Heb zo heerlijk gereden vandaag Heb de tips van de training vorige week meegepakt en helemaal geen problemen gehad onderweg. Echt puur genieten Ook qua weer het was windstil en droog. Precies toen we terug waren op stal begon het te regenen Was maar 5 km, maar zo voor de eerste keer naar de training ben ik helemaal happy
Hier was het weer te slecht om iets te doen. Resultaat: knorrig paard op stal en een knorrige baas
Marije_jiplover
Geplaatst: 22-12-12 19:40
Ik heb in de zeikende regen herlijk door het bos gecrost. Nog prachtige edelherten met geweien gespot. We waren echt drijfnat, maar owel ponylief als ik hebben genoten!
Silence
Ow gewoon een soort regenjas ahterig stof? Waar kan je die kopen en hoe duur zijn ongv?
Solleke_Noah
Geplaatst: 22-12-12 21:15
Rain legs heb ik idd ook al gezien maar een volledige broek is wel zo handig vind ik
Een vriendin had ze uit de Decathlon dénk ik, ik heb het gewoon op m'n kerstlijstje gezet en niet zelf gaan halen als ze niet onder de kerstboom liggen ga ik ze alsnog zoeken in de winkel ^^ of ik koop een gewone regenbroek, ik rij toch ook al met gewone regenlaarzen als het zo nat is dus dat kan er ook nog wel bij