Rijmaatje weekend Drunense Duinen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

missymb

Re: Rijmaatje weekend Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:31

NOu misschien wel, komen jullie ook de kant van bosch en duin op? ik heb weinig richting gevoel in de duinen helaas..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:02

Ik ken t daar al helemaal niet.. :p wij vertrekken vanaf de drie linden.. Die kun je googlen.. Is goed te bereiken met auto en trailer zag ik op maps..

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 23:18

Ik ken de weg bijna overal, vooral in het oostelijke gedeelte maar bos en duin kan ik ook wel vinden (Roestelberg is een ander verhaal :+ ), mijn paard is de laatste tijd nogal druk buiten dus ga nu liever alleen, denk dat zijn hete gedrag anders misschien wel overslaat op andere paarden en daar zitten de meeste ruiters niet op te wachten :+

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 08:19

@ninie1987ik heb helaas geen trailer dus dan zou ik ter paard naar de drie linden moeten komen en heb echt geen richting gevoel whaha ik zit ook even op maps te kijken is echt de andere kant op dan waar ik vandaan kom...
@ilse_123 mijn paardje heeft weinig tot geen last van heet gedrag van andere paarden hoor, hij zal er ook niet in mee gaan hoogstens een beetje jolig zijn dus mocht je toch graag x samen willen rijden dan kunnen we best x samen gaan ;)

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 08:22

VisibreTeam schreef:
Van de zomer wil ik wel een keer met trekpaard Evita naar de duinen komen, tegen die tijd laat ik het wel even weten, zou graag met iemand met een ervaren en relaxed buitenrijpaard meerijden omdat dat haar eerste keer bosrit zou worden :))

(Evita word nu ingereden, en dan 1 juni weer opgepakt)

Ik heb ook een fijn paard om een keer samen mee buiten te rijden, nooit onder de indruk van andere paarden en is relaxed te rijden..

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 09:48

ik kan wel een keertje de kant van bosch en duin opkomen :D dit weekend niet, maar misschien kan ik volgend weekend wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:11

Marjon ik weet wel hoe je bij de drie linden komt dus we kunnen een keer samen die kant op rijden? Fuug en Roogs kennen elkaar goed :j en Evelien parkeert Fuug ook regelmatig in Rogan z'n kont haha. Alleen zondag kan ik niet.

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:36

Gaat iemand vandaag nog?

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:44

Blingh schreef:
Marjon ik weet wel hoe je bij de drie linden komt dus we kunnen een keer samen die kant op rijden? Fuug en Roogs kennen elkaar goed :j en Evelien parkeert Fuug ook regelmatig in Rogan z'n kont haha. Alleen zondag kan ik niet.

ow ja das een goed idee! gaan we gewoon x samen rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:51

marjonrebel schreef:
Blingh schreef:

ow ja das een goed idee! gaan we gewoon x samen rijden!

Is goed :j Hij is inmiddels zo gewend om Fuug op te halen dat we toen gisteren langs de stal reden hij zo aan het zoeken was :')

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:02

haha grappig hoor die paarden hebben het snel door!..ik rij ook vaak doordeweeks trouwens (meer dan in het weekend) dus mocht je nog eens langs komen sluit graag aan alleen rijden vind ik niet zo geweldig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:02

marjonrebel schreef:
haha grappig hoor die paarden hebben het snel door!..ik rij ook vaak doordeweeks trouwens (meer dan in het weekend) dus mocht je nog eens langs komen sluit graag aan alleen rijden vind ik niet zo geweldig

Oh leuk Marjon! Ik kan ook vaak s middags zeker als ik alleen s ochtends hoef te werken :j Doen we!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 07:04

*is al half uur wakker*
Heb er zin in straks!! :)
(en ja, vind t stiekem ook heul spannend.. Eerste keer op nieiwe trailer en op echt vreemd terrein..)

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 09:19

veeel plzr! vlg keer als het iets dichter bij huis is sluit ik graag aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 09:46

Veel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:05

Veel plezier! Ik blijf in het noorderbos. Ben donderdag met vriendin wezen rijden en zijn er beide afgemieterd bij de roestelbergh. Van de week ga ik de duinen weer in als het rustiger is :j weer even vertrouwen opbouwen :j

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:26

Blingh schreef:
Veel plezier! Ik blijf in het noorderbos. Ben donderdag met vriendin wezen rijden en zijn er beide afgemieterd bij de roestelbergh. Van de week ga ik de duinen weer in als het rustiger is :j weer even vertrouwen opbouwen :j

Op welke stal sta jij?

ecools

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:21

Vandaag een superdag gehad met Edice en Nine1987. Was wel druk bij De Drie Linden maar de paarden hebben zich goed gehouden. Op de duinen viel de drukte wel mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:06

Lees ik net op nu.nl dat daar nu een bosbrand woedt.. Hebben wij ff mazzel gehad.. Moet er niet aan denken om dan net met je paard te rijden daar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:36

nine1987 schreef:
Lees ik net op nu.nl dat daar nu een bosbrand woedt.. Hebben wij ff mazzel gehad.. Moet er niet aan denken om dan net met je paard te rijden daar..

Echt? Ik ben er vanochtend nog geweest :oo

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:39

Ja serieus.. Kijk maar op nu.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:41

Zag het idd! Wat erg!!

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:50

Ik meld me ook even in dit topic. Mijn pony's staan letterlijk IN de duinen en ik rij er dan ook heel erg veel. Sowieso eigenlijk altijd zaterdag en zondagochtend. Dus wie zin heeft kan een keer aansluiten. Mijn lieve quartermaatje is helemaal bomproof in het bos en volleerd bospeerd, dus kan ook super met onervaren paarden op pad.

Morgen ga ik maar eens kijken waar de bosbrand precies is, want het is vlakbij mijn pony's, maar ben er net al heen geweest en heb er daar gelukkig niet veel van kunnen zien.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:59

vreselijk lees hier nog altijd bij druk aan het kijken naar een auto zodat we ook is mee kunnen rijden lijkt me erg gezellig.

Chanellhoii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:17

30 hectare verwoest :n