Beetje weinig gepost, wel meegelezen en genoten van al de heerlijke ritten & foto's & endurance-wedstrijden
Het blijft een droom die lange ritten, maar voor nu ben ik alweer blij als we een beetje gewoon op pad kunnen, net zoals Femke_Tweety geniet ik van al het kleins dat nog kan 
[***] gaat best ok, het mooie weer doet hem goed, alleen heeft hij dan weer last van zijn hooikoorts natuurlijk. Daarvoor ben ik maar weer eens een nieuwe "behandeling" begonnen dus zit momenteel in de testfase om te kijken wat het doet. Vandaar vooral veel kleine & dezelfde rondjes, is makkelijk testen & vergelijken en je best zo weer thuis als het niet gaat
Moet zeggen dat ik een kleine hoop heb dat het misschien wel in orde komt dit seizoen ... maar ik durf het niet te hard zeggen
Qua rijden zitten we hier echt luxe. De ruiterroute loopt voor onze deur door en is ondertussen denk ik zo'n dikke 650 km lang (enkel onze provincie, heeft dan ook nog aansluiting met de omliggende provincies..). Overzichtje (moet je Flash voor hebben): https://www.joomag.com/magazine/ruiterk ... 1487671526 (het zijn 2 pagina's, beetje onhandig kijken maar voor het idee
).Zijn ooit op "Vlaanderen Vakantieland" geweest, dit is in onze buurt opgenomen
http://www.toerismelimburg.be/nl/conten ... burg-beeldDe "doorwaadplaats" zullen sommigen hier wel herkennen

Nu, er zijn ook wel stukken asfalt bij natuurlijk, dat kan je niet voorkomen met zoveel kilometers. Toch is het grootste deel bos of veld en op die manier onverhard. Je kan hier echt eindeloos rijden, en ooit wil ik toch die trektocht nog doen
Wel fijn dat het ok gaat met Cobe.
Hier geen bak en geen ruiterpaden, ik rij voornamelijk door het dorp, over de dijk of langs de provinciale weg. In de droge periodes kunnen we wel lekker onderaan de dijk karren (al zijn de dijken best een spektakel met wagen die niet geremd is, gelukkig heb ik een pony die goed meewerkt).

Bij terugkomst zag hij eruit alsof we net een cross hadden gereden ofzo