Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imala204 schreef:Danseresje schreef:
Mooi uitzicht !!! Heb je een helmcamera op je cap? Ik ben wel benieuwd ( als het er een is) welke je hebt en hoe tevreden je bent over de kwaliteit van de filmpjes. Ik wil nl ook een helmcamera aanschaffen, maar ben er nog noet helemaal uit welke.
WiskyBokjes schreef:Danseresje: wat een gaaf paard is dat zeg!Was voor ras is het?
danseresje schreef:Bedankt voor de info. Ben op zoek gegaan, maar toen kwam er een mooi aanbod via Groupdeal en heb ik een camera met 58% korting kunnen kopen (14 dagen levertijd, dus ik moet nog even geduld hebben) Ga asap eens op youtube naar je filmpjes kijken.Dat is inderdaad een camera op mijn cap. Heb een camera van rollei, maar volgens mij is ie niet meer verkrijgbaar in winkels en kan je er alleen met goed zoeken nog aankomen. Model weet ik ff niet uit mijn hoofd.
De kwaliteit van de filmpjes zijn voor mij voldoende. Heb ondertussen ruim 300 filmpjes gemaakt en als je op YouTube zoekt op buitenrit mazzel of buitenrit manege Smit, dan kom je me vanzelf tegen gok ik zo, haha! Als het niet lukt, stuur maar pb!
danseresje schreef:Dat is idd het voornaamste . Stoere pony!Voornaamste is, is dat ie erg lief, heerlijk eigenwijs en bomproof is!
WiskyBokjes schreef:Was dus boffen met je nieuwe stalling, met het bos zo dicht bij. Mooie foto's ! (ook die van Frankrijk)Op dit moment sta ik nu 2 weken op een nieuwe stal dicht bij het bos dus ik rijd nu ongeveer 4 keer in de week buiten.
En bijna iedere keer maak ik ook oortjes foto's die ik even met jullie wil delen!
spatter schreef:Prachtig gebied spatter!de laurabossen Weert afgelopen zondag
tjaakje schreef:Wat een onvergetelijke ervaringMet de boswachter mee door het Lauwersmeer gebied. Rijdend tussen Schotse Hooglanders en kuddes Konik paarden.
rocymax schreef:Oh, schitterend, de bloesem al in de bomen. Wat verlang ik daar hier ook naar.De laatste foto aan de rechterkant, zie je ons huis