Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en gevraagd of hij het raampje open wilde doen om z'n excuses aan te bieden. Toen hij dat niet wilde heb ik hem verteld dat ik m'n paard even op de motorkap ging zetten aangezien hij daar toch al mee bezig was. Uiteindelijk heeft hij toch maar z'n excuses aangeboden. Rinske schreef:Annickkii schreef:Bericht hierboven was een quote, laatste twee zinnen zelf erbij gezet.
Maar anyway, denk dat je met aangifte veel verder van huis bent omdat je ook nog op priveterrein van een ander reed dus zelf ook een overtreding hebt begaan. Niet dat ik absoluut mee eens ben wat die vrouw gedaan heeft, kan echt niet en zou haar daar zeker op aan spreken en uitleggen dat jullie daar reden omdat jullie dachten dat het mocht. En ja dan ook zeker zeggen dat ze dat echt niet kan maken om een paard aan te rijden. Mocht ze dan nog over de rooie gaan zou ik denk ik wel aangifte doen.
Waar haal je dit vandaan? Het boeit namelijk geen reet of jij op privéterrein bent, al laat je je paarden schijten in haar tuin. Iemand mag GEEN eigen rechter spelen, en dit kan dus idd als poging tot doodslag/moord (ik weet niet precies hoe het in elkaar zit) gezien worden. Dat jullie reden waar het niet mocht heeft dan geen enkele waarde, dat maakt niet uit. Zeker aangifte doen dus! Is die vrouw helemaal gek geworden!
Wel fijn dat jullie en de paarden er zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen.
flitzz schreef:@ toedelou aangifte kan je niet altijd intrekken dat ligt aan de ernst van de aangifte of deze al dan niet ingetrokken kan worden.
TS goed van jullie dat jullie aangifte tegen deze vrouw gaan doen. Of jullie daar nu wel of niet mochten rijden doet in mijn ogen niet terzake.. Zij had jullie nooit en ten nimmer mogen "aanrijden" vloeken en schelden had ik nog enigzins kunnen begrijpen maar dit... Je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren..
fohadie schreef:Goed dat je angifte gaat doen, al gok ik erop dat de zaak gesponeerd wordt vanwege gebrek aan bewijs.
)
mika11 schreef:Hij zocht op, wat de precieze locatie was.
En het bleek: dat het helemaal geen eigen weg was!
Haar huisje staat wel aan dat pad, maar het pad hoort niet bij haar huisje.
Het hoort gewoon bij Staatsbosbeheer (of Natuurbeheer, dat weet ik niet meer zo).
De vrouw had dus totaal geen recht of iets, om daar eigen rechter over te spelen.
Het enige wat ze had mogen doen, is ons waarschuwen dat we daar niet mochten komen.
.
)