Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrcanol schreef:Toevallig vanavond een bekend rondje gedaan haha kon ik m intekenen!![]()
Dat werkt best gemakkelijk! Je krijgt niet alle waardes maar wel je km's waar overigens op deze manier heel gemakkelijk vals mee gespeeld kan worden
]
Fabster schreef:Tyrcanol schreef:Toevallig vanavond een bekend rondje gedaan haha kon ik m intekenen!![]()
Dat werkt best gemakkelijk! Je krijgt niet alle waardes maar wel je km's waar overigens op deze manier heel gemakkelijk vals mee gespeeld kan worden
]
Dat vraag ik me wel eens af, inderdaad. Je ziet er 2 boven je en 2 onder je in de challange. Ikmgeb wel een paar x gehad, dat het met die onder mij echt wel aardig wat scheelde en die boven mij ook. En dan ineens staat er iemand in het rijtje, die dan ineens boven mij staat. Dan kijk ik naar de ritten en dan is er 15 km gereden. Terwijl er wel 40 nidig waren, zeg maar. Vraag me altijd af waar die dan vandaan komt.
Maar zoals vandaag bijvoorbeeld, heb ik een kleine 22 km gedaan. Ikmstond 14de en ineens sta ik 12de. Dat is ook raar, want ik zou dan 13de moeten zijn. Want er gaan bij mijn voorgangers geen kms af.
Maar goed, het zal allemaal wel. Ik vind de competitie echt wel leuk. Word er net even fanatieker van. Maar ik doe het vooral voor mezelf en de conditie van Caj. Daar is het om begonnen.
En om dan toch bij de endurance te blijven; vandaag dus bijna 22 km gereden met een gemiddelde snelheid van 8,1. En daar zit dan mijn in- en uitstappen bij en ook mijn broodje en kopje thee. Ben dus heel tevreden! Ik kan klasse 0 uitrijden.
Niet dat ik wedstrijdplannen heb, maar altijd leuk.