Beetje weinig gepost, wel meegelezen en genoten van al de heerlijke ritten & foto's & endurance-wedstrijden

[***] gaat best ok, het mooie weer doet hem goed, alleen heeft hij dan weer last van zijn hooikoorts natuurlijk. Daarvoor ben ik maar weer eens een nieuwe "behandeling" begonnen dus zit momenteel in de testfase om te kijken wat het doet. Vandaar vooral veel kleine & dezelfde rondjes, is makkelijk testen & vergelijken en je best zo weer thuis als het niet gaat

Qua rijden zitten we hier echt luxe. De ruiterroute loopt voor onze deur door en is ondertussen denk ik zo'n dikke 650 km lang (enkel onze provincie, heeft dan ook nog aansluiting met de omliggende provincies..). Overzichtje (moet je Flash voor hebben): https://www.joomag.com/magazine/ruiterk ... 1487671526 (het zijn 2 pagina's, beetje onhandig kijken maar voor het idee

Zijn ooit op "Vlaanderen Vakantieland" geweest, dit is in onze buurt opgenomen

De "doorwaadplaats" zullen sommigen hier wel herkennen

Nu, er zijn ook wel stukken asfalt bij natuurlijk, dat kan je niet voorkomen met zoveel kilometers. Toch is het grootste deel bos of veld en op die manier onverhard. Je kan hier echt eindeloos rijden, en ooit wil ik toch die trektocht nog doen