Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlexVB schreef:Ik ben niet jaloers.. Weet je waarom niet? Ik maak ook gebruik van die paden en ik heb nog niet alles gezien..
[***] schreef:AlexVB schreef:Ik ben niet jaloers.. Weet je waarom niet? Ik maak ook gebruik van die paden en ik heb nog niet alles gezien..Ben je al eens tot in mijn regio geraakt?
Ik geraak nooit meer tot bij jou denk ik![]()
Djilna schreef:
Ik zie wat mensen zich voorstellen en vraag me af of ik dat ooit heb gedaan
Doe wel voor het 2e jaar mee, maar precies nu ik veel minder rij dan de 7 jaar ervoor
Djilan, in bezit van een lompe ADHDer met kort termijngeheugen, wannabe koudbloed Arabier genaamd Bliksem
We rijden al een paar jaar endurance, voorheen hoogste niveau. Laatste 2 jaar zoals het uit komt.
AlexVB schreef:Ik ben eens tot de doorwaadplek gekomen. In oktober is er een Endurancewedstrijd bij jou in de buurt. Misschien leuk voor jou om mee te doen aan de 20km?
[***] schreef:AlexVB schreef:Ik ben eens tot de doorwaadplek gekomen. In oktober is er een Endurancewedstrijd bij jou in de buurt. Misschien leuk voor jou om mee te doen aan de 20km?
Dan zat je in de buurt inderdaad
Moet eens kijken dan, van de VLP uit? Weet niet of het nog haalbaar is met die van mij maar het zou wel leuk zijn nog eens mee te kunnen doen. En je moet doelen hebben hé![]()
Djilna schreef:xxVon, dat klopt! Voorheen zag je me wel op elke endurancewedstrijd. Hetzij zelf rijdend, anders als groom, vrijwilliger of jury. Maar moet nu wat meer op mijn energie letten dus dit jaar even niet jureren.
ElCamino schreef:Lage Vuursche afgelopen zondag.
Vanaf Manege De Kamphorst een rondje door "het koeienhok" gemaakt
[ [url=m/PUP3ho.png]Afbeelding[/url] ]
AlexVB schreef:Is inderdaad vanuit de VLP. De VLAR regelt alles.
AlexVB schreef:Is inderdaad Maasland. Start is in Dilsen-Stokkem ergens. Is dat niet bij jou in de buurt?
ElCamino schreef:xxVon: nee ze hebben geen echt weiland en maar 2 paddocks, paarden staan gewoon op de box daar.
aangezien iedereen die paddocks mag gebruiken
Ik heb gisteren een rondje Nigtevecht gedaan...
[ [url=m/p1Zbww.png]Afbeelding[/url] ]