Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik merk het ook wel, soms heb ik met gewoon rijden achteraf al last, als er dan iets gebeurd zoals dinsdag (een plotse sprong, of nog erger, een plotse bok..) dan kan ik een paar uur later bijna niet meer van plaats (altijd fijn als je nog een nachtdienst hebt). Dus het is altijd een beetje schipperen en uitkijken, normaal rij ik dus ook niet als ik nog moet gaan werken maar dinsdag was het zo'n mooi weer .. Maar langs de andere kant ga ik er natuurlijk niet dood aan en wil ik ook niet de zielige uithangen hier
.
En toch maandag weer afspraak, dus die paar dag

Beetje stappen is doorgaans wel heel fijn (alleen dat op/afstappen is wat minder), zolang er geen rare dingen gebeuren .. haha ..
. Maar de lente komt er gelukkig weer aan.

Maar hij deed het nog flink, het was ook alweer een paar maanden geleden dat we onder het zadel buiten gingen en normaal stap ik eerst even in de piste en die kans had ik vandaag niet, dit in combinatie met de stroom die op de paddocks stond waar we langs moesten (en hij heeft schrik van stroom) maakt dat het best spannend was, maar dat hij super goed zijn best heeft gedaan, hij bleef in ieder geval bij mij en dat is al heel veel waard 

(weet niet waarom) dus mijn km'ers van vandaag hadden dus geen nut

zou wel leuk zijn.

) maar gelukkig had ik het gelijk door
Heb gisteren endomundo opnieuw geïnstalleerd, maar mocht niet baten...