Morgen lekker een weekje op vakantie naar Gran Canaria. Dus komende week even geen buitenritjes, maar genieten van het zonnetje.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Endomondo heeft wel een vind-ik-leuk-knopZou leuk zijn als er soort aparte tijdlijn zou zijn op endomondo voor iedereen die bij de challenge zit, zonder dat iedereen gelijk de 160 deelnemers als vriend moet hebben, maar dat bestaat volgens mij niet.
xNicolx schreef:Weet iemand of je een persoonlijke challange kan instellen? Lijkt me wel geinig om te kijken hoeveel ik van 1 oktober 2013 t/m 1 oktober 2014 rijdt.
Chouchou schreef:xNicolx schreef:Weet iemand of je een persoonlijke challange kan instellen? Lijkt me wel geinig om te kijken hoeveel ik van 1 oktober 2013 t/m 1 oktober 2014 rijdt.
Je kan wel gewoon een challenge beginnen en hem dan niet openbaar maken zodat niet iedereen zich erbij kan voegen. Dan blijf je gewoon de enigeIk denk dat dat wel werkt!
xNicolx schreef:Leuke ritjes allemaal!
Ik lees een vakantie naar Gran Canaria, klinkt ook goed!
Hier ook weer lekker ritje over de Edesehei gemaakt en terug via de mossel.
[ Afbeelding ]
Ik heb mij zelf als doel gesteld om 1000 KM af te leggen in een jaar.
Ik ben op 1 oktober begonnen en sta nu op 173 KM. Nu heb ik in oktober flink veel lange ritten gemaakt en komt het winterseizoen eraan en van de zomer dazenseizoen rijd ik ook alleen maar korte ritjes.
Weet iemand of je een persoonlijke challange kan instellen? Lijkt me wel geinig om te kijken hoeveel ik van 1 oktober 2013 t/m 1 oktober 2014 rijdt.
moonforever schreef:[ Afbeelding ]
Vanaf vrijdag komen er ijzers onder ...!!!! Dus pas op me km gaan omhoog Schieten,!!!!:)
vandaag weer ruiterpad gedaan,:D
Chouchou schreef:moonforever schreef:[ Afbeelding ]
Vanaf vrijdag komen er ijzers onder ...!!!! Dus pas op me km gaan omhoog Schieten,!!!!:)
vandaag weer ruiterpad gedaan,:D
Ik ging eens kijken op welke plek je nu staat, maar ik zie dat je je endomondo nog aan hebt terwijl je al weer thuis bent?Max speed 87 haha, een heel wat kilometers!