Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxVon

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:18

Oh, dat had ik nog niet gelezen dat die wedstrijd is afgelast. Hoe zit het dan met de endurance challenge waar de wedstrijd in zit (samen met de wedstrijden ermelo, breda, kootwijk en wassenaar).

Ik had gisteren endurance Zeewolde, 45 km in de pocket *\%/* en een hele mooie foto.
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:15

Gave foto zeg!

Ik heb zondag klein rondje gemaakt, wilde groot rondje maar pony had geloof ik niet veel zin. Dipje door weersverandering of misschien gewoon omdat ie dacht hallllo ik mag zo het land op :'). Komend weekend maar weer groot rondje dan :D.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 15:17

Afbeelding
Kort en snel rondje gedaan. Pony was errugg voorwaarts
Gister 30km gedaan dus vandaag wat minder haha, ik had er meer last van dan paardlief :')

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 16:00

Afgelopen zaterdag ook weer een rondje gemaakt samen met genghis. zijn conditie gaat met stappen vooruit.

Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 16:43

Afbeelding

Vandaag naar de Drunense Duinen geweest. Niet een heel groot rondje (15 km), maar was echt heerlijk. Lekker weer en heel rustig. Mijn man mee op de fiets. En dan heb ik ineens een pony met power! :))

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 14:45

Vandaag wel lekker kunnen rijden. Caj niet te sloom en ook niet te schrikkerig. De 5 km in het bos allemaal in draf of galop gedaan. Gemiddelde snelheid na 16 km was 8. Daar zit in-en uitstappen bij. Ik ben tevreden.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 14:48

Lijkt me heerlijk om eens te rijden, lekker uitgestrekt gebied :) Is het daar overal zo mul als op de foto of valt dat erg mee?

Lekkere ronde Alex :) Heb je ooit deelgenomen aan endurance Renesse? Volgens mij heb ik jullie toen op de foto gezet :)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:09

Letizia schreef:
Lijkt me heerlijk om eens te rijden, lekker uitgestrekt gebied :) Is het daar overal zo mul als op de foto of valt dat erg mee?

Lekkere ronde Alex :) Heb je ooit deelgenomen aan endurance Renesse? Volgens mij heb ik jullie toen op de foto gezet :)

Bedoel je de DD? In de duinen zelf is het erg mul. Behalve na flinke regen. Maar in het bos niet hoor.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:13

Letizia schreef:

die heb ik inderdaad gereden. Ik dacht in 2014. Was samen met mijn dochter zij reed een zwarter dan zwart Engels volbloed.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:20

Fabster schreef:
Letizia schreef:

Bedoel je de DD? In de duinen zelf is het erg mul. Behalve na flinke regen. Maar in het bos niet hoor.

En is het veel duin of vrnl bos? Ik ben er ooit eens op ruiterkamp geweest, maar dat was in '93, dus even geleden :')

Leuk Alex, dat klopt dan wel, ik herkende de naam van je paard :) Ik doe er elk jaar vrijwilligerswerk, heb alleen helaas dit jaar overgeslagen omdat ik moest werken :\ Ik hoop hem zelf volgend jaar te kunnen rijden :)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 15:32

Letizia schreef:
Fabster schreef:

En is het veel duin of vrnl bos? Ik ben er ooit eens op ruiterkamp geweest, maar dat was in '93, dus even geleden :')

)

Van allebei meer dan genoeg om veel plezier te hebben, maar ook om 1 van de 2 te omzeilen. Bij mooi weer is het loeidruk in de duinen, dus dan kun je beter het bos in. Ook daar is meer dan genoeg aan ruiterpad.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 17:12

Klinkt wel super leuk! We hebben inmiddels een trekauto, trailer willen we nog aanschaffen, maar kunnen we ook lenen, dus we willen er dit jaar af en toe op uit :)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 17:20

Zeker een aanrader. Groot gebied ook, dus je knt je er wel een dagje vermaken. En alle restaurants hebben fasciliteiten voor paarden. Heel handig dus. Wel even endomondo ofzo mee laten lopen, want je zal de eerste niet zijn die de weg kwijt is :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 17:49

Haha,dat zal wel ja :P

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:35

Vandaag een beetje rustig aan gedaan, tis hier behoorlijk benauwd na een nacht regen. Kwam wel goed uit, gisteren een nieuwe telefoon gekocht met een 16 megapixel camera, dus die kon ik mooi uitproberen *D
Dus ff Djunnah spam en gelijk een rondleiding waar wij rijden :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:46

Mooi hoor! Leuk kopje zit erop!
Doen jullie die trappen ook? 8-)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:49

Wekelijks, goed voor de bilspieren :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:50

Leuk :D Deed ik vroeger met [***] ook wel eens, maar nu hebben we geen trappen meer op onze route :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:54

Twas een grapje, dit is een van de hoogste duinen van Nederland, dus een behoorlijk steile trap, gaan we maar niet proberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:58

Oooh, sorry :+ Wij deden dat dus wel, haha :P (maar geen duintrappen, wij hebben hier geen duinen ;) ).

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:01

Met m'n oude pony nam ik ook weleens vlakke trappen, tis idd wel een goede oefening :)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:01

Leuke foto's!

Trappen neem ik niet, maar wel lekker veel heuveltjes hier.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:33

Hey je had wel even bij m'n werk kunnen buurten Letiets! :D
Mis de omgeving wel om te rijden als ik die foto's zo zie! Wij hebben alleen maar polder. -O-
Zag laatst ook een ruiterpad tijdens een rondje met de auto, maar dat is te paard toch te ver weg... :\

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:47

Ja, haha, moest nog aan je denken toen ik er langs reed :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:53

Heb gisteren ook weer een rondje gedaan, helaas zonder de app dus niks geregistreerd. Was te warm om met jas te rijden en mobiel paste niet goed in mijn broekzak. Had geen zin dat ie er ergens uit zou vallen, dus maar in de auto gelaten.

Wie weet morgen naar zee, nieuwe route leren kennen én een keer wat anders voor paardlief!