Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Helene83

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 11:33

Wij gaan vanmiddag een rustig ritje maken.. gisteren bij de gynaecoloog geweest voor iets.. dus moet even kijken hoe het zitten in een zadel bevalt.. :+

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 11:40

Gisteren ruim 11 km door het bos gewandeld met Elmo.
Er ligt hier nog steeds een dik pak sneeuw en hij had 3 dagen alleen maar op de wei gelopen. Wilde eigenlijk longeren, maar vond het zonde om met dat stralende zonnetje me op te sluiten in de stoffige overdekte paddock.
Ivm mogelijk erg drukke pony leek het me alleen veiliger om er niet op te stappen, dus lekker gaan wandelen met hem.
Genoten samen!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 16:11

Brrr :brr:
Zie mooie foto's voorbij komen

Hier alles hard bevroren toch klein rondje gemaakt vooral gestapt pony lief heeft 4kant ijzers
Afbeelding

Afbeelding

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 18:12

:wave: Ik meld me ook hier. Heb de TS een PB en vriendschapsverzoek op endomondo gestuurd, dus hoop dat ik snel toegevoegd word. :D

Ik woon in Zeeland en heb altijd op Walcheren gewoond vlakbij het strand en mooie ruiterpaden. Nu verhuisd naar een ander gedeelte van Zeeland: Noord-Beveland. Hier zijn het voornamelijk polderwegen, ook leuk natuurlijk maar wat minder variatie in rondjes. Nu moet ik ook eerlijk bekennen, dat ik ook nog lang niet alles gezien heb in de buurt.

Mijn pony Lotus heeft helaas elke winter wat last van het stof, deze winter is het minder doordat ze nu in een buitenbox staat, maar toch zit ze weer even aan de medicijnen waardoor we ons moeten beperken tot staprondes de komende 10 dagen. Ook geen probleem, in stap kan je ook kilometers maken, maar wil ook niet teveel van Lotus vragen. Als de 10 dagen én het hoesten voorbij zijn, kunnen we hopelijk ook weer meer kilometers maken en nieuwe mooie routes ontdekken!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 18:18

Hey Nath :wave:

Hopelijk kunnen we dit jaar nog eens een rondje samen doen :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:04

Ha Nath :wave:

Hier vanmiddag gelukkig nog een gaatje kunnen vinden om ff lekker naar strand. Kwamen we daar ook een van Tych z'n matties tegen, dus was helemaal leuk.
Afbeelding

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:12

Heerlijk!
Hier ook een rondje polder gedaan.. rustig aan gereden ivm mijn lijf. Maar ging prima.. degene die mee was is alleen er flink afgevallen.. maar de bikkel stapte gelukkig zo weer op. Wel weer ff schrikken.. en dan weet ik weer waarom ik die cap toch altijd weer op zet.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:13

Heb vandaag ook weer klein ommetje kunnen maken. Volgende week eens kijken of ik weer even naar het bos kan. Aangezien de ruiterpaden nu toch niet begaanbaar zijn, maak ik daar mooi even misbruik van en ga ik op de wandelpaadjes de heuveltjes beklimmen :P

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 19:14

Helene83 schreef:
Heerlijk!
Hier ook een rondje polder gedaan.. rustig aan gereden ivm mijn lijf. Maar ging prima.. degene die mee was is alleen er flink afgevallen.. maar de bikkel stapte gelukkig zo weer op. Wel weer ff schrikken.. en dan weet ik weer waarom ik die cap toch altijd weer op zet.

O bah! Dat is niet leuk! Ik heb ook altijd mijn cap op. En tegenwoordig ook een airbagvest. Ben er maar 1 x af gevallen, maar ik was toen echt blij dat ik m aan had.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:01

Dat zijn geen leuke dingen inderdaad, Helene! :(

Hier vandaag ook een klein rondje gedaan. Voornamelijk gestapt, heerlijk in het zonnetje.
Afbeelding
Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 17:50

Hier eindelijk weer naar goede telefoon. Paard zijn pees mag weer sterker gemaakt worden en ik vind mezelf te zwaar om erop te zitten... dat wordt wandelen dus. Vandaag 5 km gelopen. Paard hadden er zin in

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:54

iemand die weet hoe laat het ongeveer duurt voordat de ts mensen accepteerd op endomondo ?

ik rij even niet met deze weersomstandigheden, want ponylief is nogal druk en moet haar balans al wat zoeken. dus dan met dit weer rijden lijkt mij niet slim.

wat een leuke rondjes komen er al voorbij !

