Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:03

Herkenbaar probleem Varekaj, gelukkig past mijn telefoon nét in mijn broekzak. Geen idee waar ik 'm anders moet doen? Vind het toch wel een veilig idee om hem bij te hebben (en mooi voor de km natuurlijk :D ) maar om op hele warme dagen nou speciaal een jas er voor mee te nemen...

Veel plezier morgen! :):)

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:05

Ik stop het hele gevaarte altijd in m'n beha :Y)
Heb ook een telefoonhoesje voor om m'n been, maar op langere afstanden met warm weer gaat dat schuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:08

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:10

Ik heb ook zo iets, maar dan van de action :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:12

Ik was toevallig in de decathlon, haha.
Had daarvoor iets soortgelijks, maar dat had een dunnere riem met slotje en dat ging soms onderweg spontaan open (slijtage?) dus maar een nieuwe gehaald. Nu dikkere riem met serieus slot dus komt hopelijk wel goed.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:13

Ik heb een moneybelt van ik weet niet meer welk merk, die ik had gekocht voor m'n reis naar Sao Paulo en Brazilië en die werkt verbazingwekkend fijn voor een telefoon. Kruipt niet omhoog tijdens het rijden, ook niet bij veel draf en galopperen.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:39

Ik heb een airbagvest aan. Óók met warm weer. Daar zitten zakken zat in. Zelfs mijn flesje waterof thee gaat daar in. Krentebolletjes in de zadeltassen. Ook een allesknipper in de zadeltassen. Die van mij wil nog wel eens opzij vliegen en mocht dat in het prikkeldraad zijn, kan ik haar los knippen. Verder aaltijd hoevekrabber, extra karabijnhaak en stuk neusriem. Heb al paar x hoofdstelschade gehad en zo kan ik wat repareren onderweg. Ik ben inmiddels een rondrijdende klusjesvrouw met lunchpakketje mee :=

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:57

Ik heb een buiktasje dat ik draag, al heb ik hem altijd op mijn rug(anders knalt hij tegen de knop van mijn zadel aan). Die doe ik op 2 punten door mijn broeklussen zodat het niet opkruipt.

Heb zadeltassen voor drinken etc maar mijn telefoon wil ik op mij hebben ipv mijn paard, stel dat hij me eraf gooit kan ik niemand bellen lol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:24

Ik heb ook zo'n tasje uit de action normaal gezien, maar die lag dus nog thuis. Vergeten om weer in mijn spullenbak te stoppen nadat ik het een keer gewassen heb :o normaal ga ik nooit zonder telefoon, ID en wat zakgeld op pad.
Ik vind het alleen niet zo handig in gebruik als je met 1 hand je teugels vast wil houden maar beter dan niets.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:40

Inderdaad, altijd telefoon, opklap hoevenkrabber (behalve vandaag kon hem niet meer vinden :S)autosleutels, ID en bankpas mee. Heb een hele dunne bodywarmer van de decathlon of een ouderwetse heuptas.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:50

Ik ga ook maar eens zo'n smartphone riem bestellen. :j
Naast mijn telefoon neem ik eigenlijk nooit wat mee.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 16:43

Ik heb ook een heuptasje, dan omgedraaid en op rug. Telefoon, sleutels en portemonnee erin, ideaal!

Al rijd ik op het moment nog steeds niet buiten. Carrera wordt nu flink doorgereden in de bak en ze is flink aan puberen. Buiten loopt ze nogal te zeiken om niks. Gaan we binnenkort wel weer mee bezig.

Pak af en toe oud verzorgpaard mee om nog een rondje te doen.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 17:03

EDIT: foutje, verkeerde topic _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 19:51

vandaag 38km gereden, met 2 stops om wat te drinken
ook hebben we an onze 'normale' weg afgeweken om even langs een communiefeestje te gaan

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:41

Varekaj schreef:
Heb gisteren ook weer een rondje gedaan, helaas zonder de app dus niks geregistreerd. Was te warm om met jas te rijden en mobiel paste niet goed in mijn broekzak. Had geen zin dat ie er ergens uit zou vallen, dus maar in de auto gelaten.

