Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rosanne_ schreef:Leuk, de nvvr! Ik ben zelf (helaas) nog geen lid, maar het inschrijfformulier ligt al een hele tijd klaar! Mijn pony ging vaak mee op de ritten door landgoed de utrecht (bij Tilburg) met de vorige eigenaar. Lijkt mij erg leuk eens mee te gaan op zo'n buitenrit!
_Rosanne_ schreef:Leuk, de nvvr! Ik ben zelf (helaas) nog geen lid, maar het inschrijfformulier ligt al een hele tijd klaar! Mijn pony ging vaak mee op de ritten door landgoed de utrecht (bij Tilburg) met de vorige eigenaar. Lijkt mij erg leuk eens mee te gaan op zo'n buitenrit!
.
ikke schreef:GuusHinnik schreef:Hoi
Door mijn stalhouder ben ik ook in aanraking gekomen met de nvvr.
Ongeveer twee weken geleden een mailtje gestuurd, ik zou de papieren thuis gestuurd krijgen.
Iemand enig idee hoelang dit normaal duurt?
Spullen zijn onderweg, heb contact gehad met de ledenadministratie. Mocht je eind deze week nog niks in huis hebben, PB dan even met je gegevens, dan laat ik het checken. Soms verdwijnen e-mails op het wereldwijde web of blijven ze een eeuwigheid hangen.
(Van Evelyn!)
.
yarrah schreef:Ik ga weer een NVVR-rit organiseren vanuit Zeegse (noord drenthe). Naar het prachtige Balloerveld die hopelijk rond die tijd in bloei staat. Hou de eendaagse kalender in de gaten.
groetjes,

x_spekkie_x schreef:Ik zou wel lid willen worden van de NVVR, en nog liever mee willen doen met de ritten. Maar ik heb geen (eigen) paard. Dan wordt het moeilijk denk ik
wil je zelf niet in het bestuur van de nvvr?
Sporadisch, willekeurig en incidenteel een handje toesteken kan gelukkig ook prima bij de NNVR. 
Sleeper schreef:Heb nog niks binnen, maar tjemig wat heb ik zin een gezellig buitenrit
Antheman schreef:mental11 schreef:Wie trouwens zin heeft, is welkom voor een bosritje bij de bossen van Austerlitz/den Treek, prikken we gewoon een datum voor.
Men kan ook gewoon aanmelden voor de rit van 26 april. Gaan ze met mij mee door Austerlitz
Sok schreef:En ik zag dat je bij de rit van Leersum ook een paard kunt huren. Is dat vaak (vaker) zo?x_spekkie_x schreef:Ik zou wel lid willen worden van de NVVR, en nog liever mee willen doen met de ritten. Maar ik heb geen (eigen) paard. Dan wordt het moeilijk denk ik
Je kunt je altijd opgeven!
Soms zijn er mensen die nog een paard "over" hebben!
x_spekkie_x schreef:Sok schreef:En ik zag dat je bij de rit van Leersum ook een paard kunt huren. Is dat vaak (vaker) zo?Je kunt je altijd opgeven!
Soms zijn er mensen die nog een paard "over" hebben!