Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:55

Heerlijke rondjes.
Bliksem dat is het complete rondje zo. Mooie training.

Hier vandaag in ons nieuwe buitenrijgebied geweest. 3,5km erheen. Maar dan wel heerlijk over gras en tussen bomen.
Vanmiddag nog rondje gewandeld. Totaal 25km vandaag.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:18

Mooie kaart Simone!
Sabine ook weer lekker gereden. Die van mij is ook nog niet helemaal door z'n vacht heen, maar hij leek er vandaag geen last van te hebben.

Ja Dyonne, dus nu voortaan wat lusjes gaan verzinnen zodat we meer richting de 30 km komen :P

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:29

Ja, gewoon achterste rondje eens dubbel ofzo.
Maar 24km is al wel mooi rondje.
Hier ook niet door de vacht heen, maar geeft die weinig om, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:35

Hier zijn ze ook nog niet door de vacht heen. Mijn wedstrijdpaard waar ik de challenge mee doe heeft zelf al een relatief dunne wintervacht maar ze is er wel. De rest zijn allemaal bollen pluis op poten. Als ze rollen heeft het net gesneeuwd in de weide.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 08:01

Afbeelding

Hier gisteren ook flink bezweet ondanks een relatief rustig rondje. Warm erg warm voor ze. Niet dat ze er langzamer door ging lopen :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 22:18

Nog even rondje van gisteren, hij ging weer fijn <3
Mega-tractor met "zeikton" (zeggen jullie dat ook? :+ ) achter ons gehad op een veldweg maar maakte [***] totaal niet uit. Heel vriendelijke chauffeur ook, gaf aan waar die naartoe wilde en gaf ons de kans even een ander pad in te gaan en daar te wachten. Wou dat iedereen zo was 8-)

Afbeelding

Drafje en draf/galopje gedaan, gewoon op stem, zalig :D

Afbeelding

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 22:51

Mooie foto's en interessante kaartjes komen er weer voorbij!
Leuk die endurance mensen! Wie weet ooit .... Al denk ik t niet haha.

Ben eigenlijk wel benieuwd wie wie is in de challenge!

Ik weet dat ik Josien op de hielen zit :D en dat ik Yfke net voorbij ben :P.

Sabine hoe zit dat bij jullie met privaat terrein?
Zodra ik hier de grens over ben zie ik enkel bordjes met privaat terrein en dus verboden toegang -O-

Wij hebben vanavond ook weer een lekker ritje gedaan.
klokslag 19 uur zat ik er op. Maar wat bleek toen ik om 20.04 terug kwam.. had ik niet goed op start gedrukt ...:\
Maar gezien ik de precieze tijd en precieze route wist. Toevallig vanavond een bekend rondje gedaan haha kon ik m intekenen! *\o/*
Dat werkt best gemakkelijk! Je krijgt niet alle waardes maar wel je km's waar overigens op deze manier heel gemakkelijk vals mee gespeeld kan worden :')

Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 23:11

Tyrcanol schreef:
Toevallig vanavond een bekend rondje gedaan haha kon ik m intekenen! *\o/*
Dat werkt best gemakkelijk! Je krijgt niet alle waardes maar wel je km's waar overigens op deze manier heel gemakkelijk vals mee gespeeld kan worden :')
]

Dat vraag ik me wel eens af, inderdaad. Je ziet er 2 boven je en 2 onder je in de challange. Ikmgeb wel een paar x gehad, dat het met die onder mij echt wel aardig wat scheelde en die boven mij ook. En dan ineens staat er iemand in het rijtje, die dan ineens boven mij staat. Dan kijk ik naar de ritten en dan is er 15 km gereden. Terwijl er wel 40 nidig waren, zeg maar. Vraag me altijd af waar die dan vandaan komt.

Maar zoals vandaag bijvoorbeeld, heb ik een kleine 22 km gedaan. Ikmstond 14de en ineens sta ik 12de. Dat is ook raar, want ik zou dan 13de moeten zijn. Want er gaan bij mijn voorgangers geen kms af.

Maar goed, het zal allemaal wel. Ik vind de competitie echt wel leuk. Word er net even fanatieker van. Maar ik doe het vooral voor mezelf en de conditie van Caj. Daar is het om begonnen.

