Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxVon

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:42

Welkom pikkepor, veel buitenrij plezier toegewenst!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:49

Hi allemaal, ik heb me zojuist aangemeld,
Ik begrijp nog niet veel van Endomondo maar aldoende leert men denk ik....

Ik heb een 29 jarige Poolse ruin, voorheen heel wat kilometers afgelegd in de endurance klasse 1 en op buitenritten en vakanties, nu doen we iets rustiger aan maar rijden nog elkedag buiten en in de weekends ook wat langer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:43

AlexVB schreef:
Ik ben niet jaloers.. Weet je waarom niet? Ik maak ook gebruik van die paden en ik heb nog niet alles gezien..

:+ Ben je al eens tot in mijn regio geraakt?
Ik geraak nooit meer tot bij jou denk ik :')

Welkom aan de nieuwe mensjes!
Wauw ElCamino, 29 jaar en nog elke dag naar buiten, super!

Hier nog een ritje van maandag..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren niks gedaan, we hadden allebei last van de rit van maandag denk ik :')
Vandaag even kijken, misschien een rustig staprondje ofzo..

Heb maandag wat meer draf/galop geprobeerd maar het gaat nog niet zo gelijkmatig .. Hoe bouwen jullie op na een pauze? Heb ooit wel een schema gehad maar dat is echt op endurance gericht, als in "na 12 weken kan je klasse I" of zoiets maar dat hoeft ook niet. Maar iets van een houvast waardoor er resultaten komen ipv maar in het wilde weg wat doen zou wel fijn zijn :)

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 14:47

[***] schreef:
AlexVB schreef:
Ik ben niet jaloers.. Weet je waarom niet? Ik maak ook gebruik van die paden en ik heb nog niet alles gezien..

:+ Ben je al eens tot in mijn regio geraakt?
Ik geraak nooit meer tot bij jou denk ik :')

Ik ben eens tot de doorwaadplek gekomen. In oktober is er een Endurancewedstrijd bij jou in de buurt. Misschien leuk voor jou om mee te doen aan de 20km?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 15:07

:wave:
Ik zie wat mensen zich voorstellen en vraag me af of ik dat ooit heb gedaan :o
Doe wel voor het 2e jaar mee, maar precies nu ik veel minder rij dan de 7 jaar ervoor :+

Djilan, in bezit van een lompe ADHDer met kort termijngeheugen, wannabe koudbloed Arabier genaamd Bliksem ;)
We rijden al een paar jaar endurance, voorheen hoogste niveau. Laatste 2 jaar zoals het uit komt.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 18:38

Djilna schreef:
:wave:
Ik zie wat mensen zich voorstellen en vraag me af of ik dat ooit heb gedaan :o
Doe wel voor het 2e jaar mee, maar precies nu ik veel minder rij dan de 7 jaar ervoor :+

Djilan, in bezit van een lompe ADHDer met kort termijngeheugen, wannabe koudbloed Arabier genaamd Bliksem ;)
We rijden al een paar jaar endurance, voorheen hoogste niveau. Laatste 2 jaar zoals het uit komt.

Hallo Djilan, Welkom ook in het topic *\o/* Volgends mij heb ik je een keer bij een endurance wedstrijd gezien, klopt het dat je jury was bij de hippiade vorig jaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 19:51

AlexVB schreef:
Ik ben eens tot de doorwaadplek gekomen. In oktober is er een Endurancewedstrijd bij jou in de buurt. Misschien leuk voor jou om mee te doen aan de 20km?

Dan zat je in de buurt inderdaad :)
Moet eens kijken dan, van de VLP uit? Weet niet of het nog haalbaar is met die van mij maar het zou wel leuk zijn nog eens mee te kunnen doen. En je moet doelen hebben hé :Y)

Welkom Djilan! Altijd leuk nog meer volk :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 20:40

Vandaag weer getraind, wel in de regen, maar ging super goed :)
Komen leuke rondes voorbij.
Afbeelding
Afbeelding

Veel pieken, het waaide hard en 3x gegalopeerd en dan zit het ook rond de 140.
Voor de rest blijft de hartslag mooi laag, en redelijk gelijk, als ik langzamer draaf dan daalt de hartslag ook. Is incl in en uitstappen, volgende keer doe ik instappen denk niet mee tellen.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 08:56

[***] schreef:
AlexVB schreef:

Dan zat je in de buurt inderdaad :)
Moet eens kijken dan, van de VLP uit? Weet niet of het nog haalbaar is met die van mij maar het zou wel leuk zijn nog eens mee te kunnen doen. En je moet doelen hebben hé :Y)

Is inderdaad vanuit de VLP. De VLAR regelt alles.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 09:45

Afbeelding

Dit is een ritje van gisteren.... haha.. gelukt!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:03

xxVon, dat klopt! Voorheen zag je me wel op elke endurancewedstrijd. Hetzij zelf rijdend, anders als groom, vrijwilliger of jury. Maar moet nu wat meer op mijn energie letten dus dit jaar even niet jureren.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:30

Lage Vuursche afgelopen zondag.
Vanaf Manege De Kamphorst een rondje door "het koeienhok" gemaakt

Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 10:37

Djilna schreef:
xxVon, dat klopt! Voorheen zag je me wel op elke endurancewedstrijd. Hetzij zelf rijdend, anders als groom, vrijwilliger of jury. Maar moet nu wat meer op mijn energie letten dus dit jaar even niet jureren.

