Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 23:06

oh al die sneeuwritten :( ik moet jammer genoeg de weg over om in het bos te geraken en als ze niet strooien gaat dat moeilijk, morgen proberen toertje te gaan doen

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:02

hier helaas geen bos in de buurt. Hebben wel een ruiterpad maar dat liep vroeg rondom een plas. maar dat is tegen woordig niet meer,dus moet je opgegeven moment omkeren. En je moet eerst een stuk over de weg.

en in de zomer wil je daar helemaal niet komen haha, want dan liggen er gewoon mensen op het ruiterpad te zonnen.. naja laatst liep er een hardloper op de ruiterpad.

Wij vragen weet u dat dit een ruiterpad is? ja zei de meneer dat weet ik. En dan nog vaag kijken ook. Terwijl nog geen 2 m naast het ruiterpad een fietspad/looppad ligt.

we waren in galop.. dus niet echt slim van die beste man, gelukkig kwamen we hem op een rechte stuk tegen en niet in een bocht

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 09:05

Een (verplicht) ruiterpad is inderdaad alleen verplicht voor ruiters, maar andere gebruikers mogen er ook gewoon op. Dan kom je dus inderdaad hardlopers of mountainbikers tegen - soms inderdaad heel onhandig of zelfs gevaarlijk!

Heerlijk om plaatjes te zien van de sneeuwritten. Hier ligt niks, maar van rijden komt het deze week denk ik ook niet i.v.m. verplichte rust na bezoek van de osteopaat.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:16

Klopt wat Hilli zegt, hoe irritant het ook is, ze mogen gewoon op het ruiterpad....

Ondanks blue monday ( :') ) vanmorgen een heerlijk rondje gedaan, twas even zoeken naar een begaanbare weg, alles is erg bluppie.
Hier nog een foto met de duinen op voorgrond, vandaag niet tot daar gereden, maar het blijft een mooi uitzicht :)

Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:38

Vandaag ook weer een rondje gedaan. Het idee van 15 km, maar t ging even mis. Bij ons in het bos hebben mensen kleine hindernisje gemaakt in zijpaadjes van het ruiterpad. Dus ik dacht: kan mij t schelen. We doen m gewoon eens (die van mij heeft niet echt springtalent, daarom doe ik dat nooit...). Heb ik toch een afslag gemist, want ineens zat ik niet meer op het ruiterpad en die kon ik toch niet meer terug vinden := . Toen ik eindelijk weer een ruiterpad tegen kwam, zat ik weer aan het begin, dus toen ben ik maar terug gegaan. Dus het is iets korter geworden; 13 km. Maar geeft niet. Morgen weer een dag.
Afbeelding

catootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:42

Afbeelding
Vanmiddag nog een eindje gewandeld, durfde eigenlijk niet te rijden, bij ons ligt er nog behoorlijk wat sneeuw.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 18:54

Hier een klein rustig rondje gedaan, gelukkig ondanks de sneeuw nog best wat stukken kunnen draven. En ietwat onbedoeld een stuk galop, de pony was nogal.. blij :):)
Afbeelding

Afbeelding

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:30

Winter Wonderland bij jullie!

Ik vind sneeuw niks, maar als ik zulke foto's zie, ben ik spontaan een beetje jaloers :P

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:30

Prachtig die sneeuwritjes.

Hier het weekend wel gereden, maar ziet er vooral nat uit hier.
Afbeelding

Vandaag gewoon weer gewerkt.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 19:42

Ik vind sneeuw ook naar :') maar op deze manier viel het wel uit te houden! Overigens lag in het bos veel meer dan in het dorp, dat vind ik dan wel een fijne verdeling :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:05

ik hoop morgen en dit weekend nog te gaan buitenrijden
begin volgende week met werken, dus veel minder tijd

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:13

Wat leuk, al die sneeuwfoto's! Ik wil ook nog eens een keer met mijn paard door de sneeuw rijden. Maar hier lag bijna niks en afgelopen week heb ik ook amper (buiten) gereden.

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:54

Ik ben jaloers! Helaas geen tijd om ritjes te maken ivm tentamens..

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 16:54

Vandaag weer een ritje gemaakt, helaas waren de paden wat meer bevroren dan ik had gehoopt. We hebben er maar een stapritje van gemaakt, toch nog mooi een uur en een kwartier gestapt. Dat maakte het wel wat kouder!

Afbeelding

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 17:26

Brr, bikkel :brr:

Ik heb er juist een uptempo ritje van gemaakt, iets langer dan de planning was, de kortste weg naar huis was afgesloten :')

Bij terugkomst mocht ze lekker op de wei :)
Afbeelding

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:06

Ik zou vandag ook gaan, maar het is er niet van gekomen. Wel lekker zonnetje hier. Maar de grond wel bevroren. Morgen maar en dan zal t ook wel een stapritje worden.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 18:09

Ik heb gisteren gelongeerd, maar grond was eigenlijk net iets te hard. Gelukkig was de longeerkraal wel vlak.
Ga van t weekend naar het strand <3. daar is de grond wel vaker beter te doen met vorst. Ben benieuwd hoe ze het doet, Bente is er nog nooit geweest.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:11

Strand is vaak veel beter te doen idd. Is heerlijk hoor.

Hier stond een ritje op de Utrechtse Heuvelrug gepland, maar vond het risico te groot, dus thuis maar een polderritje gedaan.
Afbeelding

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:19

Ik ben vandaag ook niet gaan rijden (op de Utrechtse heuvelrug) ongelijke harde bodem en dat verstopt onder de sneeuw leek me niet zo handig, helemaal vanwege het hoge energiegehalte van de pony momenteel, dan wil ik toch enige garantie op een stapritje hebben, en in die bui was ze gister bepaald niet :')

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 21:28

Hier dan gen sneeuw meer, maar als de ondergrond bevroren is, neem ik echt niet het paardenpad. Veel te ongelijk. Dan neemik de voetpaden wel.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:07

fleur_yen schreef:
Ik ben vandaag ook niet gaan rijden (op de Utrechtse heuvelrug) ongelijke harde bodem en dat verstopt onder de sneeuw leek me niet zo handig, helemaal vanwege het hoge energiegehalte van de pony momenteel, dan wil ik toch enige garantie op een stapritje hebben, en in die bui was ze gister bepaald niet :')

En ik ging juist vanwege jouw bericht gister wel rijden vandaag :P Deels dezelfde route genomen, maar blijkbaar vandaag een stuk harder geworden!

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 22:13

Haha ja vandaag durfde ik net niet helemaal aan :') kant van amerongen lagen trouwens redelijk wat obstakels in de vorm van (half) omgevallen bomen die waren bezweken onder het gewicht van de sneeuw, toen was ik blij met een nuchtere koudbloed die daar zonder te kijken onderdoor liep, en die wat lager is zodat ik er nog bukkend onderdoor kon.

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 16:14

Ik heb nog eventjes onze gemaakte kilometers die in sports-tracker stonden, overgezet naar Endomondo. Helaas zonder kaarten, maar mijn km's zijn geupdate. Nu wat vaker denken aan het aanzetten van Endomondo!

Erg leuk om de foto's van jullie ritten en kaarten te zien!

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:22

Ik heb vanochtend een heerlijk stukje gereden door de bevroren wereld.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 11:28

Hier geen ritjes, misschien zondag als het dan nog zo mooi en droog is buiten. Heb een eerste cross op de planning gezet op 2 april. Wordt stilaan tijd om dus conditie in orde te brengen.