Ik stond voorheen op de Maesberg, maar inmiddels alweer 15jaar in Rheden.
Sanowa, dat lange pad wat jij op de vorige pagina heen en terug hebt gereden, is dat die gravelweg? Ik ga toch eens mailen met de natuurbeheerder of ze daar geen pad naast de weg willen aanleggen. Kwestie van een keer frezen en slepen denk ik. Vind die grindweg zo akelig.
Afgelopen week in de Eifel (regio Aken, Monschau dus bos Aken en Hoge Venen/Eifel) gereden en gisteren afgemaakt met rondje thuis. 122km in 4 trainingen.
Zal vanmiddag wat routes uploaden

Nuja, de wind is ook niet ideaal want daar kan je ook zo weinig aan doen ... Gisteren een poging gedaan om in het bos wat verlichting te vinden, maar het waaide zo hard dat je zelfs daar weinig aan had...
Hij verdraagt niks op zijn hoofd of tegen zijn neus ... hoewel ik mij afvraag of het nu nog zo erg is omdat hij medicatie krijgt en in het algemeen rustiger is en minder last heeft van ogen & neus .. Gisteren dacht ik hem te helpen door een oornetje met vliegenfranjes aan, dan zou de wind niet zo op zijn oren/voorhoofd zitten .. Maar volgens mij gaat hij juist harder schudden door die franjes die wiebelen
Heb het onderweg afgenomen maar toen was het kwaad al geschied denk ik ... Heb ook het idee als hij éénmaal over een bepaalde grens is dat hij gewoon blijft schudden om het schudden, ookal is er op dat moment (bijna) geen trigger .. Als je kan volgen

), rij nu al een week of 2 zonder en dat is soms oppassen voor mijn neus
lekker de luxe van je eigen spullen zonder spartaans te pakken.
Ze moet nog veel leren, gelukkig heeft ze ons niet van de berg af gegooid.