Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Daar gaat mn voorsprong haha. Mis de ritten nu al en hoop dat hij snel opknapt. Nu houden we het maar bij wat stappen, want hij moet wel blijven lopen anders wordt het helemaal niets.
Ze hebben sinterklaas intocht hier en de halve stad is afgesloten
Sok schreef:Op een kort rondje slijten de hoeven ook natuurlijk..![]()
Ik ga zo ook maar ff een rondje doen! Als ik de stad nog uit kom tenminste..Ze hebben sinterklaas intocht hier en de halve stad is afgesloten

Maar ik rijd nu een paardje wat enorm scheef slijt, achterkant van de hoef slijt veel harder dan voor, waardoor hij uiteindelijk vierkant op z'n hoefballen loopt.. Dus dan zijn hoefschoenen of plakkies toch wel heel erg fijn, dan blijft het voor het paard ook nog fijn lopen!
MarliesR schreef:kim345 schreef:Maar voor echt een kort rondje hoef je ze dan toch niet onder te doen?
In mijn geval is het echt korte rondje gelijk ook onwijs stenig. Voor het slijten hoef ik het met de wandelingen van zo'n 10km nog niet doen. Maar op hele stenige paden loopt hij wel gevoelig.
Misschien mag ik wel een keer een paar dagen op visite komen, kunnen we een keer samen rijden!
Sok schreef:MarliesR schreef:In mijn geval is het echt korte rondje gelijk ook onwijs stenig. Voor het slijten hoef ik het met de wandelingen van zo'n 10km nog niet doen. Maar op hele stenige paden loopt hij wel gevoelig.
Kan je bij jou een beetje leuk rijden?![]()
Zag op endomondo een kaartje, je zit echt vlak bij m'n 'oom', die belachelijk luxe stal aan de witterwegMisschien mag ik wel een keer een paar dagen op visite komen, kunnen we een keer samen rijden!
ik breek even in in dit topic.
Je moet gewoon een endomondo account aanmaken, kan ook gewoon zonder smartfoon
dan teken je je routes achteraf in!
Jeeeeeeej!
Het rondje dus
Hoezo blij???

De achtergrond is nu allemaal mist, maar onder die mist ligt het blauwe water van het Reindersmeer
ongeplande race partij gehad