Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Huertecilla schreef:babettiie schreef:soort maritgaal, met allemaal lichtjes, ze kunnen knipperen en gewoon aanstaan,
Lees het wegenverkeersreglement nu gewoon eens voor je de weg op gaat, laat staan in het donker.
trickywonder schreef:Miryamk schreef:Ik begin heel nieuwsgierig te worden naar foto's van sommige mensen hier![]()
Ik ben zelf nog niet in het donker op pad geweest maar heb veel aan de tips die gegeven zijn!
u vraagt wij plaatsen!
[ Afbeelding ]
dit was tijdens een nachtrit met het begeleiden van een ponykamp.
Ik heb dus een hesje, borsttuig, frontriem, en van die reflectiebandjes om de benen.
allemaal van http://www.agradi.nl niet duur!
marjoleinx15 schreef:Reflecterende bandjes om je been doen, lichtjes op je cap vastmaken.
Je hebt ook van die reflecterende bandjes die je aan je paard zijn hoofdstel kan vastmaken.
Als je paard niet schrikachtig is bij de staart kan je ook een reflecterend bandje om de staart heen wikkelen.
Maar als je op een weg rijdt zonder verlichting en er komt een fietser aan zonder verlichting is het lampje erg handig heb ik gemerkt!