Heerlijk sneeuwritje gemaakt vandaag!! Sinds gisterochtend had het hier niet meer gevroren, dus vermoedde al dat de grond wat zachter zou zijn geworden. Het had wel erg gesneeuwd, maar dat vormde een prima toplaag om lekker in te rijden! Helemaal leuk om te zien dat ik op sommige paden echt de eerste was van die dag, zo mooi ligt het er dan bij!
Heerlijk zeg! Hier heeft er nog 24 uur sneeuw gelegen!
Anoniem
Geplaatst: 12-02-17 20:55
Zo zeg, wat een sneeuw! Hier totaal niks, maar ik vind het eigenlijk niet erg Vandaag zo'n 8 graden met veel zon (ook veel wind) en ik vond het best wel aangenaam Nadeel is dat er alweer pollen in de lucht hangen
Heb nog eens echte wandelingen gedaan, eentje met Bo en één met Co. Beiden bijna een uur gewandeld, en nu ben ik moe Als het meezit denk ik dat ik morgen nog eens ga proberen te zadelen, is van 20 december geleden dus mag wel weer eens...
tinker_sally
Geplaatst: 12-02-17 21:35
Hier ook alle sneeuw weer weg. Wat een mooie foto's zo in het besneeuwde bos Mandarijn en Chouchou. Lijkt me heel mooi om eens mee te maken.
Vandaag weer een rondje met karretje gedaan. Mutsje genoot er weer van. Hopelijk heeft ze snel meer spiertjes en is ze aan het gewicht van nieuwe karretje gewend. Ze moest er nu nog flink aan trekken met weg stappen.
Anoniem
Geplaatst: 12-02-17 21:38
Blijft toch een heerlijk beeld zo'n koets Fijn dat je ook weer aan de slag bent
tinker_sally
Geplaatst: 12-02-17 22:06
Voor mij als zeer angstige ruiter het mooiste beeld Ja ben echt blij dat we weer wat kunnen doen. Ze heeft bijna 5 maanden stil gestaan. Nu probeer ik haar 1x in de week voor de kar te zetten en verder nog wat rustige dingen. Als het straks langer licht is gaan we vaker met de kar op pad. Hopelijk blijft het zo goed gaan en wordt ze weer wat sterker.
Anoniem
Geplaatst: 14-02-17 14:49
Wij hebben het even druk met verjaardagen en onze dressing die ze komen plaatsen. Geen sneeuw gehad dit jaar behalve smeltende. Prachtig weer hier nu, morgenochtend staat een buitenrit op de planning voor ik ga werken
Letizia
Geplaatst: 14-02-17 15:11
Tis zeker heerlijk weer, krijg er voorjaars kriebels van
Ziet er super stoer uit tinker_sally!!
Die sneeuw foto's zijn heel leuk, maar wat mij betreft is dit het mooiste uitzicht ter wereld En ben de beroertste niet, jullie mogen even mee liften
ik wou vandaag ook een tourtje gaan doen ik heb 2 wegen die ik kan nemen naar het bos weg 1 = wegenwerken die ineens na weken er komen net dat ik wil gaan rijden weg 2 = de weg waar al het verkeer naar omgeleid word dus veel te druk om over te rijden
Heeft iedereen lekker van het zonnetje genoten? ik heb een nieuw blokje om gedaan, over de dijk bij de Grevelingendijk gereden. Eigenlijk een rondje rond onze boerderij. Geen idee waarom ik t nog niet eerder heb gedaan Was heerlijk! Paard en hond ook helemaal blij Mooi zicht op onze boerderij, peerd had ook dondersgoed door dat dat thuis is haha
fleur_yen
Geplaatst: 14-02-17 19:27
Ik zag ze al op fb letizia, jaloers Heerlijke foto's allemaal! En eindelijk die omgevallen boom weg op die 2e foto van Rachel, ik was al een aantal keer illegaal omgereden laatste paar weken.
Maar ik had ook niks te klagen vanochtend, er lag nog behoorlijk veel sneeuw in het bos.
Ik ben ook jaloers! Op zowel de sneeuwritjes als het strandritje van Letizia.
Leuke foto's Jaan, mooi rondje lijkt me. Heerlijk zo over die dijk!
Ik heb ook een lekker rondje gedaan vandaag, lekker op het gemakje. Ook een andere route, beetje meer de 'paardenpaden' opgezocht zo ver die er zijn en niet alleen maar over de b-wegen. Rondje was uiteindelijk maar 5 km, maar was toch even lekker.
Letizia
Geplaatst: 14-02-17 19:32
Thanks Fleur, maar jou omgeving ziet er ook super uit! Mss 'n keer met de paarden bij elkaar op visite?
Wat een leuk rondje Janneke! Kwam laatst die foto van mij op Tych tegen, die bij de vloedlijn, blijft hilarisch
Lekker op ontdekkingstocht Nath das dan wel weer leuk als je in een nieuwe omgeving staat
Ziet er goed uit, dames. Strand vind ik ook echt leuk. Maar weet geen goeie routes en dus kom ik er nooit, helaas. Ameland staat nog op mijn bucketlist. Maar Zeeland is wel een stuk makkelijker .
Gisteren dus een nieuwe route gedaan en was 1 stuitergebeuren. Vandaag een andere route gedaan en madam was zo mak als een schaap Was al bijna bang dat ze ziek was, ofzo. Maar endomondo zei dat we prima hadden gelopen. Mss toch wat moe van gisteren. In ieder geval geen zin om te stieren. Alleen toen er zo n ligfiets (vermomd als raket) voorbij kwam racen, keek ze toch wat bedenkelijk
Wauw, al heel lang niet meer gereageerd hier! Ik had het buitenrijden even op een laag pitje maar ben het weer aan het oopakken. Al heel wat leuke ritten gemaakt maar helaas niet alles met de app. Die stopt er steeds mee! Iemand die dat probleem ook heeft? Laatst een rit van 3uur gemaakt en na een uur was hij blijkbaar al gestopt..
Wat een leuke oortjes foto's allemaal
Anoniem
Geplaatst: 14-02-17 19:57
Het eerste ritje van het jaar is een feit Werd tijd, haha. Hij was lief
Ik duikel een heel eind naar beneden in de challenge, pony maakt steeds proppen van zijn hooi al kunnen de da en de tandarts weinig reden vinden waarom hij proppen maakt dus eerst dat maar eens oplossen en dan hopelijk weer rustig beginnen.
Letizia
Geplaatst: 14-02-17 21:03
Jaan81 schreef:
Oh geweldige! Hoe lang geleden is dat nou?
6 jaar
Als iemand een vakantieadres zoekt met paard, in Zeeland, waar Djuun staat kan je op vakantie met paard
Ik ben zeker voor letizia alleen dan niet tegelijk bij elkaar op visite, dat ik met Bu in zeeland sta en jullie met Djuun op de Utrechtse heuvelrug Maar we moeten het eens plannen voor de zomer!
Haha wat lijkt tycho enorm op die foto
Superfijn Sabine
Bedoel je die bananenligfietsen Fabster? Die kan ik te paard ook niet zo waarderen inderdaad