Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fiffill schreef:Ik heb het niet alleen over de stallen. Ik heb het ook over de sfeer, de begeleiding (of kan ik beter zeggen: het gebrek aan), de manier van lesgeven (als je dat al lesgeven kunt noemen, het was meer continu schreeuwen tegen kleine kids op Shetlanders), en de algehele kwaliteit.
Ik weet dat ze nog steeds regelmatig verdwaalde paarden van manege Heemskerk uit de duinen moeten plukken, dat zegt voor mij al genoeg.Ik vind het bizar dat je paarden zonder begeleiding weggeeft aan vreemden die misschien één keer op een paard gezeten hebben.
IsabelvS schreef:Toen wij er waren reed ik op Beauty, en ik moest een gekke draai maken om eruit te komen, de stal was heel laag.. en ze had toen geen water..
Een van mijn vriendinnen reed op fjord die buiten stond. Die stond er inderdaad wel wat beter bij.
De doorgezakte rug van Rosa vond ik ook een beetje naar.
Fiffill schreef:De stallen waren gewoon niet paardwaardig. Daarom hoop ik dat de nieuwe stallen dat wel zijn.En voor de rest had ik het ook over andere dingen, maar ach ieder zijn ding. Er zijn vast mensen die het er naar hun zin hebben, ik ben niet verplicht om terug te gaan. Maar tot die tijd raad ik het af bij anderen.
Hackie schreef:Nou heb ik ook een paar keer (met school) daar gereden, zag er erg mooi uit, ze hebben alleen geen weides ??!! En dat stootte me wel erg tegen mijn borst
Maar dat is weer een hele andere discussie
BePa schreef:Hackie schreef:Nou heb ik ook een paar keer (met school) daar gereden, zag er erg mooi uit, ze hebben alleen geen weides ??!! En dat stootte me wel erg tegen mijn borst
Maar dat is weer een hele andere discussie
Niet rot bedoelt hoor maar als het er mooi uitzag, ben je dan misschien in de war met de Schimmelkroft?
greetgibo13 schreef:ik weet over welk paard jij het heb, over fellow een grote schimmel.
Dat was inderdaad erg triest maar dat is de enigste keer dat er bij ons echt wat gebeurt is.
Voorderest kan ik me niks meer herrineren dat er wat gebeurt is ofso. Wij stappen bijna altijd in de bak op en dan zie je snel genoeg of mensen vaker op een paard hebben gereden en anders mogen ze niet weg hoor.
We hebben vaak genoeg nee moeten zeggen.
Daar zijn we veel aleter op geworden.