Relive challenges #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jokonootje

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 11:34

26 is twee ritjes hier dat is niet echt een uitdaging. We kunnen het toch proberen gezamelijk 2026

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-25 12:29

pinkie87 schreef:
Die hoogte meter ga ik nooit redden in dit vlakke bollenland, rest vind ik wel tof!

Ik had regelmatig ook 100'en hoogte kilometers en soms had ik zelfs een badge gekregen omdat ik een hoge berg van 80 meter had beklommen. :') Ondanks dat ik in de polderrijd. Ik weet niet waar die hoogte meters mee worden gemeten.

Er hoeft niet perse nu al een keuze worden gemaakt voor de challange. Je kan hem ook later in laten gaan, maar wel de ritjes laten mee tellen vanaf 1 januari ;)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 16:47

Stipje en direct een vraag… ik heb een nieuw verzorgpaard en we gaan elkaar eerst leren kennen, maar uiteindelijk gaan we samen wandelen en rijden in het bos. Ik heb een Equilab abonnement afgesloten voor mijn vorige verzorgpaard, maar uiteindelijk nooit voor rijden gebruikt en alleen om longeren en grondwerktraining bij te houden. Heeft iemand ervaring met het combineren van Relive en Equilab? Deze challenges lijken me namelijk wel heel leuk, dus wellicht wil ik het naast elkaar gebruiken.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 17:22

Cchanny schreef:
pinkie87 schreef:
Die hoogte meter ga ik nooit redden in dit vlakke bollenland, rest vind ik wel tof!

Ik had regelmatig ook 100'en hoogte kilometers en soms had ik zelfs een badge gekregen omdat ik een hoge berg van 80 meter had beklommen. :') Ondanks dat ik in de polderrijd. Ik weet niet waar die hoogte meters mee worden gemeten.

Er hoeft niet perse nu al een keuze worden gemaakt voor de challange. Je kan hem ook later in laten gaan, maar wel de ritjes laten mee tellen vanaf 1 januari ;)

Ik schijn bijna 20 km hoogte verschil te hebben gereden dit jaar. Met 1000 km.. Kan mij niet indenken dat we 20 km aan hoogteverschil hebben gereden. Of hij moet het lichtrijden meetellen ofzo? :')

Hhilde schreef:
Stipje en direct een vraag… ik heb een nieuw verzorgpaard en we gaan elkaar eerst leren kennen, maar uiteindelijk gaan we samen wandelen en rijden in het bos. Ik heb een Equilab abonnement afgesloten voor mijn vorige verzorgpaard, maar uiteindelijk nooit voor rijden gebruikt en alleen om longeren en grondwerktraining bij te houden. Heeft iemand ervaring met het combineren van Relive en Equilab? Deze challenges lijken me namelijk wel heel leuk, dus wellicht wil ik het naast elkaar gebruiken.

Ik zet gerust beide apps aan. :D

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 18:25

He ho!

Ik lees al een hele poos mee en had dit jaar mijn eigen challenge met een paar vrienden. Maar aangezien de meeste daarvan niet zo fanatiek zijn wil ik proberen om de challenges hier wat fanatieker mee te doen!

Afgelopen jaar 750 km gereden met paard. Hoop dat komend jaar weer te halen maar hij is 27 dus dat is altijd even afwachten.

Bokkers bokaal doe ik sowieso al jaren aan mee! Hoop dat die er dit jaar ook weer komt!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 19:34

Gaan we het gewoon proberen tot 2026km als we het nirt proberen weten we het ook niet toch <<)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 20:03

Oh en dat gaat dus goed Puppy1128? Dan ga ik Relive ook aanmaken en zodra verzorgpaard en ik elkaar beter kennen gaat ‘ie aan met wandelen en rijden :)

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 20:09

Hhilde schreef:

Dat gaat prima. Ik heb ze altijd naast elkaar lopen, soms zelfs nog met Topo GPS erbij voor de route.
Welkom bij de challenges.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 20:10

Koekeroekus schreef:
He ho!

Ik lees al een hele poos mee en had dit jaar mijn eigen challenge met een paar vrienden. Maar aangezien de meeste daarvan niet zo fanatiek zijn wil ik proberen om de challenges hier wat fanatieker mee te doen!

Afgelopen jaar 750 km gereden met paard. Hoop dat komend jaar weer te halen maar hij is 27 dus dat is altijd even afwachten.

Bokkers bokaal doe ik sowieso al jaren aan mee! Hoop dat die er dit jaar ook weer komt!

Leuk en welkom!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 20:21

Hhilde schreef:
Oh en dat gaat dus goed Puppy1128? Dan ga ik Relive ook aanmaken en zodra verzorgpaard en ik elkaar beter kennen gaat ‘ie aan met wandelen en rijden :)

Zeker. Mijn vorige mobiel pakte equilab helemaal niet. Na 5 minuten kapte die ermee ongeacht wat ik instelde. 8)7
Maar de mobiel daarvoor en huidige kan gewoon met beide aanstaan. Ook met meerdere uren ritten. Heel blij mee dat ie het weer doet ivm de gangen kunnen terug zien. :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-25 21:11

Top, kan niet wachten *\o/*

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 12:12

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 13:53

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 16:28

SjonnieZ schreef:
De januari challenge heb ik ook aangemaakt.

Bijgaand de link voor degene die ik niet persoonlijk kan uitnodigen via relive.

https://www.relive.com/challenge/invite/j1vv7evaz6nnpj

Volgens mij is dit een individuele challenge ivm team prestatie? 2026 km in 1 maand ieder voor zich gaat niet lukken hoor :P

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 16:36

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 16:36

Em_ schreef:
SjonnieZ schreef:

Volgens mij is dit een individuele challenge ivm team prestatie? 2026 km in 1 maand ieder voor zich gaat niet lukken hoor :P

Dat idee had ik ook al. Heb ik net ook als bericht in relive gezet. Ik zie nergens de mogelijkheid om hier een groeps doel van te maken.
Wie weet raad? Want dit is idd ietwat over de top (en niet alleen in hoogtemeters) ;)

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 16:37

Koekeroekus schreef:
SjonnieZ schreef:

Ik krijg hem niet in relive :')

De challenge klopt waarschijnlijk niet. Dus laat maar effe. Je kunt me ook volgen. Heb zojuist m’n relive naam aangepast naar mn Bokt naam. Wel zo gemakkelijk.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 17:00

SjonnieZ schreef:
Dat idee had ik ook al. Heb ik net ook als bericht in relive gezet. Ik zie nergens de mogelijkheid om hier een groeps doel van te maken.
Wie weet raad? Want dit is idd ietwat over de top (en niet alleen in hoogtemeters) ;)

Groeps challenge kan maar met 1 doel ipv meerdere doelen volgens mij, dus bijv alleen de kms.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 17:03

Em_ schreef:
SjonnieZ schreef:

Groeps challenge kan maar met 1 doel ipv meerdere doelen volgens mij, dus bijv alleen de kms.

Oké , weer wat geleerd.
Dan maak ik de km challenge aan als vervangende challenge. 2026 als meetpunt voor 2026.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 18:04

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 18:09

Ik neem deel, maar draag deze maand denk ik nog weinig bij := Maar wie weet komen we wel aan wandelen of rijden toe deze maand, wellicht toch een paar kilometer. Als jullie wandelen met je paard, zetten jullie dan ook gewoon paardrijden aan omdat het anders niet telt voor de challenge?

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 18:52

Hhilde schreef:
Ik neem deel, maar draag deze maand denk ik nog weinig bij := Maar wie weet komen we wel aan wandelen of rijden toe deze maand, wellicht toch een paar kilometer. Als jullie wandelen met je paard, zetten jullie dan ook gewoon paardrijden aan omdat het anders niet telt voor de challenge?

Ik gebruik mijn Garmin daar zit geen paardrijden op. Maar ik zet m in relive dan actief over op paardrijden ook als ik wandel met paard

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 19:05

Hhilde schreef:

Als ik met mn paard samen wandel staat relive idd op paardrijden ivm de challenge km.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 21:02

Top, dank!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-26 21:24

Ik ga zaterdag mijn eerst km hopelijk maken. Als het weer ons beetje spaart.. morgen wel richting de bak