Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
een nissan almera tino en een zwarte trailer met een laadklep in een andere onduidelijke kleur hihi xx_Kelly_xx schreef:Kyan schreef:Dat is wel handig zeg. Ik heb endomondo-app op mijn iphone. Dat geeft wel aantal km, snelheid, tijd, en route weer op kaart. Volgens mij zijn routes van te voren ook mogelijk maar weet nog niet hoe
Dat klinkt heel handig, als ik weer een goede sim-kaart in m'n telefoon heb, ga ik ook eens kijken voor die app, weet alleen niet of die ook voor de BB beschikbaar is.

Ook ik zal er rond 9 uur zijn verwacht ik. Hangt een beetje van de snelheid waarmee mijn pony laadt af hihi... Dat wordt vroeg voeren...
Sjeetje helemaal officieel!
xx_Kelly_xx schreef:Ik zal er ook zijn rond 9 uur/kwart over 9. Volgens mij worden ze ook nog vertinair gekeurd toch? En kan ik lekker rustig zadelen enzo.
, ik zal zoeken naar een witte vrachtwagen. En anders bel ik iemand op, dan komt het vast wel goed!
Mijn stal gaat nl niet vroeg genoeg open s ochtends om om 10 uur te kunnen starten. En daarnaast is het vanuit Nunspeet net ietsiepietsie korter morgen naar Leersum.
Het is zo mooi weer, dat moet wel een gave rit worden, geniet ervan!!!! Vorig najaar was het idd echt een prachtige route, parkeren in overvloed (wij toen wel op het land, was wat minder grappig om eruit te komen - maar daar zijn tractoren voor om je eruit te slepen als het weer zo nat is
). Have fun!!!!!