Heb hier alleen even de honden uitgelaten te paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hopelijk laad ze braaf

) toegevoegd aan de challenge. Lekker aan de lange lijnen een kort rondje gedaan, zodat ik toch wat kon doen maar niet binnen kopstoot/gevarenzone hoefde te komen. Vriendin had haar ook nog vast zodat ze in kon grijpen mocht ze schrikken. Het is maar een klein stukje vergeleken met de meeste, maar heb ervan genoten 

Gelukkig dreef die wel boven, zooltje heb ik dan weer niet teruggevonden, stom.
maar voor mij voelde het als niet kloppen en nu, nouja, het zal even uitzitten worden
) of gewoon terwijl er niks is (hoewel ik dat nooit zeker kan zeggen natuurlijk, misschien hoort of ruikt hij wel iets dat ik niet hoor of ruik). 

*zucht* Paard weer opgeladen, terug gereden, was ook d'r pulp vergeten en van al het gedoe moest ik nog even naar het toilet (vrouwen
) Weer terug gereden, opnieuw paard opgezadeld en opweg gegaan. Strand lag erg zwaar, dus eigenlijk was het niet te doen om er een trainingsritje van de te maken, dus uiteindelijk minder ver gegaan, maar goed, was verder wel weer leuk om te doen 

Op de nieuwe hoefschoenen

[***] schreef:Mooi zeg! Welke schoenen zijn het, Renegades?
En ze hebben dat soort stunten overleefd ja? Haha.
Dit was echter het eerste grote rondje er mee en ze vlogen dus uit in zee
Was ook niet helemaal zeker van de afstelling, dus nu zitten ze een gaatje strakker
Ik heb ze laten aanmeten door een vrij bekende bekapper/hoefschoenpasser. Ze zouden voor me besteld worden, maar helaas heb ik nooit meer iets gehoord van deze persoon en berichten werden genegeerd, dus uiteindelijk na 3 weken zelf maar besteld, wist het model en de maat gelukkig
Helaas toen dus niet de hulp gehad bij het afstellen die ik wel wilde, maar zelf komen we er vast ook wel een keer uit
Hij heeft de hele buurt laten zien dat hij weer mocht rijden, we gingen knorrend, snurkend, dansend, hopsend en met de staart over de rug langs een weitje met een blij rennend veulen en even verderop een groep enthousiast hinnikende Shetlanders. Dan is hij daar zo mee bezig dat twee passerende vrachtwagens net even tooo much prikkel is, dus laten we zeggen dat m'n nieuwe zadel direct goed is getest