Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:20

Jullie hebben tenminste al kilometers :P

Ik zit momenteel in de fase van S_imonee, met de manier van Fabster en een vleugje Letizia :')
Schrikken van dingen die nooit eng zijn, vaak zelfs onzichtbaar, en dan maakt het niet uit of er auto's of ander grote gevaarten toevallig in de buurt zijn, die zien we niet ..

Ik vind het op dit moment dus ook niet zo gezellig samen :+

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:32

Haha! Dat heb ik ook wel eens gehad, maar nu was het bij ons niet zo erg, gelukkig.

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:32

Haha, grappig verwoord :P
Maar arme jij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:00

Jullie raken tenminste vooruit als het regent. Die van mij draait zijn kont tegen de wind en zet zich op rust. Durft ie bij erge regen in de buitenbak ook doen trouwens. Godzijdank nog niet gehad op wedstrijd, dat zou pas een mooi zicht zijn :))

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:05

Vandaag weer 2 heerlijke ritten gereden/Gelopen,

Afbeelding

Afbeelding

S_imonee

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:45

Ik heb het eerste ritje van dit jaar gepland staan voor as zondag. Ik ga dan met mijn vriendin richting het Drents Friese Wold. Geen verkeer, niet alleen, dus dat komt vast goed +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 22:54

+:)+ Alvast veel plezier gewenst! Komt vast helemaal goed! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 03:38

bij mij is het rijden over het algemeen stil de laatste tijd
k ga proberen morgen of maandag nog eens een buitenrit te doen
22 januari heb ik een 5uur durende buitenrit geplant met de manege :brr:

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 20:55

Lees veel berichten over weinig rijden, door het weer of door andere problemen, jammer! Vandaag was het hier wel echt lekker winterweer met een zonnetje! Goed weer voor een ritje :j

Wij zijn vandaag naar de kliniek geweest, en goedgekeurd!! De breuk is helemaal dichtgegroeid en ze loopt goed! We mogen nu weer lekker gaan opbouwen, dus meer ritjes de komende tijd gaan volgen! *\o/*

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 20:57

Superfijn rachel *\o/*

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 21:03

Whoehoe! Dat is goed nieuws Rachel!

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 21:42

Ik heb vandaag ook een ritje gemaakt. Niet zo lang nog, 8 km, maar kon het even niet laten. Te mooi weer en komende dagen lukt juist niet vanwege het weer.

Mijn fjord is ongeschoren en heeft een vacht klasr voor de noordpool. We hebben niet hard gereden, maar ze hijgde als een gek. Toch te warm, denk ik.

Goed nieuws van je paard!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 22:21

Wat een goed nieuws Chouchou!

MachoPablo, leuke foto's!

Hier gister, vandaag en morgen gewoon werken, dus geen ritjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 22:28

Het weerbericht geeft morgen droog maar koud aan (-1 :brr: ) en als ik het goed zie met opklaringen. Hopelijk hoef ik geen overuren te doen en kan ik alsnog een leuke buitenrit maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:18

Chouchou schreef:
Lees veel berichten over weinig rijden, door het weer of door andere problemen, jammer! Vandaag was het hier wel echt lekker winterweer met een zonnetje! Goed weer voor een ritje :j

Wij zijn vandaag naar de kliniek geweest, en goedgekeurd!! De breuk is helemaal dichtgegroeid en ze loopt goed! We mogen nu weer lekker gaan opbouwen, dus meer ritjes de komende tijd gaan volgen! *\o/*

*\o/* *\%/* *\o/* *\%/* *\o/*

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:25

Bedankt voor al jullie leuke reacties!! <3

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:30

Wauw chouchou wat een goed nieuws :):) Hoe lang zijn je er nu 'uit' geweest in totaal? Meer dan een half jaar wel toch?

Ik heb zelf niet gereden maar m'n paardjes vanmiddag nog wel. Vzsters hadden ze meegenomen rondje buiten +:)+

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 00:16

We zijn het afgelopen jaar veel bezig geweest met blessures ja :( In maart werd duidelijk dat ze niet goed liep en in april werd de diagnose gesteld van een blessure aan een bandje in het hoefgewricht. Daarvoor hoefde ze geen absolute rust en hebben we eerst een maand gestapt, daarna draven opgebouwd met 5-10 min per week om uiteindelijk eind juli succesvol een wedstrijd te rijden. Ze is toen van mei t/m augustus wel goed geweest, waarbij we dus nog wel bezig waren met opbouwen. In september griffelbeentje gebroken en daarvoor heeft ze wel 2 maanden rust gehad en sindsdien stappen we dus weer. Hoop bezoekjes aan de kliniek rijker dus (wat de trailer ook niet leuker maakt :P), maar 2017 wordt hopelijk een beter jaar :D

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 01:06

Mijn goede voornemen van dit jaar is hier gezellig meepraten en leuke foto's posten van alle ritjes :D Ik heb vandaag het eerste ritje van dit jaar gemaakt, 6,19 km. Van de week ook al even gefietst :j
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 09:56

Chouchou wat fijn! Kun je weer rustig aan beginnen.

Ik hoop zondag tijd te hebben voor een klein rondje, druk met verhuizen al een paar weken, dus weinig bij paard geweest.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 12:59

Ik heb vanochtend een rondje gewandeld met Casanova. Hij was erg kijkerig en sprong bij idee vogeltje wat uit de bosje kwam zowat op mijn rug :')
Maar verder was hij erg braaf en liep hij na minuut of tien relax mee. Mocht het weer morgen meewerken, doe ik een iets groter rondje :o

Gezellig Jetske! :D

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 14:23

Ik ga zondag een rondje rijden, wat het idee om de zeebodemtrail bij zeewolde te gaan poberen. In de zomer is daar een endurance wedstrijdje en wil even kijken hoe de paden/omgeving zijn om een besluit te maken hoeveel km ik daar ga maken (of helemaal niet, als het me niet bevalt).

Maar nu kan ik nergens op de website of ruiterenenmennen.nl vinden waar je makkelijk je auto/trailer kwijt kan.

Staat iemand van jullie daar in de buurt en kan me een tip geven?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:38

Ik ben heel benieuwd wat je van Zeewolde vindt!! Voor ons ook best dichtbij en de datum bevalt me ook, dus het zit zeker in mijn hoofd om daar te starten! Maar inderdaad wel fijn om wat meer te weten van de omgeving en paden.

Fijn dat het wandelen uiteindelijk goed ging Simone!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:41

De eerste buitenrit van 2017 zit erop :D wel veel gestapt en gedraafd ivm bevroren plassen en harde, gladde ondergrond. Op het einde lag 1 stuk wel voldoende voor een rustig galopje. Paard vond het heerlijk haha.

Afbeelding

Afbeelding
Happy oortjes :D

Dacht morgen een deel van dat rondje met het andere paard te doen maar ze geven aanvriezende regen en sneeuw. Wordt dus nog afwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:17

Super :D

Fijn ook S_imonee dat het wandelen goed ging!
Ik heb gisteren ook héérlijk gewandeld met die van mij, geen enkele keer geschrokken (ok, ook niet veel tegengekomen :P ) en gewoon heel fijn en meewerkend. Zo even kijken om kaartje te uploaden, telt wel niet voor de challenge maar voor mijn eigen challenge toch leuk :Y)