Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zoek schreef:Ik wilde niet meer reageren omdat dat niet meer mocht maar zat te wachten op zo'n reactie.... Ook ik vind dat de paarden opgefokt zijn, ben je zelf nog niet klaar voor een (ren) galopje, jammer dan je paard wel.... Je moet dus niet angstig zijn en alles goed kunnen beheersen anders is dit kamp een ramp!
Wel wil ik erbij zeggen, gaat iedereen van je groep langzaam dan kan je heel goed mee maar zit er iemand tussen die hard wil en gaat er in eens vandoor gaan alle paarden mee en hard ook!
lifaya schreef:nee dat was volgens mij niet het westernweekendVond het wel echt een heel bijzonder gezicht
Er lagen zeker 7 ruiters af
![]()
Maar van het normale kampmaar ook een aantal van die paarden worden natuurlijk voor het westerngebeuren gebruikt
Britt_Sisi schreef:Hoihoi! ik heb dit topic even doorgelezen en heb een paar dingetjes te reageren!
ik ga zelf niet op kamp, maar binnenkort wel een weekend. Ik ben een van de begeleiding bij het ruiterkamp dus ik spreek uit eigen ervaring!
allereerst, leuk meiden dat jullie allemaal gaan! en bijna iedereen komt alleen en het is heel snel een leuke groep waarvan je altijd wel een paar mensen aardig vind (vaak iedereen!)
danlifaya schreef:nee dat was volgens mij niet het westernweekendVond het wel echt een heel bijzonder gezicht
Er lagen zeker 7 ruiters af
![]()
Maar van het normale kampmaar ook een aantal van die paarden worden natuurlijk voor het westerngebeuren gebruikt
Toen jij op westernweek was, was ik op het normale ponykamp. en ik heb nog nooit zoiets in mijn weken meegemaakt dit kan ik me dus ook niet herinneren... En ja het gebeurd wel eens dat de paarden schrikken waardoor de hele groep schrikt en er van doorgaat. maar dat dan iedereen er af valt en er nog een paar opzitten die zo bij het kamp aankomen is volgensmij nog nooit gebeurd!
en @ andrea,
wat je eerder in het gastenboek zei was dat jij een tak ontweek en fancy schrok dus jij viel?
Dus niet het galopperen zonder te melden oid of heb je dat toen even weg gelaten?
maar heb niet gehoord dat we gingen galopperen maar lette er ook niet op was meer op de tak gericht whaha Britt_Sisi schreef:Misschien schrokken de andere paarden ook en galoppeerde ze daarom ik dacht dat je viel dicht bij het fjordenpaard? waar je niet mag en kan galopperen?
lifaya schreef:Als men het een WESTERN weekend noemt verwacht je ook westernpaardenIk kwam helemaal uit Zuid Holland, dan is het spijtig dat dat dus niet het geval is. Ik zocht specifiek naar een westernkamp voor volwassenen en dit zou aan die eisen voldoen
Ik kreeg eerst een paard van 3 jaar wat net beleerd was, heel lief ding maar als de dood voor water. Hij was onbestuurbaar, kon sturen wat ik wou maar hij wou NIET door de plassen water heen op de ruiterpaden en ging letterlijk door de bosjes lopen. De paarden zijn gewend achter elkaar te lopen, wat ik ook heel link vind als er iets gebeurd, dan gaan ze er als een groep bijna altijd vandoor, wat ik dus heb zien gebeuren. Tijdens een galop op een recht pad brak de beugel (letterlijk de hele beugel) af van iemand van zijn zadel en wij allemaal schreeuwen naar de mensen voor ons, slechts 5 mensen inclusief mij kregen hun paard tot stilstand, de rest lukte het niet of merkte niet eens op dat iemand in nood zatDat vind ik dan vrij slecht geregeld.
Begrijp me niet verkeerd, vond het heel gezellig het kamp! Maar qua rijden vond ik het echt tegenvallen.
. Nee kamp zal ik nooit bij dit bedrijf meer doen ...
, en ja die **** koters waren echt mijn plezier aan het ******* gelukkig een paar die week die wel normaal konden doen
. Verder heb ik niks tegen het bedrijf zal als ik nou iemand wist best weer eens gaan, maar kamp/vakantie zal het hem daar niet meer worden....