Ik wil vanmiddag een rondje gaan, even kijken wat het weer doet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Letizia schreef:Thanks Von
Als de paden straks droog zijn kan je bv van Vlissingen tot Westkapelle over het strand (tot 1 april) en dan door het bos weer terug. Het nadeel van het daar strand is, dat er om de haverklap paalhoofden zijn, maar verder is het wel een fijn strand, schoon en geen gekke plekken in het zand waar je wegzakt

bedoelde Zoutelande
Das ongeveer 13km, maar je kan het ter hoogte van Biggekerke uitbreiden 

Letizia schreef:Hoe kom ik nou weer bij Westkapellebedoelde Zoutelande
Das ongeveer 13km, maar je kan het ter hoogte van Biggekerke uitbreiden
Daag Janneke, das veels te dicht bij het water

Gelukkig nog net blijven zitten en maar weer verder. Laatste stukje maar afgestapt want dat komt rechtstreeks op de weg uit en hij ging weer enorm spannend doen door de schapen en herten (waar hij al 500 keer langsgegaan is).

) 

Naja, anders maar even stuk aan de hand gaan wandelen, dat is ook altijd een optie, kan ik er al niet vanaf vallen 
Uploaden achteraf is wel beetje vervelend, maar ook niet zo'n ramp. Ik upload dat in het programma van Garmin zelf en dan staat het automatisch in Endomondo, moet ik het alleen even omzetten van lopen naar paardrijden .. Fabster schreef:Waarom heb je dan wel een probleem? Dan kun je toch ook gewoon afstappen?