.Na mijn aanrijding maar weer een rustig rondje gereden, bedoeling was alleen stappen maar stiekem ook gedraafd en gegaloppeerd
. Kon het gewoon niet laten.... Op het moment ging het wel, alleen voel nu wel dat ik weer is teveel gedaan heb.... In de bak rijden ging sowieso nog niet want dan moet ik juist met mn rechterbeen veel doen (meneer wil rechtsachter niet altijd goed erbij zetten), dus nu maar lekker buitenrijden. Alleen volgende keer iets minder draven en galopperen
.

Na de rit weer lekker het land op met zn grote vriend
. 

meestal is het ergste er na 20 minuten wel uit, maar zou het soms best prettig vinden als ze er wat meer looplust van kreeg 

Het is meer het idee, hij heeft nogal wisselende stemmingen en dagen en dan een stuk in het bos zitten en daar tot de conclusie komen dat het toch niet gaat is niet zo fijn (al hoop ik dat dit nog over gaat, dat hij het ooit toch eens leuk gaat vinden 

Alles bij elkaar ronde van 17km, gemiddelde van 6,3km/u. 80% gestapt, ging prima! Ik was zelf op m'n fjordenvriendje en een dinnetje was op m'n trekpaard mee, z'n conditie is niet top, maar hijs deed t echt keurig!