nicky_rilana schreef:mijn pony gaf ook nergens iets om, maar ik snap niet dat jullie in de brem gaan rijden ik rij altijd midde op de weg dat de auto's een beetje afremmen
Waarom zou ik midden op de weg rijden?? Dan krijg je juist frustraties
De berm is breed zat, en zo hebben wij geen last van de autos, en zij geen last van ons. Deze berm is meters breed
Ik rij ook in een berm van 1 meter breed, maar zo rij ik iig niet in de weg (smalle weg waar 2 autos elkaar al amper kunnen passeren). Ik wil het verkeer niet tot last zijn, en autos geeft mijn paard niets om. Bij groot verkeer laat ik ze wel afremmen als het nodig is, maar 9 van de 10 keer zie/hoor ik ze aankomen en ga ik met een drafje naar een oprit. Zodat ik ze ook niet in de weg zit met een paard dat door het lint gaat
Nee, ik snap de logica niet om midden op de weg te gaan rijden als je genoeg berm hebt. Of de berm moet slecht zijn. Of je paard is niet verkeersmak dat hij er idd niet tegen kan als er verkeer langs scheurt. Maar dan moet je nog maar eens goed blijven oefenen tot hij dat wel is.
hier heb ik een enkel pad waar ik eventjes hard kan gaan maar dan moet ik optijd weer stoppen:( ik zou zo graag weer grote bossen in willen rijden!, iemand een idee misschien voor een weekje vakantie met je eigen paard??
Ik zou wel verschrikkelijke rugpijn krijgen van die galop niet in verlichte zit.