Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 14:54

Ik ga zo dadelijk met paard 2 een rondje galop training doen in het veld. Zowat zelfde route als gisteren maar dan wat actiever :))

Fabster

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 14:56

Ik kom echt niet van de grond. Ik heb mijn hoop op volgende week gevestigd. Hier veel regen en blub, en te weinig tijd. Baal er wel van, maar goed. Nog even doorzetten maar.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:21

Super, Simone!! En ondanks de sneeuw toch lekkere kilometers in de benen :)

Hier ook veel geregend, heb een rondje gekozen met redelijk wat droge zandpaden! Was heerlijk!

Afbeelding

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:50

Ik hoop dat ik snel wordt toegevoegd

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:59

plutolover schreef:
Ik hoop dat ik snel wordt toegevoegd

Heb je de ts van dit topic al een pb-tje gestuurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:20

Zo S_imonee, best een ritje! Super dat het goed ging *\o/*

[***] heeft weer wat aan de hand (mond :+ ) dus ik weet het niet zo goed .. Vandaag wel een rondje gaan wandelen aan de hand, was wel braaf maar ik was ook alleen op de wereld :Y) Ach, we zien wel.. Zo maar even kaartje intekenen want had blijkbaar niet de planning om te gaan wandelen ofzo, had mijn horloge niet aan :') En ik denk er dan niet aan om gewoon rechtstreeks endomondo te gebruiken, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:28

Afbeelding

Rondje van vandaag. Paden lagen ondanks de plassen super voor galop, dus Icaro mocht zich een keer uitleven.
Nu even geen ritten meer. Morgen is het bakwerk voor beide paarden en dan ben ik 4 dagen in Londen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:32

Je hebt toch al wat kilometers in de benen, dus die even pauze kan best ;) Haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:35

Is met 2 verschillende paarden. Moet er alleen eens aan beginnen om alle gegevens in een excell bestandje te zetten zodat ik hun individuele voortgang kan volgen. Het ene paard is een dressuurpaard wat ik rij voor een vriendin, die rij ik buiten voor wat conditie en afwisseling. De andere, die van vandaag, is mijn eigen paard. Hij start momenteel B-dressuur (officieel. Niet officieel op L-niveau) maar ik wil het springen met hem weer oppakken en dan doorgroeien richting eventing. Hij vindt dit soort ritten geweldig en heeft er enorm baat bij voor kracht en conditie. De paden gaan immers afhankelijk van de richting bergop of bergaf.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:13

Wat ook een handige manier is om die voortgang bij te houden, is het logboek van Equilog. Is gratis en je kan voor verschillende paarden verschillende logboeken bijhouden! Je kan ook heel makkelijk onderscheid maken tussen verschillende soorten trainingen, dan heb je echt een goed overzicht :)

Edit: Net even gekeken en dat van meerdere paarden is wel met de premium versie, maar je kan natuurlijk altijd makkelijk de titel aanpassen aan elk paard.

paleoceen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:25

Ik ben ook net toegevoegd. Leuk!!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:28

yes ik ben toegevoegd!!! hopelijk is dit DE motivatie om toch op rit te gaan met me hafje, ipv te wachten tot er toevallig iemand mee op buitenrit kan.

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:31

Chouchou schreef:
Wat ook een handige manier is om die voortgang bij te houden, is het logboek van Equilog. Is gratis en je kan voor verschillende paarden verschillende logboeken bijhouden! Je kan ook heel makkelijk onderscheid maken tussen verschillende soorten trainingen, dan heb je echt een goed overzicht :)

Edit: Net even gekeken en dat van meerdere paarden is wel met de premium versie, maar je kan natuurlijk altijd makkelijk de titel aanpassen aan elk paard.

Ik had inderdaad ook even gekeken. Maar hoe bedoel je de titel aanpassen

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:40

kvulden schreef:
Chouchou schreef:

Ik had inderdaad ook even gekeken. Maar hoe bedoel je de titel aanpassen

Je kan een omschrijving toevoegen aan elke training en de eerste regel bijvoorbeeld als titel gebruiken, dan kan je daar bijhouden welk paard het was. Al is het vast handiger met 2 logboeken met de premium versie!

catootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:52

Ik ben ook toegevoegd! Wat ik alleen niet snap van Endomondo is de totale stijging en daling, als ik een rondje rijd en dus op hetzelfde punt begin als dat ik eindig dan moet de stijging en daling toch ook gelijk aan elkaar zijn?

catootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:00

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:55

Die hoogtemeters zou ik sowieso niet naar kijken, daar klopt vrij weinig van :P

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 19:12

Éíndelijk vandaag nog net een klein rondje kunnen maken! *\o/* Ik ben blij!

Afbeelding

Afbeelding

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 19:58

ik heb een pb naar de topicstarter gestuurd. ik wil dit jaar wat meer km gaan rijden te paard/ met de menkar.
ik ben benieuwd hoeveel km ik aan het eind van het jaar heb in vergelijking met andere bokkers :)

ik zie in dit topic al aardig wat ritjes voorbij komen, wat super leuk ! :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 21:14

catootje schreef:
Ik ben ook toegevoegd! Wat ik alleen niet snap van Endomondo is de totale stijging en daling, als ik een rondje rijd en dus op hetzelfde punt begin als dat ik eindig dan moet de stijging en daling toch ook gelijk aan elkaar zijn?

De GPS in je mobieltje is ongeschikt voor het bepalen van hoogtemeters. De hoogtemeters die je dus ziet in je samenvatting zijn dus redelijk onzinnig.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:52

Iedereen beetje van de sneeuw genoten? Of niet.

Hier heerlijk rondje van 10 km gemaakt vanochtend Afbeelding

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:55

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag eerst even de ijzers er Bij Elmo onder vandaan gehaald en daarna een prachtige staprit gemaakt door winterwonderland.
Met een mooi grasveld vol ongerepte sneeuw waar we even gegaloppeerd hebben. Zó gaaf!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:01

Hier ook genoten van de sneeuw vandaag. Kort rondje gedaan met paard en voor het eerst de hond ook mee <3

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:13

Jaloers op jullie sneeuwritten :o Hier was het alleen enorm veel regen en storm. En hagel. En wat natte sneeuw.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:23

Mooie plaatjes! Lang niet op Bokt gezeten, maar ik hoop binnenkort ook weer in dit topic te kunnen posten. Bijrijdpaard is net kreupel geweest, en daarvoor ging het buitenrijden ook al niet super omdat ze naar een nieuwe stalling is verhuisd waar we een heel eind door een nieuwe omgeving langs de weg moeten, maar hopelijk gaat daar de komende maanden verbetering in zitten. Tot die tijd kijk ik gewoon met jullie ritjes mee, haha.

Hier ligt ondertussen bijna geen sneeuw meer helaas