Dat was dan voor mij, ik doe nog niet zo lang mee. Dus ben nu nog in de fase van allemaal nieuwe mensen leren kennen. Ga je dit jaar wel wedstrijden rijden als je voor jezelf alles weer op orde hebt?

ElCamino schreef:
Lage Vuursche afgelopen zondag.
Vanaf Manege De Kamphorst een rondje door "het koeienhok" gemaakt

[ [url=m/PUP3ho.png]Afbeelding[/url] ]

Welkom in het topic en wat leuk, daar rij ik ook best vaak. Ik ga dan zelf vanaf mn trailer weg die ik op vliegveld Hilversum zet.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 11:07

Ik zet hem altijd op de manege, vaak zet ik hem een nachtje neer daar, maak ik er 2 daagjes buitenrijden van.
De dag ervoor heb ik de Hoorneboeg gepakt.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 11:14

ElCamino schreef:
Ik zet hem altijd op de manege, vaak zet ik hem een nachtje neer daar, maak ik er 2 daagjes buitenrijden van.
De dag ervoor heb ik de Hoorneboeg gepakt.

Oh dat is interessant, dus ze hebben plek voor gastpaarden. Kan je je paard daar ook in de paddock/weide zetten voor een nachtje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:29

AlexVB schreef:

Heb jij een naam voor mij? Want ik vind alleen "Maasland" maar dat is denk ik niet echt in de buurt?

Hier ligt het precies even stil.. ze zijn echt volop op de velden bezig en [***] wordt hoe langer hoe minder "tractorproof" dus ik zie het niet zo zitten :o Ook blijft hij van karakter veranderen dus ik heb het met momenten wat moeilijk.. We zien wel, wat komt dat komt en anders maar niet ;)

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 08:27

xxVon: nee ze hebben geen echt weiland en maar 2 paddocks, paarden staan gewoon op de box daar.
aangezien iedereen die paddocks mag gebruiken

Ik heb gisteren een rondje Nigtevecht gedaan...
Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 08:46

Ik had gisterennog (het laatste lange rondje voor mijn vakantie) willen rijden, maar een spoedje DA met hond ging voor. Dus voorlopig geen kms hier.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:12

[***] schreef:
AlexVB schreef:

Heb jij een naam voor mij? Want ik vind alleen "Maasland" maar dat is denk ik niet echt in de buurt?

Is inderdaad Maasland. Start is in Dilsen-Stokkem ergens. Is dat niet bij jou in de buurt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 12:10

AlexVB schreef:
Is inderdaad Maasland. Start is in Dilsen-Stokkem ergens. Is dat niet bij jou in de buurt?

Ja, dat is wel in de buurt maar als ik endurance Maasland opzocht kwam ik in West-Vlaanderen uit :+ Nog eens goed kijken dan ;)

Edit; hmm, volgens equibel is de locatie het Pexhof in Meeuwen. Tenzij er nog een Pexhof is rij ik daar regelmatig langs ... 8-)

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 16:51

ElCamino schreef:
xxVon: nee ze hebben geen echt weiland en maar 2 paddocks, paarden staan gewoon op de box daar.
aangezien iedereen die paddocks mag gebruiken

Ik heb gisteren een rondje Nigtevecht gedaan...
[ [url=m/p1Zbww.png]Afbeelding[/url] ]

Vandaag heb ik een rondje Lage Vuursche gedaan, pony liep super fijn.

Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 04:54

Afbeelding

Gister rondje grenshoppen gedaan haha. Omdat wij kort bij de Belgische(en duitse) grens wonen is het soms erg makkelijk om 7 á 8 keer de grens over te steken op 1 rit haha.
We waren wel een beetje verdwaald dus dank aan mijn gps dat we weer terug gekomen zijn haha

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 14:17

Soooo! 4,5 uur te paard... lekker hoor!

Hier dinsdag en donderdag geen tijd gehad. En nu zijn ze op een evenement aan het crossen in de buurt... dus laat maar even.
Misschien met de paasdagen nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:32

Wow SuperAssie, dat is nogal een rondje geweest :Y) Tikt lekker door in de challenge :P
Wel pauze gehouden onderweg? Of alles in 1 rit?

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:01

Vandaag samen met m'n vriend op z'n stalen ros op pad geweest. Ketting lag eraf en vergeten de tracker te pauzeren tijdens het repareren van de fiets.

Voor het eerst in z'n leven samen een klein sprongetje gemaakt over een kleine boomstam, hij vond zichzelf ontzettend stoer :')

Afbeelding

Afbeelding