Leuk toch als het beter gaat dan voorzien!
Mijn vriend is vanochtend weer voor 6 weken naar het buitenland voor werk. Ideaal excuus om verveling tegen te gaan: ritten maken!
En dankzij het zomer uur is het nu pas donker rond 8u ipv 7

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:JoycexEnya schreef:Hoe kan ik een route vanuit polar naar endomondo zetten als het niet op mijn account staat.
Hoe bedoel je dit?
Je kunt vanuit Polar via de computer wel een route exporteren naar GPX en dan uploaden in Endomondo.
Fabster schreef:xxVon schreef:@ Fabster: Ja, gemiddelde snelheid is zelfs nog iets hoger (pas in de vetgate mijn horloge uitgezet, dat soort dingen hebben dan minder prioriteit). Ik ben gefinished met 14.23 km/h.
Nu ben ik toch echt jaloers! Ik doe de helft!
Fabster schreef:Ik moet zeggen, dat Caj ook wel sneller kan. Maar hier zijn veel ritjes langs drukke wegen, over viaducten en over puinpaden. Daar ga ik in stap. In het bos doe ik wel meer draf en soms wat galop. Maar ze is nogal schrikkerig en schieterig en dat vind ik in galop niet fijn. In het verleden deden we wel gemiddeld 10 km/u. Maar ik vind het ook wel goed zo. Heb zelf zekker krentebolletjes en thee mee. De bolletjes deel
Ik met Caj en we keuvelen lekker verder. Daarom is 35 km ook mijn max. Met 7 km/u doe ik daar 5 uur over. Dat vind ik mooi zat, in het zadel. Voordeel van dit tempo is dat de honden dan ook mee kunnen. Die van mij zijn nu zwaar bejaard. Dus die neem ik alleen nog max 7 km mee. Maar er komt een tijd dat er weer verse honden zijn en die kunnen dan ook 30 km mee in dit tempo (na training uiteraard). Vind ik ook wel fijn. Alhoewel je met een hoger tempo nog eens ergens komt. Kun je inderdaad die 42 km eens doen