Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mandarijn

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:35

Heerlijk die strandfoto's! :+:

Ik wil vanmiddag een rondje gaan, even kijken wat het weer doet.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:38

Somebitch schreef:
ziet er heerlijk uit! Welk strand is dat?
Ik mag morgen... in de regen :+

Dishoek en sterkte morgen :')

Veel plezier Mandarijn, weet niet waar je woont, maar hier in het zuid-westen is het prjma te doen :)

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:42

Letizia schreef:
Vandaag wel droog en soms een zonnetje, ben lekker naar het strand geweest, was heerlijk :D
[ [url=m/b1ZxEa.jpg]Afbeelding[/url] ]

prachtige foto

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:45

Dat is hier redelijk in de buurt :D Kan je daar een beetje lekker rijden?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:08

Thanks Von :)

Als de paden straks droog zijn kan je bv van Vlissingen tot Westkapelle over het strand (tot 1 april) en dan door het bos weer terug. Het nadeel van het daar strand is, dat er om de haverklap paalhoofden zijn, maar verder is het wel een fijn strand, schoon en geen gekke plekken in het zand waar je wegzakt :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:27

Letizia schreef:
Thanks Von :)

Als de paden straks droog zijn kan je bv van Vlissingen tot Westkapelle over het strand (tot 1 april) en dan door het bos weer terug. Het nadeel van het daar strand is, dat er om de haverklap paalhoofden zijn, maar verder is het wel een fijn strand, schoon en geen gekke plekken in het zand waar je wegzakt :)

hoeveel km is zo'n rondje? :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:51

Ah, en als t superlaag is, kan je acvhter de paalhoofden langs toch? Dan heb je er geen last van ;)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:58

Hoe kom ik nou weer bij Westkapelle :roll: bedoelde Zoutelande :Y) Das ongeveer 13km, maar je kan het ter hoogte van Biggekerke uitbreiden :)

Daag Janneke, das veels te dicht bij het water :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 21:30

Fijn rondje gereden vanmiddag. Het was net al lente in het bos toen het zonnetje erbij kwam. <3

Afbeelding
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 22:22

Afgelopen zondag van het zonnetje genoten. Erg kort rondje, madam had na een kilometer bedacht dat ze alleen nog achteruit kon. Dus toen ze eenmaal weer netjes liep, maar afgerond.

Afbeelding
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 23:28

Letizia schreef:
Hoe kom ik nou weer bij Westkapelle :roll: bedoelde Zoutelande :Y) Das ongeveer 13km, maar je kan het ter hoogte van Biggekerke uitbreiden :)

Daag Janneke, das veels te dicht bij het water :')

Je kan wel tot Waschappel natuurlijk, maar dan heb je geen bos aan de andere kant van de duinen ;)

Djuun houdt niet van natte voeten?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 23:40

Djuun houdt niet van nat in het algemeen (regen, wassen etc) snap niet wat ze ,ankeerde toen ze van de zomer mee ging zwemmen :wow:

Leuke oortjes foto's!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:39

Lekker zonnige foto's hierboven!

Ik ben gisteren ook even rondje gaan doen, het zonnetje scheen dus dat leek me wel een fijn moment. Het ging goed, de eerste helft van de rit, tot [***] schrok van een vrouw die iets uitklopte aan de deur aan de zijkant van het huis. Spanning laten afvloeien blijkt niet onze sterkste kant te zijn.. Die asociale motorrijder 5 seconden later hielp natuurlijk ook niet mee, evenals de waakhonden die 50m verder zaten (die hij nochtans kent maar op dat moment waren die even teveel). Besloten dat ik zo niet naar huis wilde (dat stuk weg wil ik op zo'n momenten zeker vermijden) dus even via een omweg gegaan. Dacht dat het zou helpen hem een stuk te laten draven, kon hij daar alles ingooien. Nu, dat deed hij, dat is het minste wat je kan zeggen. Hij vertrok als een speer maar de spanning ging niet weg (er moest echt niks gebeuren want dan was hij gewoon weg). Daarna weer gaan stappen en richting huis, maar hij bleef gespannen aanvoelen. Dat idee werd ook nog eens versterkt toen hij vanuit stap ineens 2 sprongen naar voor deed en zo'n bok maakte dat ik er bijna langs ging. Dit was echt geen [***]-bok, [***] kan zo niet bokken :+ Gelukkig nog net blijven zitten en maar weer verder. Laatste stukje maar afgestapt want dat komt rechtstreeks op de weg uit en hij ging weer enorm spannend doen door de schapen en herten (waar hij al 500 keer langsgegaan is).

