Nu ligt die weg ook naast een spoorlijn. De weg bovenaan de berm, de trein onderaan de berm maar je ziet en hoort 'm wel. Op dat stuk rijden ze ook volle snelheid. Ik ben nét van die metalen platen af als er een trein aankomt. Laatste keer dat een trein paardlief naderde ben ik eraf moeten springen omdat meneer kaarsrecht ging. Godzijdank is hij nu met de voetjes op de grond gebleven, pak spanning maar hij was zooooo dapper met doorstappen! Was onwijs trots, denk dat de hele straat kon meegenieten met de complimentjes en goed zooo
Echt iets voor mij

)
. Wou dan nog wel een rondje door de polder maken thuis, maar haar voorschoenen draaien en wou dit opvullen met een zooltje van tapijttegel (20 januari worden er nieuwe aangemeten) maar krijg met geen mogelijkheid een mes en/of schaar door de tegels. Dus nu met een zere hand (van de schaar) en strontchagrijnig maar beter dat ik helemaal niet meer op het paard stap vandaag
. 
)
We konden de renegades 2ehands op de kop tikken, wellicht dat we in de toekomst ook voor de voorkant renegades aanschaffen, maar dit is het vierde paar schoenen in een jaar tijd