myxlea schreef:Ik zag een aantal keer terugkomen hoe ik de pont van Vlissingen naar Breskens ging nemen, maar ik zit er nog over na te denken om OF om te gaan via Antwerpen OF mij door de westerscheldetunnel te laten rijden door vrienden van mij. De veerboot is inderdaad niet voor paarden en met paard kom ik ook de westerscheldetunnel niet door... dus beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik dan nog heb of ik via Antwerpen ga.
Als ik je een tip mag geven, ga vooral niet via Antwerpen. Door Antwerpen loopt de Schelde en je zal dan van de Rechteroever naar de Linkeroever moeten. Ik gok dat de voetgangerstunnel (in hartje Antwerpen) niet geschikt zal zijn voor je pony, de andere tunnels zijn ongeschikt (snelweg of druk stadsverkeer) en anders zal je moeten wandelen door het industrie- en havengebied met weliswaar bruggen, maar ook heel veel hard rijdende vrachtwagens en andere bedrijfsauto's. Absoluut ongeschikt voor wandelaars en pony's.
Je optie om je te laten overrijden via de Westerscheldetunnel is echt je beste keuze.
Veel succes, en ik hoop dat je zonder problemen Zeeuws-Vlaanderen gaat halen.