Tsss zo druk dat ik zelfs geen tijd gemaakt had voor een update.. Shame on me...
Nou, nog twee weken een dan zijn we onderweg. Stress level neemt toe, net als de temperaturen... Zoals het vandaag is mag het van mij straks de hele vakantie zijn
Maar ik ga maar uit van het ergste, dus op de To do lijst staat ook het op maat maken van de hondenjassen (voor als de pyama niet warm genoeg is). Maar ja, daar heb ik naaigerei voor nodig, en waar is dat terecht gekomen na de verhuizing?? To do lijst dus maar uitgebreid met naaigerei kopen..
Morgen drukke dag: Hoefsmid komt de dames op ijzers zetten, en de tandarts komt voor een check-up en indien nodig behandeling.
Zo, nu eerst maar eens dit posten voordat het weer allemaal voor niets is omdat de telefoon het te lang vind duren ofzo... 
Oké, wat verder nog...
Oja, Gerard zijn mobiel abonnement loopt af, en zoals ze in de reclames zeggen, heeft nu straks drie maanden onbeperkt internet. Waarschijnlijk kunnen we dus af en toe streamen zodat jullie live mee kunnen kijken!! Gerard was eerst niet zo enthousiast, maar zag er later de lol wel van in. Hij gaat nu verder uitzoeken hoe het werkt, maar volgens mij komt het er op neer dat jullie je kunnen aanmelden als volger, en dan automatisch een bericht krijgen als we Online zijn. Klinkt leuk toch?
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 08-05-16 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt