Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pinkie87 schreef:Die hoogte meter ga ik nooit redden in dit vlakke bollenland, rest vind ik wel tof!
Ondanks dat ik in de polderrijd. Ik weet niet waar die hoogte meters mee worden gemeten.
Cchanny schreef:pinkie87 schreef:Die hoogte meter ga ik nooit redden in dit vlakke bollenland, rest vind ik wel tof!
Ik had regelmatig ook 100'en hoogte kilometers en soms had ik zelfs een badge gekregen omdat ik een hoge berg van 80 meter had beklommen.Ondanks dat ik in de polderrijd. Ik weet niet waar die hoogte meters mee worden gemeten.
Er hoeft niet perse nu al een keuze worden gemaakt voor de challange. Je kan hem ook later in laten gaan, maar wel de ritjes laten mee tellen vanaf 1 januari

Hhilde schreef:Stipje en direct een vraag… ik heb een nieuw verzorgpaard en we gaan elkaar eerst leren kennen, maar uiteindelijk gaan we samen wandelen en rijden in het bos. Ik heb een Equilab abonnement afgesloten voor mijn vorige verzorgpaard, maar uiteindelijk nooit voor rijden gebruikt en alleen om longeren en grondwerktraining bij te houden. Heeft iemand ervaring met het combineren van Relive en Equilab? Deze challenges lijken me namelijk wel heel leuk, dus wellicht wil ik het naast elkaar gebruiken.
Hhilde schreef:Stipje en direct een vraag… ik heb een nieuw verzorgpaard en we gaan elkaar eerst leren kennen, maar uiteindelijk gaan we samen wandelen en rijden in het bos. Ik heb een Equilab abonnement afgesloten voor mijn vorige verzorgpaard, maar uiteindelijk nooit voor rijden gebruikt en alleen om longeren en grondwerktraining bij te houden. Heeft iemand ervaring met het combineren van Relive en Equilab? Deze challenges lijken me namelijk wel heel leuk, dus wellicht wil ik het naast elkaar gebruiken.
Koekeroekus schreef:He ho!
Ik lees al een hele poos mee en had dit jaar mijn eigen challenge met een paar vrienden. Maar aangezien de meeste daarvan niet zo fanatiek zijn wil ik proberen om de challenges hier wat fanatieker mee te doen!
Afgelopen jaar 750 km gereden met paard. Hoop dat komend jaar weer te halen maar hij is 27 dus dat is altijd even afwachten.
Bokkers bokaal doe ik sowieso al jaren aan mee! Hoop dat die er dit jaar ook weer komt!
Hhilde schreef:Oh en dat gaat dus goed Puppy1128? Dan ga ik Relive ook aanmaken en zodra verzorgpaard en ik elkaar beter kennen gaat ‘ie aan met wandelen en rijden
SjonnieZ schreef:De januari challenge heb ik ook aangemaakt.
Bijgaand de link voor degene die ik niet persoonlijk kan uitnodigen via relive.
https://www.relive.com/challenge/invite/j1vv7evaz6nnpj
SjonnieZ schreef:De januari challenge heb ik ook aangemaakt.
Em_ schreef:SjonnieZ schreef:De januari challenge heb ik ook aangemaakt.
Volgens mij is dit een individuele challenge ivm team prestatie? 2026 km in 1 maand ieder voor zich gaat niet lukken hoor
Koekeroekus schreef:SjonnieZ schreef:De januari challenge heb ik ook aangemaakt.
Ik krijg hem niet in relive
SjonnieZ schreef:Dat idee had ik ook al. Heb ik net ook als bericht in relive gezet. Ik zie nergens de mogelijkheid om hier een groeps doel van te maken.
Wie weet raad? Want dit is idd ietwat over de top (en niet alleen in hoogtemeters)
Em_ schreef:SjonnieZ schreef:Dat idee had ik ook al. Heb ik net ook als bericht in relive gezet. Ik zie nergens de mogelijkheid om hier een groeps doel van te maken.
Wie weet raad? Want dit is idd ietwat over de top (en niet alleen in hoogtemeters)
Groeps challenge kan maar met 1 doel ipv meerdere doelen volgens mij, dus bijv alleen de kms.
Maar wie weet komen we wel aan wandelen of rijden toe deze maand, wellicht toch een paar kilometer. Als jullie wandelen met je paard, zetten jullie dan ook gewoon paardrijden aan omdat het anders niet telt voor de challenge? Hhilde schreef:Ik neem deel, maar draag deze maand denk ik nog weinig bijMaar wie weet komen we wel aan wandelen of rijden toe deze maand, wellicht toch een paar kilometer. Als jullie wandelen met je paard, zetten jullie dan ook gewoon paardrijden aan omdat het anders niet telt voor de challenge?
Hhilde schreef:Ik neem deel, maar draag deze maand denk ik nog weinig bijMaar wie weet komen we wel aan wandelen of rijden toe deze maand, wellicht toch een paar kilometer. Als jullie wandelen met je paard, zetten jullie dan ook gewoon paardrijden aan omdat het anders niet telt voor de challenge?