ik moet jammer genoeg de weg over om in het bos te geraken en als ze niet strooien gaat dat moeilijk, morgen proberen toertje te gaan doen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik moet jammer genoeg de weg over om in het bos te geraken en als ze niet strooien gaat dat moeilijk, morgen proberen toertje te gaan doen 
) vanmorgen een heerlijk rondje gedaan, twas even zoeken naar een begaanbare weg, alles is erg bluppie. 
. Toen ik eindelijk weer een ruiterpad tegen kwam, zat ik weer aan het begin, dus toen ben ik maar terug gegaan. Dus het is iets korter geworden; 13 km. Maar geeft niet. Morgen weer een dag.

. daar is de grond wel vaker beter te doen met vorst. Ben benieuwd hoe ze het doet, Bente is er nog nooit geweest.
fleur_yen schreef:Ik ben vandaag ook niet gaan rijden (op de Utrechtse heuvelrug) ongelijke harde bodem en dat verstopt onder de sneeuw leek me niet zo handig, helemaal vanwege het hoge energiegehalte van de pony momenteel, dan wil ik toch enige garantie op een stapritje hebben, en in die bui was ze gister bepaald niet
Deels dezelfde route genomen, maar blijkbaar vandaag een stuk harder geworden!
kant van amerongen lagen trouwens redelijk wat obstakels in de vorm van (half) omgevallen bomen die waren bezweken onder het gewicht van de sneeuw, toen was ik blij met een nuchtere koudbloed die daar zonder te kijken onderdoor liep, en die wat lager is zodat ik er nog bukkend onderdoor kon.