En om dan toch bij de endurance te blijven; vandaag dus bijna 22 km gereden met een gemiddelde snelheid van 8,1. En daar zit dan mijn in- en uitstappen bij en ook mijn broodje en kopje thee. Ben dus heel tevreden! Ik kan klasse 0 uitrijden :D .

Niet dat ik wedstrijdplannen heb, maar altijd leuk.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 08:12

Als mensen vals spelen, bedonderen ze alleen hun zelf, er valt immers toch niks te winnen, buitenom eeuwige roem 8-)

Ik zit er sterk aan te denken om volgend jaar de kennismakingsklasse endurance in Rensse te starten, ik heb niet de ambitie om echt te gaam starten met Djuun, ze mist gewoon de voorwaartse drang, maar 20km moet lukken :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 08:28

Ik doe ook echt niet mee om te winnen maar om mijn doelen te halen, daarin ga ik niet valsspelen ofzo.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 09:02

Nee ik ook niet. Ik wil zien wat ik doe aan kms. Als ik dan ga valsspelen, weet ik nog niks....

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 09:07

Oh maar ik die ook niet mee om te winnen hoor!
Sta op plaats 60 ofzo dus dat gaat ook never nooit niet lukken :D
Maar toch is het stiekem wel een motivatie voor mij :j

Mijn pony heeft cushing, hb, IR en de hele ratteplan. Dus is lopen goed voor haar en dit een mooie manier om bij te houden hoeveel en hoe ze loopt. Dat is ook de reden dat in m ingetekend heb. Niet om te winnen hoor..

Viel me gewoon op. En vorig jaar was er wat heisa dan mensen wanneer ze hun paard naar de wei brachten die meters ook mee tellen.
Nogmaals ik zit daar echt niet mee maar daarom viel het mij gewoon op.

Als ik de 700km aantik op jaarbasis is dat veel. De top heeft het driedubbele :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 10:05

Haha, ja het is hier vooral een extra reminder om endomondo aan te zetten. Dit weekend weer lekker veel rijden dus er komt zo'n 30 km bij.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 10:13

Zulke boeren zouden er inderdaad meer mogen zijn Sabine. Ik trof vaak het tegenovergestelde..

Tyrcanol: ik sta op dit moment op 9 tussen jolijn en letitzia.
Handig he dat intekenen ;)

Wat goed fabster, dat is een mooi gemiddelde :)

Ik doe ook niet aan valsspelen. Ik heb al wel een paar keer gehad dat ik ging wandelen en hem nog op paardrijden had staan, maar dan pas ik dat later gewoon aan. Ik doe ook nog mee aan de fit te paard challenge, dan moet het wel op de goede sport staan natuurlijk :P

Ik vind het vooral leuk om te zien hoe wij het doen en de ritten van anderen te bekijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 11:05

Ja, hier ook vaak hoor :j Mijn pony is niet voor niks bang geworden van tractors ... is hij nooit geweest, maar sinds we op de huidige locatie zitten ... Maar af en toe tref je toch een goede zo blijkt ;) en dan ben ik daar héél dankbaar voor :Y)

@ Tyrcanol : privéterrein hebben we hier niet hoor .. hier kan je gewoon vrij rondrijden. Is wel een bepaald pad in het bos waar "verboden toegang" staat maar dat is 1 pad en er liggen nog 3 paden parallel naast, dus daar heb je geen last van :+ Verder kan ik me niet meteen verboden of privé-toestanden voor de geest halen...

Vals spelen is hier ook niet aan de orde, zou niet weten waarom, rij veel te weinig om iets te betekenen en ben al gewoon blij met alles wat ik wel kan doen met de pony's :Y)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 11:20

Hoe kan je het achteraf intekenen dan?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 11:45

Ik speel ook niet vals, waarom zou je?
Wandelen met paard mag je meetellen maar doe ik niet, net als (mee)fietsen. Die kms kunnen mooi voor de FitTePaardChallenge hahaha :))

Hier heel de week niet gereden ivm behandeling van de osteo. Net gelest en morgen wedstrijd en komende week druk met organiseren van 'n evenement hier op de boerderij 2e Paasdag, dus zal vrees ik pas over 1,5 week rondje buiten riejen... ;(

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 12:27

Volgens mij doet iedereen iets anders met het meetellen van de kms. Sommige met meerdere paarden, anderen alleen rijden of juist wandelen en fietsen er ook bij. Volgens mij is dat allemaal toegestaan. Ik doe zelf mee met maar 1 paard. De kms met de andere paarden zet ik op wandelen of fietsen. Want ik hou ze geaag gescheiden. Dat een ander verschillende paarden mee tekt, vind ik prima. Het gaat mij er om dat ik het bij kan houden. En get motiveert inderdaad wel! :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 12:53

Ik dit jaar ook met 1 pony!
Vorig jaar 2. Maar hielt in Excel bij wie wat heeft gelopen :o

Wandelen staat hier gewoon op wandelen.

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:15

Je doet uiteindelijk vooral mee om zelf te tracken hoeveel km's je maakt toch? Ik tel trainingen naast de fiets ook mee. Wij staan 27e tussen Sharon en Emmelie (zitten jullie ook hier? :P). Daar ben ik al heel trots op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:19

Het enige wat ik registreer met de app zijn mijn buitenritten ofwel de fietsritten van/naar werk. Die track ik allebei volledig apart.
Ik rij ook maar met 1 paard op dit moment. Het andere paard is nog wel aanwezig maar ik doe er niks meer mee. Misschien dat ik binnenkort weer het mentuigje van mijn shet bovenhaal en dan te voet er mee rond wandel. Maar de meeste kilometers maak ik toch effectief op de rug hoor.

Ik doe zeker niet mee om te winnen, daarvoor haal ik niet genoeg afstanden en/of buitenritten. Ik vind het wél fijn om te kunnen vergelijken met anderen en het stimuleert wel om zelf ook meer buiten de bak te doen.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:54

Fabster schreef:
Tyrcanol schreef:
Toevallig vanavond een bekend rondje gedaan haha kon ik m intekenen! *\o/*
]

Dat vraag ik me wel eens af, inderdaad. Je ziet er 2 boven je en 2 onder je in de challange. Ikmgeb wel een paar x gehad, dat het met die onder mij echt wel aardig wat scheelde en die boven mij ook. En dan ineens staat er iemand in het rijtje, die dan ineens boven mij staat. Dan kijk ik naar de ritten en dan is er 15 km gereden. Terwijl er wel 40 nidig waren, zeg maar. Vraag me altijd af waar die dan vandaan komt.

Maar zoals vandaag bijvoorbeeld, heb ik een kleine 22 km gedaan. Ikmstond 14de en ineens sta ik 12de. Dat is ook raar, want ik zou dan 13de moeten zijn. Want er gaan bij mijn voorgangers geen kms af.

Maar goed, het zal allemaal wel. Ik vind de competitie echt wel leuk. Word er net even fanatieker van. Maar ik doe het vooral voor mezelf en de conditie van Caj. Daar is het om begonnen.

En om dan toch bij de endurance te blijven; vandaag dus bijna 22 km gereden met een gemiddelde snelheid van 8,1. En daar zit dan mijn in- en uitstappen bij en ook mijn broodje en kopje thee. Ben dus heel tevreden! Ik kan klasse 0 uitrijden :D .

Niet dat ik wedstrijdplannen heb, maar altijd leuk.

Ik ben degene die je gister hebt ingehaald, ik sta op 13. Maar misschien haal ik jou morgen weer in :P

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:17

Haha ik doe ook niet mee om te winnen maar vind het stiekem wel leuk om iemand in te halen O:)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:26

Vandaag m'n snelste rondje ever gereden :')
Afbeelding
Samen met m'n tante en haar nieuwe pony een rondje gedaan, dus lekker zitten beppen :+

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 17:22

Haha Chouchou! Ik had eigenlijk gedacht dat ik op de 13de plek zou komen. Snap niet zo goed waarom ik 2 plaatsen omhoog ging. Maar je zal me de komende periode zeker inhalen. Ik ga 2 wkn op vakantie en dan heeft Caj ook vrij :o