Dus ja, na de "ik-wil-niet-en-ben-boos-want-het-is-winter"-fase zitten we nu in de "whiiiiiiiiii"-fase, maar die heb ik vorig jaar volgens mij ook gehad ... geraakt hij hopelijk weer uit, want ik vind er geen zak aan :')

Afbeelding

Afbeelding
(het "hartslagje" op 5 km is het bokmoment..op 3 km de honden, de rest konden we nog in beweging oplossen maar toen dacht ik dat even stilstaan en bekomen misschien kon werken, maar ik was mis :Y) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:26

vanaf het beter weer is gaan wij proberen elke zondag te gaan wandelen/rijden
omdat ik met 2 ruiters zit (warvan 1 met eigen paard en 1 met een paard van mezelf) die willen opbouwen (de ene aan de hand de andere onder het zadel) word het dus beginnen met het bosje te wandelen, dan eens een stukje baan, eens een klein blokje rond,...
we nemen ze gewoon meteen alle 3 mee (ik wandel zelf dan met mijn moeders paard rond) omdat ze ook samen in kudde staan en het fijner is voor hen om samen te gaan wandelen

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 22:49

Hoe heet de groep op endomondo of heeft iemand een linkje?
Ik wil weer graag meedoen, heb 2 jaar geleden iets van 500 km behaald.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 09:57

Wat een heerlijke rondjes weer.
Gisteren Lekker rondje gedaan, een keer bitloos met een ander paard erbij, ze was zoooo braaf <3
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag en morgen weer een rondje :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 11:39

Hier de endomondo weer bedonderd aan het doen, dus maar wéér eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd....*zucht*

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 12:08

Ik gebruik een sporthorloge, beter gps dan mijn telefoon.
Wel irritant dat je steeds opnieuw moet uploaden.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 12:22

<3
Afbeelding

Een van m'n lievelingsstukjes in dit bos. Klein rondje van 5.5 km gedaan, pony was lekker enthousiast :)

Heerlijke foto's komen er nog langs, en Sabine lastig van die spanning, snap dat je er niks aan vindt zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 12:43

Mooi bos <3
Vind het altijd zo'n prachtig zicht, die bomen en dan de zon daar zo doorheen, kan ik echt zo van genieten <3

Ik baal er ook van, gisteren hem maar even gelongeerd om te zien wat dat gaf (was wel mooi weer maar veel wind en daar worden we allebei niet vrolijk van), daar kreeg ik ook een bok- en renpartij om mijn oren .. maar daarna was hij wel braaf & meewerkend. Weet nu niet wat ik moet doen, vandaag is prachtig weer maar ik heb echt schrik dat het weer hetzelfde verhaal gaat zijn en dat zie ik echt niet zitten. Ben op dat gebied echt een watje :o Naja, anders maar even stuk aan de hand gaan wandelen, dat is ook altijd een optie, kan ik er al niet vanaf vallen :P

Ik werk ook liefst met sporthorloge :j Uploaden achteraf is wel beetje vervelend, maar ook niet zo'n ramp. Ik upload dat in het programma van Garmin zelf en dan staat het automatisch in Endomondo, moet ik het alleen even omzetten van lopen naar paardrijden ..

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 12:53

Mss gezadeld en al gaan wandelen, Sabine. Als hij dan braaf is, kun je altijd nog besluiten om op te stappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 12:58

Ja, of zoiets. Maar stomme is dat het nooit van in het begin een probleem is, het hangt van de omstandigheden af hoe hij reageert, en zodra er iets gebeurd krijg ik die spanning er niet meer af .. Kan dan natuurlijk wel afstappen, dat is altijd een optie, maar als het meteen mis gaat heb ik wel een probleem...

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:00

Waarom heb je dan wel een probleem? Dan kun je toch ook gewoon afstappen?

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:00

Ja dat moet ik ook van rennen naar rijden zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:03

Fabster schreef:
Waarom heb je dan wel een probleem? Dan kun je toch ook gewoon afstappen?

Bedoelde als het zo mis gaat dat ik onvrijwillig afstap ;)
Ik weet dat het risico er altijd in zit, maar kan het mij eigenlijk niet permitteren. En zo alleen en buiten is dat toch altijd dubbel, in principe loopt hij niet weg maar als hij echt schrikt en hoe hij zich dan de laatste tijd gedraagt durf ik dat niet garanderen..