Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
peaches schreef:Ik heb mijn trektochtplannen ook opgeschoven naar september ofzo...het moet wel leuk blijven en niet meteen een hele uitdaging.
Ik wil nog een aantal zaken testen voor de rit rond het IJsselmeer, volgend jaar, naast de broodnodige ervaring voor het paard.peaches schreef:Is er ook meer info over? Bijvoorbeeld hoeveel mensen er meegaan en waar je overnachtingen zijn? Als er vervoer geregeld kan worden zou het dat wel aantrekkelijk maken. Het is opzich ook niet erg ver weg en zo kunnen we het trainen ook weer oppakken aangezien we nu alleen bezig zijn met grondwerken.
Owja..fijn zou zijn als ik dan dus ook weet hoelang we per dagaan het rijden zijn of de kilometers.
peaches schreef:Ik had het al opgegeven, maar toen ineens reageerde er mensen die toch ook een trektocht wilde rijden en nu ineens zijn we een groepje van 3 en gaan we het laatste weekend van oktober een trektocht rijden van 3 dagen!!!!
Kheb er super zin in en ben zo blij dat ik dit topic heb aangemaakt, zodat ik nu goed voorbereid op pad kan. Natuurlijk merk ik pas of ik echt goed voorbereid ben als ik op pad ben, maar ach...zo ver van huis ben ik ook niet dus komt vast goed!!!
Ik laat nog even weten hoe het was geweest...en dan maar duimen voor droog weer!!!
peaches schreef:Ik heb de 23ste en 24ste al iets dus helaas...maar rondje veluwe klinkt erg gaaf!!! Maar ik zit altijd met de financien dus dat moet ik tegen die tijd even kijken, maar lijkt me erg leuk als ik door iemand opgehaald kan worden.
Trektochten in februari gaan niet op een koopje, 60 euro per dag is echt wel een ondergrens, op basis van B&B met avondeten deels in eigen beheer. peaches schreef:nu wel blij dat ik dit weekend niet ben gegaan. Vandaag waren er hier en daar buien maar ook zon, maar gisteren heeft het hier bijna de hele middag geregent.
Hopelijk volgend weekend stralende zon en heerlijk droog!