Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook nog lekker met de paardjes het water in geweest .
! BenteAmy schreef:Wij hebben 37,5 km afgelegd. Ik heb ook fijn gereden! Maar ik ga morgen kijken voor een nieuwe cap, want voel me alweer beroerd.
Het was een goede temperatuur in het bos. Langs de weg terug was het wel erg heet. Ben rustig naar huis gereden en ze kwam kurkdroog thuis.
Ik heb nu wel zin in een ijsje!!

. Balen dat je nu last hebt van je hoofd... BenteAmy schreef:Haha, wedden dat het dan giet van de regen of heel koud is :p Maar wel lief van je.
Ik heb even wat opgezocht over de Uvex caps en dat wordt de eerste die ik morgen ga passen! Heb hoofdpijn, maar ben ook misselijk (gelukkig niet heel erg).
@sultan, hoe actief rij jij ongeveer? Heb jij ook lekker gereden in Appelscha? Was er vast wel druk.
Ik wil ook wel mee met een groep, als de paarden allemaal op zo`n conditie zijn dat ze wat vlot door kunnen rijden en ook langere tijd kunnen draven.
ben trouwens net nog even met mijn vader naar smurf geweest, even de nagels eruit gehaald want die staken wel aardig uit... Andere ijzer zat ook helemaal los dus die hebben we er ook maar afgetrokken. Dus nu staat ze nog een weekje ijzerloos, maar even rustig aan doen deze week!
dus ff rustig aan .
haha
Oja, en je kan de rit op je gemakje rijden, zonder endurance-snelheden.

Joltsje schreef:hier aan wil ik mee doen liefst op een zondag maar goed lijktwelkom
volgens mij hebben we inmiddels al een leuke club.. maar nog geen echte buitenrit gehad. behalve op wat losse afspraken hier na.. al ben ik dan al blij natuurlijk.. dat mensen elkaar vinden om buiten te rijden..
maar moeten we anders een keer wat plannen?
- een zaterdag of zondag? (de rest lukt mij sowieso niet).
- qua tempo iedereen een beetje consessies doen, dat we gemiddeld 9 kilometer per uur gaan. dan moeten de relaxen wat doorreiden en de endurance mensen relaxen
- rode route vanuit appelscha is ongeveer 20 kilometer
nou laat maar even weten