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:19

Maakt verder niet uit, want de ritten die je voordat je bent toegevoegd gereden hebt tellen wel gewoon mee met de Challenge. Toch?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:14

Mijn ritten van voor de challenge telden gewoon mee.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 23:23

Ik maak nu veral veel stap ritten, :) kunnen niks nu zo hard bevroren is allemaal !! :)

Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 09:21

Ik heb een Bucket list dingetje gedaan. Begin er spannend ze bleef wel bij me maar spanning was er zeker. Na 10 min over en heerlijk kunnen draven en galopperen. Niets bevroren daar, was goede keuze :)

Afbeelding

Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 09:56

Gaaf! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 10:27

Hier ligt alles keihard bevroren en de veldwegen zijn 1 verzameling van kapotgetrapte bevroren plassen. Alles is ook open veld met ijzige wind. Voorlopig rij ik dus niet. Ik kan hooguit stapritjes doen en in combi met de kou en de wind is dat iets teveel van het goede. Hou de paardjes nu liever onder hun dikke deken en met grote bult hooi :)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 12:04

Jarloers op de mensen die bij bos/strand enz wonen

Maar mag je wandelen ook mee tellen?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 12:45

Als je dat wandelen met je paard samen doet wel ja.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:02

Marije_jiplover schreef:
Als je dat wandelen met je paard samen doet wel ja.

Ja dat doe ik samen met me paard. Dan heb ik hem op wandelen staan en niet op paardrijden

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:58

Als je ze mee wil laten tellen voor de challenge moet je hem wel op paardrijden zetten.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 14:53

Ik wandel idd regelmatig. Wel leuk om zo alle ponykilometers op rij te zien.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:48

Ik kom ook weer even om het hoekje kijken. Leuk dat mensen met het koude weer ook lekker blijven rijden.

Hier gaat het beetje bij beetje steeds beter. Ik zit ook wat lekkerder in mijn vel en dat merk ik heel erg met rijden. Cas is een stuk relaxter en heeft zich gisteren keurig gedragen wat verkeer betreft.
Gister hebben we thuis een rondje gedaan van 11km. Daarvan hebben we een stukje kunnen draven. Verder was het sneeuw, ijs en modderig.

Vanochtend had ik een spontaan idee om de trailer op te halen en naar het bos te gaan.
Cas was super relaxt. Het had vannacht flink gevroren, dus de paden waren keihard. Desondanks een heerlijk stapritje gemaakt <3

Ritje van zaterdag:
Afbeelding
Afbeelding

Ritje van vanochtend:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vanaf nu zal ik de training weer gaan oppakken en hopelijk zijn we eind maart dan weer klaar voor onze eerste wedstrijd van het seizoen.

Ik heb ook besloten dat ik Cas ga verhuizen naar een pensionstal. Eind februari gaat dit gebeuren. Hij staat nu thuis weer alleen en dat helaas de komende jaren zo blijven. Dit vind ik niet eerlijk tegenover hem, dus vandaar het besluit om een ander plekje te zoeken.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 17:48

Fijn dat jullie weer beter gaan simone :j

Vanmiddag trailer gepakt en naar Westerschouwen gereden. Vriendin kwam ook (van de andere kant) en lekker 2uur gereden (12km) met onze knappe poownies. Ruiterpaden waren vrij goed, paar harde stukken. Dus veel gestapt, alleen wel lekker wat dunnetjes op gegaloppeerd haha.
Strand kwamen we helaas niet op. Springtij van vorige week had een gat geslagen van 2m ofzo, dus durfden we niet af.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding