Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Wat ook een handige manier is om die voortgang bij te houden, is het logboek van Equilog. Is gratis en je kan voor verschillende paarden verschillende logboeken bijhouden! Je kan ook heel makkelijk onderscheid maken tussen verschillende soorten trainingen, dan heb je echt een goed overzicht
Edit: Net even gekeken en dat van meerdere paarden is wel met de premium versie, maar je kan natuurlijk altijd makkelijk de titel aanpassen aan elk paard.
kvulden schreef:Chouchou schreef:Wat ook een handige manier is om die voortgang bij te houden, is het logboek van Equilog. Is gratis en je kan voor verschillende paarden verschillende logboeken bijhouden! Je kan ook heel makkelijk onderscheid maken tussen verschillende soorten trainingen, dan heb je echt een goed overzicht
Edit: Net even gekeken en dat van meerdere paarden is wel met de premium versie, maar je kan natuurlijk altijd makkelijk de titel aanpassen aan elk paard.
Ik had inderdaad ook even gekeken. Maar hoe bedoel je de titel aanpassen
catootje schreef:Ik ben ook toegevoegd! Wat ik alleen niet snap van Endomondo is de totale stijging en daling, als ik een rondje rijd en dus op hetzelfde punt begin als dat ik eindig dan moet de stijging en daling toch ook gelijk aan elkaar zijn?