zelf trektocht verzinnen, ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

peaches

Re: zelf trektocht verzinnen, ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 00:02

Ik heb mijn trektochtplannen ook opgeschoven naar september ofzo...het moet wel leuk blijven en niet meteen een hele uitdaging.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 19:26

peaches schreef:
Ik heb mijn trektochtplannen ook opgeschoven naar september ofzo...het moet wel leuk blijven en niet meteen een hele uitdaging.

Wellicht is dit wat voor je; 25-26 sept http://www.dewegvanhetpaard.nl/index.php/agenda tweedaagse trektocht. In overleg kan ze zelfs voor vervoer zorgen. Erg leerzaam en gezellig.
Er zit wel een risico aan, mogelijk kom je mij tegen }:) :D Ik wil nog een aantal zaken testen voor de rit rond het IJsselmeer, volgend jaar, naast de broodnodige ervaring voor het paard.

Er zit ook nog een driedaagse tocht in de planning, houdt de agenda even in de gaten, mocht dat je meer aanspreken.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 09:28

Is er ook meer info over? Bijvoorbeeld hoeveel mensen er meegaan en waar je overnachtingen zijn? Als er vervoer geregeld kan worden zou het dat wel aantrekkelijk maken. Het is opzich ook niet erg ver weg en zo kunnen we het trainen ook weer oppakken aangezien we nu alleen bezig zijn met grondwerken.

Owja..fijn zou zijn als ik dan dus ook weet hoelang we per dagaan het rijden zijn of de kilometers.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 12:52

peaches schreef:
Is er ook meer info over? Bijvoorbeeld hoeveel mensen er meegaan en waar je overnachtingen zijn? Als er vervoer geregeld kan worden zou het dat wel aantrekkelijk maken. Het is opzich ook niet erg ver weg en zo kunnen we het trainen ook weer oppakken aangezien we nu alleen bezig zijn met grondwerken.

Owja..fijn zou zijn als ik dan dus ook weet hoelang we per dagaan het rijden zijn of de kilometers.

Stuur gewoon even een mailtje met je vragen, dan krijg je keurig antwoord ;)

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 21:37

Ik had het al opgegeven, maar toen ineens reageerde er mensen die toch ook een trektocht wilde rijden en nu ineens zijn we een groepje van 3 en gaan we het laatste weekend van oktober een trektocht rijden van 3 dagen!!!!

Kheb er super zin in en ben zo blij dat ik dit topic heb aangemaakt, zodat ik nu goed voorbereid op pad kan. Natuurlijk merk ik pas of ik echt goed voorbereid ben als ik op pad ben, maar ach...zo ver van huis ben ik ook niet dus komt vast goed!!!

Ik laat nog even weten hoe het was geweest...en dan maar duimen voor droog weer!!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 22:39

peaches schreef:
Ik had het al opgegeven, maar toen ineens reageerde er mensen die toch ook een trektocht wilde rijden en nu ineens zijn we een groepje van 3 en gaan we het laatste weekend van oktober een trektocht rijden van 3 dagen!!!!

Kheb er super zin in en ben zo blij dat ik dit topic heb aangemaakt, zodat ik nu goed voorbereid op pad kan. Natuurlijk merk ik pas of ik echt goed voorbereid ben als ik op pad ben, maar ach...zo ver van huis ben ik ook niet dus komt vast goed!!!

Ik laat nog even weten hoe het was geweest...en dan maar duimen voor droog weer!!!

Ga jij mee met Yvonne in het weekend van 22 okt??

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 22:59

nope..Ik had geen vervoer en toendertijd geen geld en had daarom dat aanbod afgeslagen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 18:47

da's jammer. mocht je te elfder ure er nog anders over denken, er is wat ruimte ontstaan.

Maarre, ergens begin febr. een rondje over de zuid Veluwe, is dat een optie? Vervoer valt in overleg te regelen.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 18:52

Ik heb de 23ste en 24ste al iets dus helaas...maar rondje veluwe klinkt erg gaaf!!! Maar ik zit altijd met de financien dus dat moet ik tegen die tijd even kijken, maar lijkt me erg leuk als ik door iemand opgehaald kan worden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 19:19

peaches schreef:
Ik heb de 23ste en 24ste al iets dus helaas...maar rondje veluwe klinkt erg gaaf!!! Maar ik zit altijd met de financien dus dat moet ik tegen die tijd even kijken, maar lijkt me erg leuk als ik door iemand opgehaald kan worden.

Kwestie van beetje sparen :D Trektochten in februari gaan niet op een koopje, 60 euro per dag is echt wel een ondergrens, op basis van B&B met avondeten deels in eigen beheer.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:49

Ik ga dit eens even volgen, 't lijkt me echt fantastisch om ooit een zelf uitgestippelde trektocht te rijden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:55

Tessebes schreef:
Ik ga dit eens even volgen, 't lijkt me echt fantastisch om ooit een zelf uitgestippelde trektocht te rijden.

Begin eens met de defenitie "ooit"......
Niks mis met dromen, maar vergeet niet ze ook uit te voeren.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 23:14

soms is alleen dromen ookal heeeel gaaf..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:31

peaches schreef:
soms is alleen dromen ookal heeeel gaaf..

De uitvoering het kwadraat daarvan.........

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 17:18

nu wel blij dat ik dit weekend niet ben gegaan. Vandaag waren er hier en daar buien maar ook zon, maar gisteren heeft het hier bijna de hele middag geregent.

Hopelijk volgend weekend stralende zon en heerlijk droog!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 17:23

peaches schreef:
nu wel blij dat ik dit weekend niet ben gegaan. Vandaag waren er hier en daar buien maar ook zon, maar gisteren heeft het hier bijna de hele middag geregent.

Hopelijk volgend weekend stralende zon en heerlijk droog!

Ik was er wel, maar helaas zonder paarden. trekauto gaf kuren en huren bleek niet meer te kunnen, geen voertuigen beschikbaar.....
Daar staat tegenover dat ik wel een idee heb waar de kuren van de auto vandaan komen, na een goede babbel met de lokale Land Rover handelaar aldaar.

Ik hoop met je mee dat het goed weer is, dan hebben we tenminse droog les.......

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 20:14

Morgen gaat het beginnen!! Helemaal zin in en we hebben super weer dus komt helemaal goed!!!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 20:16

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 18-09-24 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 10:29

weer terug van de trektocht! Het was super gaaf!!!! Binnenkort nieuwe route verzinnen voor de lente!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:54

peaches schreef:
weer terug van de trektocht! Het was super gaaf!!!! Binnenkort nieuwe route verzinnen voor de lente!

Ah, de verslaving heeft weer toegeslagen? :D
Leuk te horen dat het een succes was.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 09:54

peaches schreef:

Pas in de lente? Dan hebben we alweer twee tochten gedaan, conform huidige planning, wie weet wat we nog meer verzinnen.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 11:00

en wanneer en hoelang en waarheen gaan jullie dan? En ben je niet bang dat je alle dagen regen hebt? Ik bedoel er valt op te kleden maar leuk is anders toch?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 12:31

In febr heb je niet zo vaak regen. Kwestie ook van je afstanden aanpassen aan de omstandigheden.
Begin febr een klein rondje Veluwe, midweekje of zo.
Eind Febr een cursusweekend waar we naartoe rijden (kleine dagrit)