat? Je komt om een bepaalde tijd en start, in mijn geval op zaterdag tussen 10 en 11. Ik begreep dat er niet echt een route is die je moet volgen en dat je gewoon van links naar rechts en kris kras door het gebied heen rijdt? Maar er staat wel dat het ongeveer 20 Km is op de website? Je hoeft dus niet bij bepaalde punten langs te rijden of iets? En hoe lang ben je ongeveer onderweg met je paard? Ik ben een echte leek hierin, dus ik hoor graag zoveel mogelijk, dan weet ik wat ik moet verwachten
Ik zal het even proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen:
Als je aankomt parkeer je de aito met trailer op de aangewezen plek. Hierna kan je je melden bij het secetariaat waar je je capbandje krijgt zodat wij onderweg kunnen zien dat er is betaald en het eigenrisicoformulier is ondertekend.
Afhankelijk van je starttijd kan je opzadelen en gaan rijden!
De eerste 3 a 4 kilometer is door het bos, wij zorgen ervoor dat je hier niet verdwaald.
Op de kale duinen zelf staan bakens, elke baken heeft een vraag en een verbonden letter. Dit is een puzzel. De 20 km komt hier vandaan, als je de route rekend die je rijd met de puzzel van baken naar baken dan is het totaal ong. 20 km.
Echter willen wij de mosgroei etc. Tegen gaan en mag je dus overal komen het liefste niet op de paden :p
Kan je hier wat mee?
kionasuppie schreef:Het buffet is ontstaan uit een idee van Staatsbosbeheer. er word door groepen ruiters wel eens gevraagd naar een eetgelegenheid vandaar deze beslissing.
Wij hebben er voor gezorgd dat het buffet ook in meeneempakket kan en dus je het rustig thuis zou kunnen nuttigen, voor de mensen die het paard niet graag op de trailer hebben staan.
Wat betreft de site ga ik morgen even achteraan, daar hoort het ook goed te staan.
Hoe het buffet gaat lopen? Er is een Cateringbedrijf welke het buffet gaat verzorgen en deze kun je op de daarvoor bestemde plaatsen nuttigen of evt. bij de trailer etc.
Hoop zo genoeg duidelijkheid te hebben gegeven?
Ik lees al wat over een optioneel buffet, voor dit jaar is dat niet meer mogelijk, maar wij nemen het mee in overleg voor volgend jaar!
kionasuppie schreef:Dat is iets waar ik niet over ga. Ik ga het vrijdag in de vergadering bespreken maar uiteraard houden we er rekening mee dat mensen niet na een uur al weer bij het buffet staan