Ik heb net een rondje van 11km gedaan en ik heb iets geweldigs ondekt!
Vanwege het bericht van de endurance vereniging dat niet alle wedstrijd routes verplicht met linten moeten worden uitgezet ben ik eens gaan googlen op GPS systemen ect. Nu wou ik niet gelijk een gps aanschaffen maar heb Run.GPS.net gevonden op het internet, dit is een gps (met heel veel functies) als een app voor je telefoon.
Nu is het handige dat je alle routes die je bv maakt in afstandmeten.nl (voor niet ruiterpaden), ruiterenenmennen.nl en google earth kan exporteren als GPX file. Die zet je draadloos over op je telefoon... en nu komt het mooie! Er zit spraak bij!
Ik heb het dus net geprobeerd met een rondje door de polder, eerst route aangemaakt via afstandmeten.nl, geimporteerd, training starten en met oortje in verteld een man welke kant je op moet. Niet meer kijken op je telefoon en ook niet de routes van ruiterenenmennen overtekenen in endomondo!! Nu kan je de training die je dan via RUN.GPS maakt, ook downloaden als GPX file en importeren in endomondo. Dus je batterij verbruik gaat ook niet acheruit omdat er twee apps moeten runnen op je telefoon.
Trouwen hier wel kunnen draven en galoperen, dooi is flink ingezet met 8 graden

PS: paardrijden zit ook erin als activiteit en hij zegt dat ik met mijn rondje 253 kilocalorien heb verbrand en 1 champion en 1 biertje mag eten/drinken om dat weer aan te vullen