Wie weet morgen naar zee, nieuwe route leren kennen én een keer wat anders voor paardlief!

ik had deze wat laat gelezen, k neem meestal een heuptasje mee waar mijn gsm in gaat en ook autosleutel en beetje geld

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 23:08

Mooie afstand Chalinka!

Afbeelding
Hier voor het eerst sinds lange tijd weer eens samen met stalgenootje gereden. Zij rijden niet meer zo heel veel, dus wat minder tempo dan normaal. Hij wilde sommige stukken wel graag hard galopperen haha.

Stills van onscherp filmpje haha:
Afbeelding
Afbeelding

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 23:14

hihi, hier ook rustiger ritje door stalgenootje. ;)
Maar we genieten wel op rondje van 10km.
Wat minder kilometers dit weekend, want gister was pony dressuur en springpony haha.

Chalinka wat een rit, pff, haha. Ik vind 3 uur te paard al heel veel, haha.

Ik heb nu een bellycamhoesje. Wel handig voor telefoon, sleutel en evt nog wat. Al vind ik foto's maken best lastig, haha.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 00:13

Dyonne: ik vond vroeger een 'klein rondje bos' ook altijd meer dan genoeg maar sinds enkele maanden heb ik een verzorgster die meegaat met mijn moeders paard (beestje is 28j maar geloof mij met mijn snelste snelheid kon ik hem nog niet volgen met mijn 8jarige _/-\o_ ) en ben ik na jaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug naar een plek gereden waar veel lange paden zijn met lekker wit zand om heerlijk te galoperen!!! echt zalige plek maar wel meer km'ers voor af te leggen (geloof mij ik voel het ook)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 07:21

chalinka schreef:
ook hebben we an onze 'normale' weg afgeweken om even langs een communiefeestje te gaan

[ [url=m/Pj4fTo.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ytDF59.png]Afbeelding[/url] ]

GRappig jij rijdt ook bij mij in de buurt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 07:50

Ik kan ook langere afstanden doen maar dan moet ik een redelijk stuk dubbel doen. Een lus op locatie A, doorsteek, lus op locatie B en via de doorsteek terug naar A. En dan heb ik wel aardig wat straat/asfalt te doen. Daarvoor moet de mijne eerst nieuwe ijzers.

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 16:55

Helaas geen endomondo, maar wel een flinke ronde van ruim 21km gemaakt donderdag. 9km perfect strand met veel galop en laag water... Wat was dat genieten zeg <3
We waren 22.15 pas terug op stal haha

Vandaag 5 km gewandeld omdat ik niet zo lekker was.
Bijrijders hebben 2x8 km gereden
Afbeelding

Afbeelding

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 17:05

Lekker zeg!

Ik mag woensdag naar het strand, zo'n zin in!
Ben benieuwd hoe mijn guppenpaard het strand gaat vinden, die mag voor het eerst mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 20:30

Somebitch schreef:
chalinka schreef:

[ [url=m/Pj4fTo.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ytDF59.png]Afbeelding[/url] ]

GRappig jij rijdt ook bij mij in de buurt ;)

hoi ik zie dat jij in zeeland woont (volgens bokt toch) dit is in belgie hoor ;) maar wel op een uurtje of korter van de grens

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:06

Weet ik bij Putte toch ;) Ik rij altijd op de kalmthoutseheide :D

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:44

Marije_jiplover schreef:
Lekker zeg!

Ik mag woensdag naar het strand, zo'n zin in!
Ben benieuwd hoe mijn guppenpaard het strand gaat vinden, die mag voor het eerst mee.

Oeh nog nooit geweest? Meestsl zijn ze de eerste keer zo onder de indruk dat ze braaf zijn haha